Материалдар / 5-сынып. Қазақ әдебиеті. 2-тоқсан. ТЖБ. Дұрыс, ықтимал жауаптарымен.

5-сынып. Қазақ әдебиеті. 2-тоқсан. ТЖБ. Дұрыс, ықтимал жауаптарымен.

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып. Қазақ әдебиеті. 2-тоқсан. ТЖБ. Дұрыс, ықтимал жауаптарымен.
Авторы:
18 Желтоқсан 2024
373
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қазақ әдебиеті пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалау Код_____________

2-тоқсан 5-сынып

Бөлім

Тақырып

Оқу мақсаттары

Тапсырма

түрлері

Балл

Түсіну және

жауап беру

Дулат

Бабатайұлы «О,

Ақтан жас,

Ақтан жас»

Ыбырай

Алтынсарин

«Қыпшақ

Сейітқұл»

«Атымтай

Жомарт»,

«Дүние қалай

етсең

табылады?»

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

Жауап

нұсқаларынан

бір дұрысын

таңдау/жабық

сұрақтар

5

Анализ және

интерпретация

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені

салыстыра суреттеулер мен қарамақарсы суреттеулерді табу;

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу,

суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет,

ауыспалы мағынадағы сөздер,

қайталау, өлең құрылысы) мағынасын

анықтау;

Қысқа

жауапты қажет

ететін ашық

сұрақтар

10

Бағалау және

салыстыру

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Толық

жауапты қажет

ететін сұрақтар

5





20

1. Дулат Бабатайұлының шығармасын табыңыз /1/

А) «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

Ә) «Дүние қалай етсең табылады»
Б) «Асан қайғының жерұйықты іздеуі»

В) «Атымтай Жомарт»

2. «Дүние қалай етсең табылады?» шығармасында қай ұлттың есімі аталады /1/

А) қазақ

Ә) неміс
Б) француз

В) түрік

3. Тіленші Антонның болашақ кәсібі /1/

А) мұғалімдік

Ә) балық аулау
Б) етікшілік

В) дүкен ашу

4. Ы.Алтынсарин қай жылы дүниеге келген? /1/

А) 1892

Ә) 1904
Б) 1841

В) 1845

5. Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып толықтырыңыз: /1/

... сәуле көре алмай,

Ел шаңына ере алмай,

Сол бойы кетер ме екенсің?

А) күндей

Ә) жарық
Б) ашық

В) нұрлы


6. «Синквейн» әдісін қолданып, «Ақтан жас» сөзіне бесжолды өлең құрастырыңыз /4 балл/

Зат есім:

Сын есім (тақырыпқа қатысты 2 сын есім): ___________________________________________________________

Етістік (тақырыпқа қатысты 3 етістік): _______________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Сөйлем:

_________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Синоним: _______________________________________________________________________________________


7. «Кейіпкерді тап» әдісі арқылы «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің кейіпкерлерін анықтаңдар. Дұрыс жауаптың тұсына құсша белгісін қойыңдар. /2 балл/

Shape4 Shape2 Shape3 Shape1

Сейітқұлдың ағасы

Студент

Ақтан жас

Жолаушы




Shape7 Shape6 Shape5

Атымтай жомарт

Сейітқұл

Антон




8. Ы. Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесі бойынша берілген үзіндідегі кейіпкер бейнесін «3-2-1» әдісімен талдаңыз. Қарама-қарсы суреттеулерді табыңыз. Үзіндіден кейіпкер бейнесі бойынша 3 маңыздылығы төмен іс-әрекет пен қасиетті анықтаңыз, 2 маңыздылығы жоғары қасиетті анықтаңыз және тұжырым жасаңыз.

/2 балл/

«Әуелгiсi: әдемi ат, асыл киiм, асқан дәулеттi өне бойы әдет етсең, көңiлге жел кiргiзедi; сол желiккен көңiлмен өзiмнен терезесi төмен бейшаралардан жиренiп, көз салмай, кем-кетiкке жәрдем берудi ұмытармын деп қорқамын. Екіншісі: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемшiлiк емес екенiн бiлiп, кейiнгiлер әбiрет алсын деймiн. Үшiншiсi: күн сайын өз бейнетiммен тапқан бiр-екi пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмнiң тәттiлiгi, сiңiмдiлiгi болады екен. Төртiншiсi: құдайтағаламның берген дәулетiн өзiмсiнiп, тиiстi орындарына жаратпай, көбiсiн өзiм iшiп-жеп, өзiм тұтынсам, мал берген иесiне күнәлi болармын деп қорқамын».

ТҰЖЫРЫМ






2 МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖОҒАРЫ ҚАСИЕТ








3 МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ТӨМЕН ҚАСИЕТ











9. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі бойынша шығармадағы көп қайталана бермейтін сөздердің мағынасын анықтаңыз. /2 балл/

Тобыр - ________________________________________________________________________________________

Барымта - _______________________________________________________________________________________

Кетпен - ________________________________________________________________________________________

Шығыр - _______________________________________________________________________________________


10. «Антон өміріндегі тіленшіліктің зияны мен еңбекпен тапқан байлықтың пайдасы» туралы өз көзқарасыңызды тұжырымдап, (сөз саны - 80-90) эссе жазыңыз. /5 балл/

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[5]


Балл қоюкестесі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

1

А

1

2

Б

1

3

В

1

4

Б

1

5

Ә

1


-екі сын есім анықтайды;

1

-үш іс-әрекетін атайды;

1

-бір сөйлеммен ойын білдіреді;

1

-синонимін жазады.

1

7

-«Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің кейіпкерлерін анықтайды,

1

1

8

-«Атымтай жомарт» әңгімесі бойынша берілген үзіндідегі кейіпкер бейнесінен 3 маңыздылығы төмен қасиет анықтайды; -2 маңыздылығы жоғары қасиет табады;

1


-кейіпкер бейнесіне байланысты бір тұжырым жазады.

1

9

«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі бойынша шығармадағы көп қайталана бермейтін сөздердің мағынасын анықтайды;

1

1

10

-тіленшіліктің зиянын біледі

1

-байлықтың пайдасын біледі

1

-салыстыра алады

1

-көзқарасын білдіреді

1

-ойын дәлелдейді

1

Барлығы – 20 балл


Ықтимал жауаптар

1. Дулат Бабатайұлының шығармасын табыңыз /1/

А) «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

Ә) «Дүние қалай етсең табылады»
Б) «Асан қайғының жерұйықты іздеуі»

В) «Атымтай Жомарт»

2. «Дүние қалай етсең табылады?» шығармасында қай ұлттың есімі аталады /1/

А) қазақ

Ә) неміс
Б) француз

В) түрік

3. Тіленші Антонның болашақ кәсібі /1/

А) мұғалімдік

Ә) балық аулау
Б) етікшілік

В) дүкен ашу

4. Ы.Алтынсарин қай жылы дүниеге келген? /1/

А) 1892

Ә) 1904
Б) 1841

В) 1845

5. Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып толықтырыңыз: /1/

... сәуле көре алмай,

Ел шаңына ере алмай,

Сол бойы кетер ме екенсің?

А) күндей

Ә) жарық
Б) ашық

В) нұрлы


6. «Синквейн» әдісін қолданып, «Ақтан жас» сөзіне бесжолды өлең құрастырыңыз /4 балл/

Зат есім: Ақтан жас

Сын есім (тақырыпқа қатысты 2 сын есім): ақылды, елгезек

___________________________________________________________

Етістік (тақырыпқа қатысты 3 етістік): сауыт киіп, ел қорғайды; түтінін үзбей оқ атып, жау қашырады; шаруа жиып, кенеледі.

_______________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Сөйлем Ақтан жас ел үмітін ақтайтын болашағы зор жеткіншек

_________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Синоним: Батыр

_______________________________________________________________________________________


7. «Кейіпкерді тап» әдісі арқылы «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің кейіпкерлерін анықтаңдар. Дұрыс жауаптың тұсына құсша белгісін қойыңдар. /2 балл/

Shape11 Shape9 Shape10 Shape8

Сейітқұлдың ағасы

Студент

Ақтан жас

Жолаушы




Shape14 Shape13 Shape12

Атымтай жомарт

Сейітқұл

Антон




8. Ы. Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесі бойынша берілген үзіндідегі кейіпкер бейнесін «3-2-1» әдісімен талдаңыз. Қарама-қарсы суреттеулерді табыңыз. Үзіндіден кейіпкер бейнесі бойынша 3 маңыздылығы төмен іс-әрекет пен қасиетті анықтаңыз, 2 маңыздылығы жоғары қасиетті анықтаңыз және тұжырым жасаңыз.

/2 балл/

«Әуелгiсi: әдемi ат, асыл киiм, асқан дәулеттi өне бойы әдет етсең, көңiлге жел кiргiзедi; сол желiккен көңiлмен өзiмнен терезесi төмен бейшаралардан жиренiп, көз салмай, кем-кетiкке жәрдем берудi ұмытармын деп қорқамын. Екіншісі: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемшiлiк емес екенiн бiлiп, кейiнгiлер әбiрет алсын деймiн. Үшiншiсi: күн сайын өз бейнетiммен тапқан бiр-екi пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмнiң тәттiлiгi, сiңiмдiлiгi болады екен. Төртiншiсi: құдайтағаламның берген дәулетiн өзiмсiнiп, тиiстi орындарына жаратпай, көбiсiн өзiм iшiп-жеп, өзiм тұтынсам, мал берген иесiне күнәлi болармын деп қорқамын».

ТҰЖЫРЫМ

Жомарт




2 МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖОҒАРЫ ҚАСИЕТ

Барымен бөлісе білу

Еңбек ету




3 МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ТӨМЕН ҚАСИЕТ

Асыл киім

Әдемі ат

Асқан дәулет





9. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі бойынша шығармадағы көп қайталана бермейтін сөздердің мағынасын анықтаңыз. /2 балл/

Тобыр - шоғырланып жиналған халық, қалың нөпір топ.

Барымта - Жауласқан екі рудың бірінің-бірі мал-мүлкін тартып алып, кек қайтаруы.

Кетпен - ауыл шаруашылық жұмыстарында, тұрмыста қолданылатын құрал.

Шығыр - Егістікке су шығару үшін жасалған, су жүретін науасы бар құрал.


10. «Антон өміріндегі тіленшіліктің зияны мен еңбекпен тапқан байлықтың пайдасы» туралы өз көзқарасыңызды тұжырымдап, (сөз саны - 80-90) эссе жазыңыз. /5 балл/





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі