Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып Орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта мерзімдік жоспар
Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 5
1-тоқсан
р/с |
Тарауы, тақырыбы |
Сағаты |
Мерзімі |
Оқытудың мақсаты мен міндеті |
Оқу нәтижелері |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Кіріктірілген модульдер |
Негізгі дереккөздер, көрнекі құралдар |
1 |
Кіріспе |
1 |
|
Оқушыларға әдебиет пәнінің маңызы мен мазмұнын ұғындыру. |
Оқушылар әдебиет пәнінің маңызы мен мазмұнын ұғынады |
Топтық жұмыс – постер қорғау «Әдебиет әлемі», «Өрмекші торы» |
Белсенді оқушыларды жұлдызшалар тарату арқылы бағалау |
1.Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер; 2.СТО; 3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. АКТ; 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту; 6.Жас ерекшелік; 7.Көшбасшылық |
5-сынып «Әдебиет» оқулығы (Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева, Г.Құрманбай). Тоқыма жібі, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
2 |
Халық ауыз әдебиеті. Тұрмыс-салт жырлары. Салт өлеңдері, бата-тілек жырлары |
1 |
|
Халық ауыз әдебиетінің үлгілері, тұрмыс-салт жырлары туралы білім қалыптастыру. Сыни ойлауын дамыту. |
Халық ауыз әдебиетінің үлгілері, тұрмыс-салт жырлары, бататілек жырлары туралы білім қалыптастырады, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды |
Мәнерлеп оқу, «Өрмекші торы», «Айналмалы бекеттер» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Тоқыма жібі постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
3 |
Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырлар |
1 |
|
Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырларды ұғындыру, жаттату |
Төрт түлік жайындағы өлең-жырлардың мазмұнын ұғынады, жаттайды |
«Кубизм», жұптық жұмыс - «Кездесу», мәнерлеп оқу |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Кубик, наурыз туралы слайд, ноутбук постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
4 |
Наурыз туралы өлеңдер |
1 |
|
Наурыз туралы өлеңдердің мән-мазмұнын таныту, жатқа айтқызу |
Наурыз туралы өлеңдердің мазмұнын таниды, жатқа айтады |
Мәнерлеп оқу, жұптық жұмыс - «Мұғалім-оқушы» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Наурыз туралы слайдтар, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
5 |
Мақал-мәтелдер |
1 |
|
Мақал-мәтелдер, олардың айырмашылығы, ұқсастығы, мәні туралы түсіндіру |
Мақал-мәтелдердің мәні, айырмашылығы, маңызы туралы түсінеді |
Топтық жұмыс – «Фиш-боун», «Дәліз», «Эссе» |
«Жасыл елге үлес» бағалауы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
6 |
Мақал-мәтелдердің тақырыптары |
1 |
|
Мақал-мәтелдердің сан түрлі тақырыпты қамтитыынын ұғындыру, жаттату |
Мақал-мәтелдердің сан түрлі тақырыпты қамтитынын ұғынады, оларды жаттайды |
«Кубизм», «Эстафета» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Кубик, слайдтар, ноутбук, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
7 |
Қанатты, нақыл сөздер |
1 |
|
Қанатты нақыл сөздер, олардың ерекшелігі, көркемдігі туралы білім қалыптастыру |
Қанатты нақыл сөздер, олардың ерекшелігі, көркемдігі туралы білім қалыптастырады |
«Тапқырлық», «Қалдықсыз технология», топтық жұмыс – постер қорғау |
Тәттілер үлестіру арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, ескі газет-журналдар, желім, қайшы |
8 |
Жұмбақтар мен жаңылтпаштардың мәні мен ерекшелігі |
1 |
|
Жұмбақтар мен жаңылтпаштардың мәнін, көркемдік ерекшелігін ұғындыру, жаттату |
Жұмбақтар мен жаңылтпаштардың мәнін, көркемдік ерекшелігін ұғынады, жаттайды |
Топтық жұмыс – «Айналмалы бекеттер», «Өрмекші торы» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Тоқыма жібі, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
9 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
10 |
«Ер Төстік» ертегісі |
1 |
|
«Ер Төстік» ертегісінің мазмұны, көркемдігі туралы білім қалыптастыру |
«Ер Төстік» ертегісінің мазмұны, көркемдігі туралы білім қалыптастырады |
«Сұрақтар легі», «Мені әңгімеле», «Аяқталмаған сөйлем» |
Тақтадағы торкөздерге белгілеп отыру арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау торкөзі, слайдтар |
11 |
Төстік бейнесі. Ғажайып достар |
1 |
|
Төстік пен ғажайып достар бейнесі туралы ой қозғату, талдату |
Төстік пен ғажайып достар бейнесі туралы ой қозғайды, талдайды |
Рольдік ойындар, «Екі шындық, бір өтірік» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, бағалау парақшасы |
12 |
Ертегідегі халық арманы |
1 |
|
Ертегінің негізгі идеясын, халық арманын түсіндіру |
Ертегінің негізгі идеясын, халық арманын түсінеді |
«Ақылдың алты қалпағы», «Ғылымға жол» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постер, маркер, стикерлер |
13 |
«Аяз би» ертегісі |
1 |
|
«Аяз би» ертегісінің мазмұнын меңгерту, сын тұрғысынан ойландыру |
«Аяз би» ертегісінің мазмұнын меңгереді, түсінеді, сыни тұрғыдан ойланады |
«Сұрақтар легі», «Мені әңгімеле», «Аяқталмаған сөйлем» |
Топтық бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
14 |
Жаман, хан, уәзірлер |
1 |
|
Жаман, хан, уәзірлер бейнелерін ашқызу, ой қозғату |
Жаман, хан, уәзірлер бейнелерін ашып талдайды, ой қозғайды |
«Кубизм», «Қате жоспар», рөлдік ойындар |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Кубик, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
15 |
Ертегідегі даналық |
1 |
|
Ертегінің негізгі идеясы мен көркемдігін меңгерту |
Ертегінің негізгі идеясы мен көркемдігін түсініп меңгереді |
«Жоспардан доспар», «Шығарма пирамидасы», «Аяқталмаған сөйлем» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
16 |
«Керқұлак атты Кендебай» ертегісі |
1 |
|
«Керқұлак атты Кендебай» ертегісінің мазмұнын түсіндіру, мазмұндату |
Ертегінің мазмұнын түсінеді, мазмұндау дағдысы дамиды |
«Жоспардан жоспар», «Ақылдың алты қалпағы» |
Смайликтер арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постер, маркер, стикерлер, бағалау парақтары |
17 |
Кендебайдың тапқырлығы |
1 |
|
Кендебайдың тапқырлығы, төзімділігі туралы түсінік беру |
Кендебайдың тапқырлығы, төзімділігі туралы түсінігін дамытады |
Жұптық жұмыс – «Кездесу», «Ішке, сыртқа», «Көңіл-күй» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, маркер, стикерлер |
18 |
«Сырттандар» ертегісі |
1 |
|
«Сырттандар» ертегісінің мазмұнын таныту, ой қозғату |
«Сырттандар» ертегісінің мазмұнын танып біледі, ертегі туралы ой қозғайды |
«Кейіпкерлер сөйлейді», топтық жұмыс - «Сұрақтар легі», «Көңіл-күй» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Сырттандар суреті, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
19 |
Ертегінің тәрбиелік мәні |
1 |
|
Қосымша сұрақтар арқылы ертегінің тәрбиелік мәнін ашқызу, талдату |
Ертегінің тәрбиелік мәнін ашып талдайды, мазмұндайды |
«Эссе», «Аяқталмаған сөйлем», «Түртіп алу» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
«Түртіп алу» парақшалары, маркер, стикер |
20 |
«Қырық өтірік» Тазшаның тапқырлығы |
1 |
|
«Қырық өтірік» ертегісі, ондағы тазша баланың тапқырлығы туралы білімдерін дамыту, ертегіні жатқа айтқызу |
«Қырық өтірік» ертегісі, ондағы тазша баланың тапқырлығы туралы білімдерін дамытады, ертегіні жатқа айтады |
«Топтастыру» – Тазшаның өтіріктері, «Иә, Жоқ», «Пікірталас» |
«Жасыл елге үлес» бағалауымен |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
21 |
Өтірік өлең |
1 |
|
Өтірік өлеңнің мазмұнын ұғындыру, өтірік өлең құрай білуге баулу |
Өтірік өлеңнің мазмұнын ұғынады, өтірік өлең құрай білуге дағдыланады, шығарм-қ қабілеті дамиды |
Мәнерлеп оқу, «Жауапқа сұрақ», топтық жұмыс - «Сұрақтар легі» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
22 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
23 |
Аңыз әңгімелер. Шешендік сөздер |
1 |
|
Аңыз әңгімелер мен шешендік сөздердің ерекшелігі, ұқсастығы, көркемдігі туралы білім қалыптастыру |
Аңыз әңгімелер мен шешендік сөздердің ерекшелігі, ұқсастығы, көркемдігі туралы білім қалыптастырады |
«Венн диаграммасы», топтық жұмыс - «Фиш-боун», мәнерлеп оқу |
«Жасыл елге үлес» бағалауымен |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
24 |
Асанқайғының Жерұйықты іздегені |
1 |
|
Асанқайғының Жерұйықты іздегені туралы білімін дамыту, қосымша іздендіру |
Асанқайғының Жерұйықты іздегені туралы білімін дамытады, ізденімпаздығы артады |
«Үш қадамды сұхбат», «Екі шындық, бір өтірік», мәнерлеп оқу |
«Жасыл елге үлес» бағалауымен |
1,2,3,4,5,6,7 |
Суретті слайдтар, СТИКЕРЛЕР |
25 |
Ақсақ құлан, Жошы хан аңыздары |
1 |
|
Ақсақ құлан, Жошы хан аңызы, оның тарихилығы туралы түсіндіру |
Ақсақ құлан, Жошы хан аңызы, оның тарихилығы туралы түсінеді, біледі |
«Кейіпкерлер сөйлейді», «Ақылдың алты қалпағы», «Көңіл-күй» әдістері |
Берілген критерийлерге сәйкес бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постерлер, маркер, стикер |
26 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
|
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын талдау, бағалау. Көркем шығарма оқуға қызығушылығын арттыру |
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын мазмұндайды, кітап оқуға қызығушылығы артады |
«Эссе», «Ақылдың алты қалпағы» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постерлер, маркер, стикер |
27 |
Әдеби-теориялық ұғымдар |
1 |
|
Әдеби-теориялық ұғымдар туралы білім беру, мысал іздету арқылы ізденімпаздығынарттыру |
Әдеби-теориялық ұғымдар туралы білімін дамытады, мысал іздеу арқылы ізденімпаздығы артады |
«Анықтамалық», «Сағат тілі», «Жауапқа сұрақ» |
«Өзін-өзі бағалау парақшасы» арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Сағат тілі парақшасы, бағалау парағы |
2-тоқсан
1 |
Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу |
1 |
|
Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу шешендігінің маңызы мен мазмұнын ұғындыру. |
Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу шешендігінің маңызы мен мазмұнын ұғынады |
Топтық жұмыс – постер қорғау, «Өрмекші торы» |
Белсенді оқушыларды жұлдызшалар тарату арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
5-сынып «Әдебиет» оқулығы (Тоқыма жібі, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
2 |
Жиреншенің хан сынағына түскені |
1 |
|
Жиреншенің хан сынағына түскені шешендік сөзінің көркемдік ерекшелігін ұғындыру. Сыни тұрғыдан ойландыру |
Жиреншенің хан сынағына түскені шешендік сөзінің көркемдік ерекшелігін ұғынады. Сыни тұрғыдан ойланады |
«Жоспардан жоспар», «Жалғастыр», «Айналмалы бекеттер» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
3 |
Сұратқан хан ақымақ ма, сұраған сен ақымақ па? |
1 |
|
«Сұратқан хан ақымақ ма, сұраған сен ақымақ па?» шешендігінің көркемдік ерекшелігін, мазмұндық құрылымын түрлі тапсырмаларды орындату арқылы меңгерту |
«Сұратқан хан ақымақ ма, сұраған сен ақымақ па?» шешендігінің көркемдік ерекшелігін, мазмұндық құрылымын түрлі тапсырмаларды орындау арқылы меңгереді |
«Кубизм», жұптық жұмыс - «Кездесу», «Ішке, сыртқа» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Кубик, наурыз туралы слайд, ноутбук постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
4 |
Тайкелтірдің төрелігі. Қазыбек пен Бұқар жыраудың шешендік сөздері |
1 |
|
Тайкелтірдің төрелігі, Қазыбек пен Бұқар жыраудың шешендік сөздерін талдату, жаттату |
Тайкелтірдің төрелігі, Қазыбек пен Бұқар жыраудың шешендік сөздерін талдайды, жаттайды |
Мәнерлеп оқу, жұптық жұмыс - «Мұғалім-оқушы» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
5 |
Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері |
1 |
|
Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері, оның нұсқалары, ерекшелігі туралы ұғындыру |
Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері, оның нұсқалары, ерекшелігі туралы ұғынады |
Топтық жұмыс – «Фиш-боун», «Дәліз», «Эссе» |
«Жасыл елге үлес» бағалауы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, слайдтар, бейнеролик |
6 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
7 |
Діни әңгімелер. Қасиетті Құран Кәрім жайында |
1 |
|
Діни әңгімелер, қасиетті Құран Кәрім жайында ой қозғату, талдату |
Діни әңгімелер, қасиетті Құран Кәрім жайында ой қозғайды, талдайды |
«Тапқырлық», «Қалдықсыз технология», топтық жұмыс – постер қорғау |
Тәттілер үлестіру арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, ескі газет-журналдар, желім, қайшы |
8 |
Адамата |
1 |
|
«Адамата» шығ-ң мазмұны мен тәрбиелік мәнін ұғындыру, мазмұндату |
«Адамата» шығ-ң мазмұны мен тәрбиелік мәнін ұғынады, мазмұндайды |
«Кубизм», «Үш қадамды сұхбат» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Кубик, слайдтар, ноутбук, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
9 |
Сымайыл |
1 |
|
Сымайыл туралы іздендіру, өзіндік ой қорытындысын жасату |
Сымайыл туралы ізденеді, өзіндік ой қорытындысын жасайды |
«Эссе», «Автор орындығы», «Аяқталмаған сөйлем» |
Тақтадағы торкөздерге белгілеп отыру арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау торкөзі, слайдтар |
10 |
Зәмзәм |
1 |
|
Зәмзәм туралы іздендіру, мазмұндату |
Зәмзәм туралы ізденеді, мазмұндайды |
«Эссе», «Шығарма пирамидасы» , «Бестармақ» |
Тақтадағы торкөздерге белгілеп отыру арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау торкөзі, слайдтар |
11 |
Әдеби ертегілер. Ә.Тәжібаев «Толағай» |
1 |
|
Ә.Тәжібаевтың өмірі мен шығ-ғын меңгерту, «Толағай» әдеби ертегісін мазмұндату, үзінді жаттату |
Ә.Тәжібаевтың өмірі мен шығ-ғын меңгереді, «Толағай» әдеби ертегісін мазмұндайды, үзінді жаттайды |
Мәнерлеп оқу, «Екі шындық, бір өтірік», өлең құрылысы бойынша сурет салу |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, бағалау парақшасы |
12 |
Толағайдың ерекше сипаты, ерен ерлігі |
1 |
|
Толағайдың ерекше сипаты, ерен ерлігін таныту, ойын дамыту, мінездеме беру |
Толағайдың ерекше сипаты, ерен ерлігін танып біледі, ойын дамытады, мінездеме береді |
Мәнерлеп оқу, «Ғылымға жол», «Көңіл-күй» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, маркер, стикерлер |
13 |
А.Сейдімбек «Әйел-Ана» ертегісі |
1 |
|
А.Сейдімбектің «Әйел-Ана» ертегісінің маңызын ұғындыру, сыни тұрғыдан ойландыру |
А.Сейдімбектің «Әйел-Ана» ертегісінің маңызын ұғынады, сыни тұрғыдан ойланады |
«Сұрақтар легі», «Көңіл-күй», «Аяқталмаған сөйлем» |
Топтық бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
14 |
Мысал өлеңдер. А.Байтұрсынов «Өгіз бен бақа» өлеңі |
1 |
|
А.Байтұрсыновтың өмірі мен шығ-ғын меңгерту, «Өгіз бен бақа» мысал өлеңін мазмұндату, үзінді жаттату |
А.Байтұрсыновтың өмірі мен шығ-ғын меңгерту, «Өгіз бен бақа» мысал өлеңін мазмұндайды, үзінді жаттайды |
Мәнерлеп оқу, «Екі шындық, бір өтірік», өлең құрылысы бойынша сурет салу |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, бағалау парақшасы |
15 |
«Егіннің бастары» мысалы |
1 |
|
«Егіннің бастары» өлеңін жаттату, негізгі идеясын талдату |
«Егіннің бастары» өлеңін жаттайды, негізгі идеясын талдайды |
Мәнерлеп оқу, мазмұны бойынша сурет салу, «Аяқталмаған сөйлем» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
16 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
17 |
М.Өтемісұлы «Соғыс» өлеңі |
1 |
|
М.Өтемісұлының өмірі мен шығ-ғын меңгерту, «Соғыс» өлеңін талдату, жаттату |
М.Өтемісұлының өмірі мен шығ-ғын меңгереді, «Соғыс» өлеңін талдайды, жаттайды |
Мәнерлеп оқу, мазмұны бойынша сурет салу, «Автор орындығы» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
18 |
«Қызғыш құс» өлеңі |
1 |
|
«Қызғыш құс» өлеңі бойынша пікірін қалыптастыру, жатқа айтқызу |
«Қызғыш құс» өлеңі бойынша пікір қалыптастырады, жатқа айтады |
Мәнерлеп оқу, «Авторға хат», «Аңыз адам» |
Топтық бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
19 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
|
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын талдау, бағалау. Көркем шығарма оқуға қызығушылығын арттыру |
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын мазмұндайды, кітап оқуға қызығушылығы артады |
«Үш қадамды сұхбат», «Топтастыру» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постерлер, маркер, стикер |
20 |
Әдеби-теориялық ұғымдар |
1 |
|
Әдеби-теориялық ұғымдар туралы білім беру, мысал іздету арқылы ізденімпаздығын арттыру |
Әдеби-теориялық ұғымдар туралы білім алады, мысал іздеу арқылы ізденімпаздығы артады |
«Анықтамалық», «Сағат тілі», «Жауапқа сұрақ |
«Өзін-өзі бағалау парақшасы» арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Сағат тілі парақшасы, бағалау парағы |
21 |
Тоқсандық қайталау |
1 |
|
Ашық және жабық сұрақтар беру арқылы 1-тоқсанда өтілген тақырыптарды есіне түсіру, қайталату, бекіту |
Ашық және жабық сұрақтарға жауап беру арқылы қазақ әдебиетінен өтілген тақырыптарды есіне түсіреді, қайталайды, білімін бекітеді |
«Аяқталмаған сөйлем», «Анықтамалық», «Топтастыру» |
Берілген критерийлер бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Маркер, әдістерге қажетті жабдықтар, бағалау критерийлері |
3-тоқсан
1 |
Ы.Алтынсарин «Өзен» өлеңі |
1 |
|
Ы.Алтынсаринның өмірі мен шығ-ы,«Өзен» өлеңінің маңызы мен мазмұнын ұғындыру, жаттату |
Ы.Алтынсаринның өмірі мен шығ-ы,«Өзен» өлеңінің маңызы мен мазмұнын ұғынады, жаттайды |
Топтық жұмыс – постер қорғау, «Жауапқа сұрақ», «Екі шындық, бір өтірік» |
Белсенді оқушыларды түрлі сыйлықтар тарату арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
5-сынып «Әдебиет» оқулығы, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
2 |
«Дүние қалай етсең табылады» өлеңі |
1 |
|
«Дүние қалай етсең табылады» өлеңінің ерекшелігі, мазмұны туралы білім қалыптастыру. |
«Дүние қалай етсең табылады» өлеңінің ерекшелігі, мазмұны туралы білім қалыптастырады |
Мәнерлеп оқу, топтық жұмыс – «Сұрақтар легі», «Анықтамалық» |
«Жасыл елге үлес» бағалауы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау ағашы, слайдтар |
3 |
А.Құнанбаев «Қыс» |
1 |
|
А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңін ұғындыру, білімін дамыту, жатқа айта білу қабілетін шыңдау |
А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңін ұғынады, білімі дамиды, жатқа айта білу қабілеті шыңдалады |
Топтық жұмыс «Фиш-боун», «Жауапқа сұрақ», мәнерлеп оқу |
Топ басшысының бағалау парағы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парағы, слайдтар |
4 |
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі |
1 |
|
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнын, ерекшелігін таныту |
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнын, ерекшелігін танып біледі |
Топтық жұмыс - «Айналмалы бекеттер», «Синквин», «Жауапқа сұрақ» |
Топтық ұпай санымен бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
5 |
С.Торайғыров «Шілде» өлеңі |
1 |
|
С.Торайғыровтың өмірі мен шығ-н, «Шілде» өлеңін талдату, жатқа айтқызу |
С.Торайғыровтың өмірі мен шығ-н, «Шілде» өлеңін талдайды, жатқа айтады |
Топтық жұмыс «Үш қадамды сұхбат», «Авторға хат», мәнерлеп оқу |
Топ басшысының бағалау парағы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парағы, слайдтар |
6 |
М.Жұмааев «Сағындым» өлеңі |
1 |
|
М.Жұмааевтың өмірі мен шығ-н, «Сағындым» өлеңін талдату, жатқа айтқызу |
М.Жұмааевтың өмірі мен шығ-н, «Сағындым» өлеңін талдайды, жатқа айтады |
Топтық жұмыс – «Эстафета», «Көңіл-күй», «Аңыз адам» |
Топтық бағалау (ұпай санымен) |
1,2,3,4,5,6,7 |
Тапсырмаға қажетті сұрақтар, маркер, стикер, постерлер, слайдтар |
7 |
Ж.Жабаев «Өтеген батыр» дастаны |
1 |
|
Ж.Жабаевтың өмірі мен шығ-н, «Өтеген батыр» дастанының көркемдік ерекшелігін таныту, дастан туралы қосымша іздендіріп, зерттету |
Ж.Жабаевтың өмірі мен шығ-н, «Өтеген батыр» дастанының көркемдік ерекшелігін біледі, дастан туралы қосымша ізденіп, зерттейді |
Топтық жұмыс – «Айналмалы бекеттер», «Өрмекші торы» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Тоқыма жібі, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
8 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
9 |
С.Сейфуллин «Ақсақ киік» |
1 |
|
С.Сейфуллиннің өмірі мен шығ-ы, «Ақсақ киік» өлеңінің мазмұны, негізгі тақырыбы мен идеясы туралы білімдерін дамыту |
С.Сейфуллиннің өмірі мен шығ-ы, «Ақсақ киік» өлеңінің мазмұны, негізгі тақырыбы мен идеясы туралы білімдерін дамытады |
«Эссе», «Ақылдың алты қалпағы» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постерлер, маркер, стикер |
10 |
Өлеңнің тарихи мәні |
1 |
|
Өлеңнің тарихи мәні, шынайылығы, суреттелу ерекшелігі туралы білім беру |
Өлеңнің тарихи мәні, шынайылығы, суреттелу ерекшелігі туралы білім алады |
«Топтастыру», «Эстафета» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
слайдтар, ноутбук, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
11 |
І.Жансүгіров «Күй» поэмасына үзінді |
1 |
|
І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасының мәнін таныту, үзіндіні жаттатып, ой қорыту |
І.Жансүгіровтің «Күй» поэмасының мәнін танып біледі, үзіндіні жаттап, ой қорытады |
Мәнерлеп оқу, «Бестармақ», «Анықтамалық» |
Жинаған ұпай санынан орта бал шығару арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма жазылған флипчарт, маркер, стикер, бағалау парақшалары |
12 |
Поэмадағы күй өнерінің сипатталуы |
1 |
|
Поэмадағы күй өнерінің сипатталуын талдау, күй өнері туралы білім беру |
Поэмадағы күй өнерінің сипатталуын талдайды, күй өнері туралы білім алады |
Топтық жұмыс «Үш қадамды сұхбат», «Авторға хат», мәнерлеп оқу |
Топ басшысының бағалау парағы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парағы, слайдтар |
13 |
М.Әуезов «Ақын қонақтар» |
1 |
|
М.Әуезовтің «Ақын қонақтар» шығ-ң негізгі идеясы, мазмұны туралы қорытынды түйін жасату |
М.Әуезовтің «Ақын қонақтар» шығ-ң мазмұны, негізгі идеясы туралы қорытынды түйін жасайды |
«Тапқырлық», «Автор орындығы», топтық жұмыс – постер қорғау |
Тәттілер үлестіру арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, ескі газет-журналдар, желім, қайшы |
14 |
Әңгімеге құштар көңіл |
1 |
|
Бала Абай бейнесі арқылы үзіндінің кейіпкерлері мен идеясы туралы білім қалыптастыру |
Бала Абай бейнесі арқылы үзіндінің кейіпкерлері мен идеясы туралы білім қалыптастырады |
«Сұрақтар легі», «Мені әңгімеле», «Аяқталмаған сөйлем» |
Тақтадағы торкөздерге белгілеп отыру арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау торкөзі, слайдтар |
15 |
С.Мұқанов «Лашын» әңгімесі |
1 |
|
С.Мұқановтың «Лашын» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін таныту, автор туралы қосымша іздендіріп, зерттету |
С.Мұқановтың «Лашын» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін танып біледі, автор туралы қосымша ізденіп, зерттейді |
«Қате жоспар», «Ақылдың алты қалпағы» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постер, маркер, стикерлер, бағалау парақтары |
16 |
Әңгіменің көркемдігі |
1 |
|
Тақырыпты өздеріне ашқызу, әңгіменің көркемдігін талдату |
Тақырыпты өздері ашады, әңгіменің көркемдігін талдайды |
«Шығарма пирамидасы», «Екі шындық, бір өтірік» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, бағалау парақшасы |
17 |
Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» |
1 |
|
Ғ.Мүсіреповтің «Жаңа достар» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін таныту, автор туралы қосымша іздендіріп, мазмұндату |
Ғ.Мүсіреповтің «Жаңа достар» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін танып біледі, автор туралы қосымша ізденіп, мазмұндайды |
«Кубизм», «Венн диаграммасы», рөлдік ойындар |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Кубик, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
18 |
Жаңа дос – жаңа өмір |
1 |
|
Жаңа достар – жаңа өмірге жетелегенін түсіндіру, пікірін дамыту |
Жаңа достар – жаңа өмірге жетелегенін түсінеді, пікірін дамытады |
Жұптық жұмыс – «Кездесу», «Ішке, сыртқа», «Көңіл-күй» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, маркер, стикерлер |
19 |
С.Бегалин «Бала Шоқан» |
1 |
|
С.Бегалиннің «Бала Шоқан» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін таныту, автор туралы қосымша іздендіріп, мазмұндату |
С.Бегалиннің «Бала Шоқан» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін танып біледі, автор туралы қосымша ізденіп, мазмұндайды |
«Ақылдың алты қалпағы», «Ғылымға жол» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постерлер, маркерлер, стикерлер |
20 |
Мүсінші Мысық |
1 |
|
Мүсінші Мысық бейнесін талдату, мінездеме беру |
Мүсінші Мысық бейнесін талдайды, мінездеме береді |
«Эссе», «Аяқталмаған сөйлем», «Түртіп алу» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
«Түртіп алу» парақшалары, маркер, стикер |
21 |
Шығармашылық жұмыс |
1 |
|
Өз ойын көркем шығарма етіп жаза білуге, ойын жүйелі жеткізе білуге жетелеу. Өз беттерінше іздендіру |
Өз ойларын көркем шығарма етіп жаза алады, ойларын жүйелі түрде жеткізе біледі. Өз беттерінше ізденеді |
«Эссе», «Авторға хат» |
Сыйлықтар үлестіру арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Ғаламтордан алынған мәліметтер |
22 |
Қ.Әбдіқадіров «Қажымұқан» |
1 |
|
Қ.Әбдіқадіровтің «Қажымұқан» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін таныту, автор туралы қосымша іздендіріп, мазмұндату |
Қ.Әбдіқадіровтің «Қажымұқан» әңгімесінің көркемдік ерекшелігін танып біледі, автор туралы қосымша ізденіп, мазмұндайды |
«Көңіл-күй», «Жауапқа сұрақ», топтық жұмыс - «Сұрақтар легі» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
23 |
Қар күреген бала |
1 |
|
Қар күреген баладан күш атасына айналған балуанның өмір жолын түсіндіру, қосымша іздендіру |
Қар күреген баладан күш атасына айналған балуанның өмір жолын түсінеді, қосымша ізденеді |
«Эссе», «Аяқталмаған сөйлем», «Түртіп алу» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
«Түртіп алу» парақшалары, маркер, стикер |
24 |
Парижде |
1 |
|
Күш атасы Қажымұқан Мұңайтпасовтың Париж қаласында көрсеткен өнері туралы түсіндіру, мазмұндату |
Күш атасы Қажымұқан Мұңайтпасовтың Париж қаласында көрсеткен өнері туралы түсінеді, мазмұндайды |
«Кейіпкерлер сөйлейді», топтық жұмыс - «Сұрақтар легі», «Көңіл-күй» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
25 |
Қ.Аманжолов «Жамырап күнде жас өмір» өлеңі |
1 |
|
Қ.Аманжоловтың «Жамырап күнде жас өмір» өлеңінің құрылымын, маңызын талдату, жаттату |
Қ.Аманжоловтың «Жамырап күнде жас өмір» өлеңінің құрылымын, маңызын талдайды, жаттайды |
Шығарма желісімен сурет салу, «Жауапқа сұрақ», топтық жұмыс - «Сұрақтар легі» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
26 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
27 |
Ж.Молдағалиев «Ар-ұят туралы» |
1 |
|
Ж.Молдағалиевтің «Ар-ұят туралы» өлеңін жаттатып, ұят туралы ой қорыту |
Ж.Молдағалиевтің «Ар-ұят туралы» өлеңін жаттап, ұят туралы ой қорытады |
Мәнерлеп оқу, «Бестармақ», «Анықтамалық» |
Жинаған ұпай санынан орта бал шығару арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма жазылған флипчарт, маркер, стикер, бағалау парақшалары |
28 |
Қ.Шаңғытбаев «Сабалақ» өлеңі |
1 |
|
Қ.Шаңғытбаевтың «Сабалақ» өлеңінің құрылымын, маңызын талдату, жаттату |
Қ.Шаңғытбаевтың «Сабалақ» өлеңінің құрылымын, маңызын талдайды, жаттайды |
Шығарма желісімен сурет салу, «Жауапқа сұрақ», топтық жұмыс - «Сұрақтар легі» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
29 |
М.Мақатаев «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдері |
1 |
|
М.Мақатаевтың өмірі мен шығ-ғы, «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдерінің ерекшелігі, мазмұны туралы білімін дамыту, жаттату |
М.Мақатаевтың өмірі мен шығ-ғы, «Фантазия», «Барлығы да сендердікі» өлеңдерінің ерекшелігі, мазмұны туралы білімін дамытады, жаттайды |
Тапқырлық», «Топтастыру», мәнерлеп оқу |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, бағалау парақшасы |
30 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
|
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын талдау, бағалау. Көркем шығарма оқуға қызығушылығын арттыру |
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын мазмұндайды, кітап оқуға қызығушылығы артады |
«Шығарма пирамидасы», «Авторға хат» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
постерлер, маркер, стикер |
4-тоқсан
1 |
С.Мәуленов «Менің Республикам» |
1 |
|
С.Мәуленовтің «Менің Республикам» өлеңінің маңызы мен мазмұнын ұғындыру. |
С.Мәуленовтің «Менің Республикам» өлеңінің маңызы мен мазмұнын ұғынады |
Топтық жұмыс – «презентацияТоптық», «Өрмекші торы» |
Белсенді оқушыларды жұлдызшалар тарату арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
5-сынып «Әдебиет» оқулығы (Тоқыма жібі, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
2 |
С.Жүнісов «Ақырғы бәйге» |
1 |
|
С.Жүнісовң өмірі мен шығ-ы, «Ақырғы бәйге» шығ-ң мазмұны мен көркемдік ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру. |
С.Жүнісовң өмірі мен шығ-ы, «Ақырғы бәйге» шығ-ң мазмұны мен көркемдік ерекшелігі туралы түсінік қалыптастырады |
«Көңіл-күй», «Өрмекші торы», «Айналмалы бекеттер» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Тоқыма жібі постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
3 |
Ат – ер қанаты |
1 |
|
Аттың ердің қанаты екенін түрлі тапсырмаларды орындату арқылы меңгерту |
Аттың ердің қанаты екенін түрлі тапсырмаларды орындау арқылы меңгереді |
«Кубизм», жұптық жұмыс - «Кездесу», «Эссе» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Кубик, наурыз туралы слайд, ноутбук постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
4 |
Шығармадағы кейіпкерлер әлемі |
1 |
|
Кейіпкерлер әлеміне талдау жүргізіп, мінездеме беру |
Оқушылар кейіпкерлер әлеміне талдау жүргізіп, мінездеме береді |
Мәнерлеп оқу, жұптық жұмыс - «Мұғалім-оқушы» |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Наурыз туралы слайдтар, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
5 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
1 |
|
Шығарманың зерттелуі, көркемдік ерекшелігі туралы ұғындыру |
Шығарманың зерттелуі, көркемдік ерекшелігі туралы ұғынады |
Топтық жұмыс – «Фиш-боун», «Дәліз», «Эссе» |
«Жасыл елге үлес» бағалауы арқылы |
1,2,3,4,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, слайдтар, бейнеролик |
6 |
Т.Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі |
1 |
|
Т.Молдағалиевтің өмірі мен шығ-ы, «Бауырлар» өлеңінің мазмұны мен көркемдік ерекшелігін талдату |
Т.Молдағалиевтің өмірі мен шығ-ы, «Бауырлар» өлеңінің мазмұны мен көркемдік ерекшелігін талдайды |
«Кубизм», «Эстафета», миәнерлеп оқу, өлең құрылысына талдау |
Алдын-ала берілген бағалау критерийлері арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Кубик, слайдтар, ноутбук, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары |
7 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
8 |
Қ.Жұмаділов «Қозыкүрең» |
1 |
|
Қ.Жұмаділовтің өмірі мен шығ-ы, «Қозыкүрең» шығ-ң мазмұны мен көркемдік ерекшелігін талдату |
Қ.Жұмаділовтің өмірі мен шығ-ы, «Қозыкүрең» шығ-ң мазмұны мен көркемдік ерекшелігін талдайды |
Жеке жұмыс – «Шығарма пирамидасы», «Ішке, сыртқа», «Көңіл-күй» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, маркер, стикерлер |
9 |
Қозыкүреңнің ерлігі |
1 |
|
Оқушыларға Қозыкүреңнің ерлігін талдату, өзіндік ой қорытындысын жасату |
Оқушылар Қозыкүреңнің ерлігін талдайды, өзіндік ой қорытындысын жасайды |
«Эссе», «Екі жақты түсініктеме күнделігі», «Аяқталмаған сөйлем» |
Тақтадағы торкөздерге белгілеп отыру арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау торкөзі, слайдтар |
10 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
1 |
|
Шығарманың көркемдік ерекшелігі мен сюжеттік құрылымына зерттеу жүргізу, мазмұндату |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі мен сюжеттік құрылымына зерттеу жүргізеді, мазмұндайды |
«Эссе», «Аңыз адам»,«Аяқталмаған сөйлем» |
Тақтадағы торкөздерге белгілеп отыру арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау торкөзі, слайдтар |
Ң |
Ж.Нәжімеденов «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем» |
1 |
|
Ж.Нәжімеденовтің өмірі мен шығ-ғын меңгерту, «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем» өлеңдерін жаттату |
Ж.Нәжімеденовтің өмірі мен шығ-ғын меңгереді, «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем» өлеңдерін жаттайды |
Мәнерлеп оқу, «Екі шындық, бір өтірік», өлең құрылысы бойынша сурет салу |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, бағалау парақшасы |
12 |
Н.Сералиев «Аңсау» әңгімесі |
1 |
|
Н.Сералиевтің өмірі мен шығ-н меңгерту, «Аңсау» әңгімесінің ерекшелігін таныту, ұғындыру |
Н.Сералиевтің өмірі мен шығ-н меңгереді, «Аңсау» әңгімесінің ерекшелігін танып біледі, ұғынады |
«Ойлау туралы ойлану», «Ғылымға жол», «Көңіл-күй» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Тапсырма парақшалары, маркер, стикерлер |
13 |
Әңгіменің құрылысы |
1 |
|
Әңгіменің құрылысы мен маңызын ұғындыру, сыни тұрғыдан ойландыру |
Әңгіменің құрылысы мен маңызын ұғынады, сыни тұрғыдан ойланады |
«Сұрақтар легі», «Көңіл-күй», «Аяқталмаған сөйлем» |
Топтық бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Бейнеролик, инт. тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
14 |
Ф.Оңғарсынова «Оюлар» өлеңі |
1 |
|
Ф.Оңғарсынованың өмірі мен шығ-ы, «Оюлар» өлеңінің көркем дігі, ерекшелігі туралы талдату, жаттату |
Ф.Оңғарсынованың өмірі мен шығ-ы, «Оюлар» өлеңінің көркем дігі, ерекшелігі туралы талдайды, жаттайды |
Мәнерлеп оқу, «Аяқталмаған сөйлем», «Түртіп алу» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
«Түртіп алу» парақшалары, маркер, стикер |
15 |
Өлең құрылысына талдау |
1 |
|
Өлең құрылысына талдау жасату, зерттету, іздендіру |
Өлең құрылысына талдау жасайды, зерттейді, ізденеді |
Мәнерлеп оқу, «Хронология», «Аяқталмаған сөйлем» |
«Өзін-өзі бағалау» парақшасы арқылы |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, слайдтар |
16 |
М.Шаханов «Нарынқол зауалы» |
1 |
|
Оқушыларға М.Шахановтың өмірі мен шығ-ғын, өлеңдерінің маңызын ұғындыру, «Нарынқол зауалы» өлеңін талдатып, жаттату |
М.Шахановтың өмірі мен шығ-ғын, өлеңдерінің маңызын ұғынады, «Нарынқол зауалы» өлеңін талдап, жаттайды |
«Ақылдың алты қалпағы», «Күн шуағы», мәнерлеп оқу |
Смайликтер арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постер, маркер, стикерлер, бағалау парақтары |
17 |
Шығармашылық бойынша ізденіс жұмысы |
1 |
|
Өз ойын көркем шығарма етіп жаза білуге, ойын жүйелі жеткізе білуге жетелеу |
Өз ойларын көркем шығарма етіп жаза алады, ойларын жүйелі түрде жеткізе біледі. |
«Эссе», «Авторға хат» |
Сыйлықтар үлестіру арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Ғаламтордан алынған мәліметтер |
18 |
Мазмұндама |
1 |
|
Мазмұндама жұмысы арқылы мазмұндай білу дағдысын дамыту, грам-қ сауаттылығын арттыру |
Мазмұндай білу дағдысы дамиды, грам-қ сауаттылығы артады |
Баяндау, мазмұндау, сұрақ-жауап |
Белгіленген өлшем бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы |
19 |
К.Ахметова «Қазағым менің» |
1 |
|
К.Ахметованың «Қазағым менің» өлеңінің құрылымын, маңызын талдату, жаттату |
К.Ахметованың «Қазағым менің» өлеңінің құрылымын, маңызын талдайды, жаттайды |
Мәнерлеп оқу, «Аяқталмаған сөйлем», «Түртіп алу» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
«Түртіп алу» парақшалары, маркер, стикер |
20 |
Әлем әдебиеті. Д.Дефо «Робинзон Крузо» |
1 |
|
Д.Дефоның өмірі мен шығ-н меңгерту, «Робинзон Крузо» шығ-ң ерекшелігін таныту, ұғындыру |
Д.Дефоның өмірі мен шығ-н меңгереді, «Робинзон Крузо» шығ-ң ерекшелігін танып біледі, ұғынады |
«Тапқырлық», «Қалдықсыз технология», топтық жұмыс – постер қорғау |
Тәттілер үлестіру арқылы бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Постерлер, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшалары, ескі газет-журналдар, желім, қайшы |
21 |
Робинзонның қиындықты жеңуі |
1 |
|
Робинзонның қиындықты жеңуі туралы ой қозғату, өзіндік пікірін дамыту |
Робинзонның қиындықты жеңуі туралы ой қозғайды, өзіндік пікірін дамытады |
«Жоспардан жоспар», «Шығарма пирамидасы» |
Смайликтер арқылы бағалау |
1,2,3,4,5,6,7 |
постер, маркер, стикерлер, бағалау парақтары |
22 |
А.С.Пушкин «Балықшы мен балық» |
1 |
|
А.С.Пушкиннің өмірі мен шығ-ы, «Балықшы мен балық» ертегісінің мазмұнын, негізгі идеясын ұғындыру |
А.С.Пушкиннің өмірі мен шығ-ы, «Балықшы мен балық» ертегісінің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынады |
Топтық жұмыс – «Эстафета», «Көңіл-күй», «Аңыз адам» |
Топтық бағалау (ұпай санымен) |
1,2,3,4,5,6,7 |
Тапсырмаға қажетті сұрақтар, маркер, стикер, постерлер, слайдтар |
23 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
|
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын талдау, бағалау. Көркем шығарма оқуға қызығушылығын арттыру |
Сыныптан тыс оқыған шығармаларын мазмұндайды, кітап оқуға қызығушылығы артады |
«Эссе», «Ақылдың алты қалпағы» |
Топтық бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Алты түсті қалпақ, постерлер, маркер, стикер |
24 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Ашық және жабық сұрақтар беру арқылы қазақ әдебиетінен өтілген тақырыптарды есіне түсіру, қайталату, бекіту |
Ашық және жабық сұрақтарға жауап беру арқылы қазақ әдебиетінен өтілген тақырыптарды есіне түсіреді, қайталайды, білімін бекітеді |
«Аяқталмаған сөйлем», «Анықтамалық», «Топтастыру» |
Берілген критерийлер бойынша бағалау |
1,2,3,5,6,7 |
Маркер, әдістерге қажетті жабдықтар, бағалау критерийлері |