Оқушының аты-жөні: Сынып:5
«А»
«Натурал сандар және нөл
саны» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
І
нұсқа
1.
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен
табыңыз:
a)
b)
3б
2.
а) Өрнекті ықшамдаңыз:
44(2m+9)+4(25-8m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені
пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
44(2m+9)+4(25-8m)=552.
5б
3.
Баскетбол жарысына n қыздар
және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау
үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда
болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті
өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=49, m=27 болса,
өрнектің мәнін табыңыз
4б
Оқушының аты-жөні: Сынып:5
«А»
«Натурал сандар және нөл
саны» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
ІI
нұсқа
1.
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен
табыңыз:
a)
b)
3б
2.
а) Өрнекті ықшамдаңыз:
36(3m+7)+5(15-9m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені
пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
36(3m+7)+5(15-9m)=390.
5б
3.
Баскетбол жарысына n қыздар
және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау
үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда
болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті
өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=59, m=37 болса,
өрнектің мәнін табыңыз
4б
Оқушының аты-жөні: Сынып:5
«А»
«Натурал сандар және нөл
саны» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
ІII
нұсқа
1.
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен
табыңыз:
a)
b)
3б
2.
а) Өрнекті ықшамдаңыз:
35(3m+8)+6(14-8m);
b) Алдыңғы амалдағы нәтижені
пайдаланып теңдеуді шешіңіз:
35(3m+8)+6(14-8m)=427.
5б
3.
Баскетбол жарысына n қыздар
және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау
үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда
болар еді?
а) Есеп шығару үшін әріпті
өрнек құрастырыңыз.
в) Егер n=69, m=47 болса,
өрнектің мәнін табыңыз
4б