Материалдар / 5 Сынып Бөлім бойынша жиынтық бақылау

5 Сынып Бөлім бойынша жиынтық бақылау

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған БЖБ В деңгейі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2023
274
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»


«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


І нұсқа


1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:

a)

b)

2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 44(2m+9)+4(25-8m);

b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:

44(2m+9)+4(25-8m)=552.

3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?

а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.

в) Егер n=49, m=27 болса, өрнектің мәнін табыңыз






















Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»


«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


ІI нұсқа


1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:

a)

b)

2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 36(3m+7)+5(15-9m);

b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:

36(3m+7)+5(15-9m)=390.

3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?

а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.

в) Егер n=59, m=37 болса, өрнектің мәнін табыңыз





















Оқушының аты-жөні: Сынып:5 «А»


«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


ІII нұсқа


1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:

a)

b)

2. а) Өрнекті ықшамдаңыз: 35(3m+8)+6(14-8m);

b) Алдыңғы амалдағы нәтижені пайдаланып теңдеуді шешіңіз:

35(3m+8)+6(14-8m)=427.

3. Баскетбол жарысына n қыздар және қыздарға қарағанда m –ге артық ұл балалар келді. Ойын ойнау үшін олар 5 адамнан тұратын екі командаға бөлінді. Қанша команда болар еді?

а) Есеп шығару үшін әріпті өрнек құрастырыңыз.

в) Егер n=69, m=47 болса, өрнектің мәнін табыңыз


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ