Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)

b)

3б
2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 44(2m+9)+4(25-8m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
44(2m+9)+4(25-8m)=552.
5б
3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=49, m=27 болса, өрнектің мәнін табыңыз
4б
Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІI нұсқа
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)

b)

3б
2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 36(3m+7)+5(15-9m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
36(3m+7)+5(15-9m)=390.
5б
3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=59, m=37 болса, өрнектің мәнін табыңыз
4б
Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІII нұсқа
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)

b)

3б
2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 35(3m+8)+6(14-8m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
35(3m+8)+6(14-8m)=427.
5б
3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=69, m=47 болса, өрнектің мәнін табыңыз
4б
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 Сынып Бөлім бойынша жиынтық бақылау
5 Сынып Бөлім бойынша жиынтық бақылау
Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)

b)

3б
2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 44(2m+9)+4(25-8m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
44(2m+9)+4(25-8m)=552.
5б
3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=49, m=27 болса, өрнектің мәнін табыңыз
4б
Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІI нұсқа
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)

b)

3б
2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 36(3m+7)+5(15-9m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
36(3m+7)+5(15-9m)=390.
5б
3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=59, m=37 болса, өрнектің мәнін табыңыз
4б
Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІII нұсқа
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)

b)

3б
2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 35(3m+8)+6(14-8m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
35(3m+8)+6(14-8m)=427.
5б
3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=69, m=47 болса, өрнектің мәнін табыңыз
4б
шағым қалдыра аласыз













