«Математика» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
Аптасына 5 сағат
Оқу жылында 170 сағат
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімдері |
Тақырыптар
|
№ |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 тоқсан 40 сағат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1А Натурал сандаржәне нөл саны (15 сағ) |
Натурал сандар және нөл |
1 |
5.1.1.1натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; 5.1.1.2тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру; |
1 |
3.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік |
2 |
5.3.1.1өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; 5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; |
1 |
4.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру; 5.5.2.6сандарды салыстырудың нәтижесін белгілері арқылы жазу; 5.5.2.7натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; |
1 |
5.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану. |
4 |
5.1.2.2амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; |
1 |
6.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
5.1.2.2амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; |
1 |
7.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6
|
5.1.2.3санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
1 |
10.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
5.1.2.3санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
1 |
11.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді ықшамдау |
8
|
5.2.1.1қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру; |
1 |
12.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
5.2.1.2 әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу; |
1 |
13.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу. |
10 |
5.2.2.1арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану |
1 |
14.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
111 |
5.2.2.1арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану; |
1 |
17.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
12 |
5.2.2.1арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану; |
1 |
18.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі. |
13 |
5.5.1.1натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; 5.5.1.8әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану; |
1 |
19.09
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
5.5.1.9мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; |
1 |
20.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
5.2.3.1натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау; 5.2.3.2натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу; 5.2.3.3натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді жазу; Бөлім бойынша жиынтық бағалау. (15 мин) |
1 |
21.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі (16 сағ)
|
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері |
16 |
5.1.1.5натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу; |
1 |
24.09 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін табу; 5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін табу; |
1 |
25.09
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жай және құрама сандар |
18 |
5.1.1.6жай және құрама сандардың анықтамаларын білу; |
1 |
26.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19
|
5.1.1.6жай және құрама сандардың анықтамаларын білу; |
1 |
27.09
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері |
20 |
5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Математика»
пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
Аптасына 5
сағат
Оқу жылында 170
сағат
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімдері
Тақырыптар
№
Оқу
мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
1 тоқсан 40
сағат
1А
Натурал сандаржәне нөл
саны (15
сағ)
Натурал
сандар және
нөл
1
5.1.1.1натурал
сандар жиыны ұғымын меңгеру;
5.1.1.2тақ және жұп
сандар ұғымдарын меңгеру;
1
3.09 Координаталық сәуле. Натурал
сандарды салыстыру. Қос
теңсіздік
2 5.3.1.1өлшеудің түрлі ұзындық
бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді
дегенді түсіну; 5.5.2.2 натурал сандарды
координаталық сәуледе
кескіндеу; 1
4.09 3 5.1.2.1натурал сандарды салыстыру,
сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен
салыстыру;
5.5.2.6сандарды салыстырудың
нәтижесін белгілері арқылы
жазу;
5.5.2.7натурал сандарды
салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды
зерттеу; 1
5.09 Арифметикалық амалдардың
қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану. 4
5.1.2.2амалдар саны төрттен артық
болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін
табу;
1
6.09 5
5.1.2.2амалдар саны төрттен артық
болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін
табу;
1
7.09
6
5.1.2.3санды өрнектердің мәндерін
табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін
қолдану;
1
10.09
7
5.1.2.3санды өрнектердің мәндерін
табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін
қолдану;
1
11.09
Санды және әріпті
өрнектер. Өрнектерді
ықшамдау 8
5.2.1.1қосу және
көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру;
1
12.09 9
5.2.1.2 әріптердің
берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін
табу;
1
13.09 Теңдеу. Теңдеудің түбірі.
Теңдеуді шешу. 10
5.2.2.1арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді
шешу;
5.2.2.2теңдеудің шығарылуының
дұрыстығын тексеру тәсілдерін
қолдану
1
14.09 111
5.2.2.1арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді
шешу;
5.2.2.2теңдеудің шығарылуының
дұрыстығын тексеру тәсілдерін
қолдану;
1
17.09 12
5.2.2.1арифметикалық амалдардың
белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді
шешу;
5.2.2.2теңдеудің шығарылуының
дұрыстығын тексеру тәсілдерін
қолдану;
1
18.09 Формула. Формула арқылы
есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар
тізбегі. 13
5.5.1.1натурал
сандарға арифметикалық амалдар қолдана
отырып, мәтінді есептерді
шығару;
5.5.1.8әріпті өрнектерді құру және
оларды есептер шығаруда
қолдану;
1
19.09
14
5.5.1.9мәтінді есептерді
шығару үшін формулаларды
қолдану;
1
20.09 15
5.2.3.1натурал
сандар тізбегінің заңдылықтарын
анықтау;
5.2.3.2натурал
сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін
табу;
5.2.3.3натурал
сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді
жазу;
Бөлім бойынша
жиынтық бағалау.
(15
мин)
1
21.09
5.1В Натурал сандардың
бөлінгіштігі
(16
сағ)
Натурал сандардың бөлгіштері
мен еселіктері 16 5.1.1.5натурал санның бөлгіші
мен еселігі анықтамаларын
білу; 1
24.09
17 5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін
табу; 5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін
табу; 1
25.09
Жай және құрама
сандар 18
5.1.1.6жай және
құрама сандардың анықтамаларын
білу;
1
26.09
19
5.1.1.6жай және
құрама сандардың анықтамаларын
білу;
1
27.09
Бөлінгіштіктің негізгі
қасиеттері
20
5.1.2.10
көбейтіндінің
берілген натурал санға бөлінгіштігін
талдау
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













