Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
|
|||||
|
Пән/Сынып: |
5 сынып |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығара алады |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару Оқушылардың дәптерлерінен үй тапсырмасының орындалуын тексеру «Неге?» тренингі Күнделікті тұрмыста екі немесе бірнеше жұмысшы бірлесіп бір тапсырманы орындайтын жағдайлар жиі кездеседі. Мысалы, шебер мен оның үйренушісі \gh’ және өзендегі катердің ағыспен, теплоходтың ағыспен қозғалыстары да бірлесіп орындалатын жұмыстарға жатады. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығаруда: орындалатын жұмыс мөлшері, хауыздың көлемі, қашықтық және т. с.с шамалар 1 бірлік ретінде алынады. |
Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады да, бір-біріне белгілі бір сөйлем айтады да келесі оқушыға «неге?» деген сұрақ қояды. Ол оқушы ары қарай жауаппен жалғастырады да, «неге?» деген сұрақ қояды. Мысалы, Бүгінгі сабақ ерекше өтеді неге? Келесі оқушы: Өйткені біз сабаққа қызығушылықпен қатысамыз неге? т.с.с. жалғасады. |
Оқушылардың белсенділігіне қарай мұғалім ауызша мақтау сөздермен бағалауы «жарайсың» «өте жақсы |
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта |
|
|
10 мин |
Сабақтың ортасы |
1-есеп. Сал өзен жағасындағы А айлағынан В айлағына дейінгі арақашықтықты 20 сағат жүзеді. Қайық көлде осындай арақашықтықты 5 сағ жүзеді. Егер қайық өзенде ағыспен жүзсе, А айлағынан В айлағына неше сағатта барады?:
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Мысалдарды жазып, шығарады. Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. Таңбалар ережесін қолданады. |
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. Оқулық |
|
|
25 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Оқулықтан
ЕББҚ оқушыға арналған тапсырма:
1.
ЕББҚ бар оқушы қиындық тудырған сұрақтарына мұғалім көмегімен жауап ала отырып тапсырманы орындайды |
Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. 1-тапсырма. Топпен жұмыс. «Ойлан тап!» әдісі № 695
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңмен бөліс!» №699 есеп
3-тапсырма. Жеке жұмыс. №700 есеп
Саралаудың «Қарқын» тәсілі арқылы жылдам орындаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды №701 |
Дескриптор: - Мәтінды есепті оқып шартын жазып есеп шығарады-1 -Санның бөлігін табады-1 - Бөлігі бойынша санды табады-1 Дескриптор: - Бөлшектің бөлігін табады-1 - бөлігі бойынша шамадларды табады-1 -Дұрыс жауабын табады-1 Дескриптор: - Аралас санды бұрысш бөлшекке айналдыралды-1 - Есептің дұрыс жауабын табады-1-Алған білімін қолданады-2 |
Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
|
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -Санның бөлігін табуды біледі Бөлігі бойынша санды табуды біледі Рефлексия:
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау Үйге тапсырма. №703, есеп . |
Рефлекция |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сынып математика ҚМЖ ,тақырыбы:Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
5-сынып математика ҚМЖ ,тақырыбы:Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
|
|||||
|
Пән/Сынып: |
5 сынып |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығара алады |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару Оқушылардың дәптерлерінен үй тапсырмасының орындалуын тексеру «Неге?» тренингі Күнделікті тұрмыста екі немесе бірнеше жұмысшы бірлесіп бір тапсырманы орындайтын жағдайлар жиі кездеседі. Мысалы, шебер мен оның үйренушісі \gh’ және өзендегі катердің ағыспен, теплоходтың ағыспен қозғалыстары да бірлесіп орындалатын жұмыстарға жатады. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға есептер шығаруда: орындалатын жұмыс мөлшері, хауыздың көлемі, қашықтық және т. с.с шамалар 1 бірлік ретінде алынады. |
Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады да, бір-біріне белгілі бір сөйлем айтады да келесі оқушыға «неге?» деген сұрақ қояды. Ол оқушы ары қарай жауаппен жалғастырады да, «неге?» деген сұрақ қояды. Мысалы, Бүгінгі сабақ ерекше өтеді неге? Келесі оқушы: Өйткені біз сабаққа қызығушылықпен қатысамыз неге? т.с.с. жалғасады. |
Оқушылардың белсенділігіне қарай мұғалім ауызша мақтау сөздермен бағалауы «жарайсың» «өте жақсы |
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта |
|
|
10 мин |
Сабақтың ортасы |
1-есеп. Сал өзен жағасындағы А айлағынан В айлағына дейінгі арақашықтықты 20 сағат жүзеді. Қайық көлде осындай арақашықтықты 5 сағ жүзеді. Егер қайық өзенде ағыспен жүзсе, А айлағынан В айлағына неше сағатта барады?:
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Мысалдарды жазып, шығарады. Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. Таңбалар ережесін қолданады. |
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. Оқулық |
|
|
25 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Оқулықтан
ЕББҚ оқушыға арналған тапсырма:
1.
ЕББҚ бар оқушы қиындық тудырған сұрақтарына мұғалім көмегімен жауап ала отырып тапсырманы орындайды |
Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. 1-тапсырма. Топпен жұмыс. «Ойлан тап!» әдісі № 695
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңмен бөліс!» №699 есеп
3-тапсырма. Жеке жұмыс. №700 есеп
Саралаудың «Қарқын» тәсілі арқылы жылдам орындаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды №701 |
Дескриптор: - Мәтінды есепті оқып шартын жазып есеп шығарады-1 -Санның бөлігін табады-1 - Бөлігі бойынша санды табады-1 Дескриптор: - Бөлшектің бөлігін табады-1 - бөлігі бойынша шамадларды табады-1 -Дұрыс жауабын табады-1 Дескриптор: - Аралас санды бұрысш бөлшекке айналдыралды-1 - Есептің дұрыс жауабын табады-1-Алған білімін қолданады-2 |
Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
|
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -Санның бөлігін табуды біледі Бөлігі бойынша санды табуды біледі Рефлексия:
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау Үйге тапсырма. №703, есеп . |
Рефлекция |
|
|
шағым қалдыра аласыз

















