Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу
І. Психологиялық
ахуал
«Додокаэдр» әдісі
арқылы жағымды психологиялық ахуал
туғызу
Топқа
бөлу
Ағаш суреттері
бойынша топқа бөледі.
1-топ «Ғажайып
ағаштар»
2-топ «Нан
ағаштары»
3-топ «Сүт
ағаштары»
Үй жұмысын
тексеру
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі, сабаққа
дайындалады.
|
«Мадақ
тау» арқылы
бағалау
|
Суреттер
|
Сабақ
ортасы
|
«Ой қозғау»
әдісі
-Ғажайып сөзін қалай
түсінесіңдер?
-Ғажайыптарға
нелерді жатқызар едіңдер?
–
«Ғажайып ағаштар»
дегенді қалай түсінесіздер?
-Ол қандай
ағаштар?
Бейнебаян «Ең
ерекше ағаштар»
Бейне
баян бойынша талқылап сабақтың
тақырыбын анықтау
Сабақтың оқу
мақсаттары мен бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Жаңа тақырыппен
таныстыру
Сөздік
жұмысы:
Крахмал – өсімдіктен
алынатын ұнтақталған
көмірсуы.
Ботаника- өсімдіктер
туралы ғылым.
Ботаник –
ботаникамен (өсімдіктер туралы ғылыммен) айналысатын
ғалым
«Адасқан сөздер»
әдісі платформа арқылы орны ауысқан
сөздерден сөйлемдер
құрастыру
Мәтінмен
жұмыс
«Гугл әдісі»
әдісі
- Балалар қалай ойлайсыздар,
шынымен нан, сүт, шұжық,
какао
ағаштарының болуы
қаншалықты шындыққа
жанасымды?
Оқылым
тапсырмасы.
Мәтінді оқып ,топ
болып талқылап, әр топ өздеріне берілген гугл парақшасын
толтырады
1-топ
-Нанды қандай
өсімдіктерден алады
-Адамдар қай
жануарлардың сүтін
пайдаланады?
2-топ
-Халық арасында нан
мен сүтті қалай атайды?
- «Ағашты сауу
деген» деген тіркес дұрыспа? Бұл сөз қандай мағынада
қолданылған?
3-топ
-Мәтіннен синоним сөздерді
тауып сөйлемдер құрағдар
Жұптық
жұмыс
Learningapps платформасы арқылы берілген
ағаштар мен гүлдердің атауларын тауып
жазу
Топтық
жұмыс
«Алматының қақ
ортасында ғажайып ағаш өсуде» бейнежазбасын көріп, топта
талқылаңдар
Жазылым.Дәптермен
жұмыс
4-тапсырма
.Көп нүктенің орнына
қосымшаларды орфографиялық заңдылықтарды сақтап жазып, себебін
түсіндіріңдер
«Ғажайып ағаштар»
әдісі
Қиылған ағаштарда
берілген тапсырмалардың жауаптарын тауып ағаштарды
құрастыру
|
Оқушылар бейнежазбадан көргендері бойынша әңгімелейді.
Сұрақтарға жауап бере.
Оқушылар кезекпен тақтаға шығып орны ауысқан сөздерден
сөйлем құрастырады
Оқушылар өздеріне
берілген тапсырма бойынша гугл парақшасын толтырып
,қорғайды
Оқушылар суретте
берілген ағаштар мен гүлдердің аттарын тауып
жазады
Бейнеролик тамашалап
өзара талқылау жасайды,
ойларымен
бөліседі
Оқушылар дәптерге
тапсырманы орындайды
Оқушылар қиылған ағаштардағы
тапсырмалардың жауаптарын тауып ағаштарды
құрастырады
|
Дескриптор:
-Бейнежазба бойынша
сұрақтарға жауап береді
Өзін өзі бағалау
парақшасы таратылады
Дескриптор:
-Сөйлем
құрастырады
Дескриптор:
- Мәтінді мұқият
оқу
- Нанды қандай
өсімдіктерден алатынын анықтайды
-«Ағашты сауу деген» деген тіркес мағынасын
түсініреді
-синонимдерден сөйлемдер
құрастырады
Дескриптор:
-Суреттер бойынша ағаштар мен гүлдердің атауларын
табады
Дускриптор:
-көп нүктенің орнына
қосымшаларды қояды;
- орфографиялық
заңдылықты сақтап жазады;
себебін
түсіндіреді;
Дескриптор:
- қиылған ағаштардағы
тапсырмалардың жауабые дұрыс табады
|
Бейнебаян
https://wordwall.net/resource/64158967
Оқулық
5 сынып Қзақ
тілі
https://learningapps.org/watch?v=p1xrp1tik23
Бейнебаян
Оқулық
|
|
«Есте
сақта» әдісі
Interacty.me платфомасы арқылы әлемдегі ғажайып ағаштар
жайында танысып, ағаштарды есте сақтау арқылы суреттермен
ағаштардың атауларын сәйкестендіру
Ойтолғау топтық
жұмыс
«Өз қиялымдағы
ағаш»
Тақырыбына өз
идеямызды сурет салу арқылы
жеткізу
|
Оқушылар әлемдегі
ғажайып ағаштар жайында
танысады,
Оларды суреттер
арқылы атауларын
сәйкестендіреді
Оқушылар өз
қиялындағы ағаштарын
салады
|
Дескриптор:
-ағаштардың
атауларын дұрыс табады
|
https://interacty.me/projects/3422d22689f5398c
|