Материалдар / 5-сынып. Қазақ әдебиеті №1 БЖБ.2-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-сынып. Қазақ әдебиеті №1 БЖБ.2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
355
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2- тоқсан.«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша №1 жиынтық бағалау тапсырмалары

І нұсқа


Тақырып Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

Оқумақсаты 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу.

Бағалаукритерийі Білім алушы

  • Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын сипаттайды;

  • Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша жеткізеді.

Ойлаудағдыларының Білу және түсіну

деңгейі

Орындау уақыты 15-20 минут

1-тапсырма. Ақтан жастың іс-әрекеті мен портретін талдап, автордың оның бойынан көргісі келген қасиеттерді топтап жаз.

Shape10 Shape3 Shape9 Shape4 Shape6 Shape8 Shape5 Shape7 Shape1 Shape2 Shape13 Shape12 Shape11

Ақтан жас


2 – тапсырма.

«Қажыма, Ақтан, қажыма» тақырыбында Ақтан жасқа (50 сөз көлемінде) хат жазыңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

1

Мәтіндегі кейіпкер образын ашатын сөз қолданыстарын талдай отырып, оның бойындағы қасиеттерді топтастырады.

2

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

2

Шығармадан алған әсерін сипаттап жазады;

2

хат құрылымын сақтап жазады;

2

сөз санын (50 сөз) сақтайды.

2

Барлығы

8








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!