Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Қайырлы күн досым
Қайырлы күн болсын
Сәрсенбінің сәті
Сәттілікке толсын
Біздің алар бағамыз
Кілең беске толсын
Оқушыларды QAZ MATH
бағдарламасы арқылы топқа
біріктіремін
Үй тапсырмасына шолу
жасау. Үй тапсырмасын топ басшыларын
тексеріп қалғандарын топ басшылары қалғандарын тексереді.
"РАНДОМ" әдісі арқылы өткен сабақтардағы тақырыптарды
пысықтайды
Қызығушылықты
ояту
-
Суреттер көрсету
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды
Берілген суреттер бойынша
тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
І.ОҚЫЛЫМ-ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ. М.Жұмабаевтың өлеңін
тыңдатымын
Видиосын тамашалап
балалардан қай кез суреттелгенін сұрап сұхбат
құрамын
Бұрынғы заманда
барлық ақпарат ауыздан-ауызға тарайтын. Ата-әжеден балаға, баладан
немереге, ұрпақтан-ұрпаққа.
Сабақ барысында өз
пайымдауларымызды айтып, дәлелдеу үшін ерін, тіл, көмей жұмысын
қолдандық.
Барлық ақпарат
ауызша болды. Біз сөйлеу тілін
қолдандық.
Уақыт өтті. Адамдар
жазбаша ауызша сөйлеуді белгілеу үшін әртүрлі белгілерді қолдана
бастады. Осылайша адам өмірінде сөйлеудің тағы бір түрі пайда болды
ол жазбаша сөйлеу.
Тақтаға Б.Соқпақбаевтың "Балалық шаққа саяхат" Шығармасынан үзінді
шығарып оқушылармен диалог немесе сұхбат құруды
ұсынамын
|
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Қайырлы күн досым
Қайырлы күн болсын
Сәрсенбінің сәті
Сәттілікке толсын
Біздің алар бағамыз
Кілең беске толсын-деп бірін біріне сәттілік тілеп
отырады
Оқушылар QAZ MATH бағдарламасы
бөлгендей орындарға
отырады.
Үй тапсырмасын "РАНДОМ" әдісі
арқылы өткен сабақтардағы тақырыптарды мысал құру арқылы жауап беру
керек
Оқушылар суреттер арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын анықтау
Берілген суреттер бойынша
тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Видеоны тамашалап, ой
тұжырымдайды.
Тақтадағы мәтіндерді оқып қай
мәтін ауызша(диалог)қай мәтін жазбаша екенін анықтап жұбы мен я
тобымен диалог немесе сұхбат
құрады
|
"Жарайсың"
Стикер тарату арқылы
бағалаймын
Жетондар арқылы
бағалаймын
|
(Мағжан
Жұмабаев)
https://youtu.be/SEnMYwpI8g0
|
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
Тапсырма
3-топқа. Оқылым бөліміндегі мәтіндер
мен төмендегі пікірді байланыстыра отырып, күрделі сөздетді
қатыстырып замандастарыңа балалық шақтың қадірі туралы жарнама не
шағын мәтін жазыңдар.
Дескриптор:
-
Түбір сөздерді теріп
жазады;
-
жұрнақтар арқылы
туынды сөздер жасайды;
-
Оқылым мәтіндерінен
жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді теріп
жазады;
-
Оларды қатыстырып,
бірнеше сөйлем құрастырады.
-
Оқылым бөліміндегі
мәтіндер мен төмендегі пікірді байланыстыра отырып, замандастарыңа
балалық шақтың қадірі туралы жарнама не шағын мәтін
жазады.
ҚБ
Бекіту. Оқушыларға
"ОЙЛАН.ЖҰПТАС.БӨЛІС"әдісі арқылы алдын ала дайындалған қағаздарды
ұсынамын
|
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Деңгейлік
тапсырмаларорындайды.
Түбір сөздерді теріп
жазады;
жұрнақтар арқылы туынды сөздер
жасайды;
Оқылым мәтіндерінен жұрнақ
арқылы жасалған туынды сөздерді теріп
жазады;
Оларды қатыстырып, бірнеше
сөйлем құрастырады.
Оқылым бөліміндегі мәтіндер
мен төмендегі пікірді байланыстыра отырып, замандастарыңа балалық
шақтың қадірі туралы жарнама не шағын мәтін
жазады.
Тақырыпты
қорытындылайды
Бекіту. Мұғалім
таратқан парақтағы тапсырмаларды жанындағы жұбы арқылы
анықтайды
|
Жетон арқылы
бағалаймын
|
(Мағжан
Жұмабаев)
|
|