Материалдар / 5 Сынып Бөлім бойынша жиынтық бақылау

5 Сынып Бөлім бойынша жиынтық бақылау

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған БЖБ В деңгейі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2023
156
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»


«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


І нұсқа


1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:

a)

b)

2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 44(2m+9)+4(25-8m);

b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:

44(2m+9)+4(25-8m)=552.

3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?

а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.

в) Егер n=49, m=27 болса, өрнектің мәнін табыңыз






















Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»


«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


ІI нұсқа


1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:

a)

b)

2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 36(3m+7)+5(15-9m);

b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:

36(3m+7)+5(15-9m)=390.

3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?

а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.

в) Егер n=59, m=37 болса, өрнектің мәнін табыңыз





















Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»


«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


ІII нұсқа


1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:

a)

b)

2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 35(3m+8)+6(14-8m);

b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:

35(3m+8)+6(14-8m)=427.

3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?

а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.

в) Егер n=69, m=47 болса, өрнектің мәнін табыңыз


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!