Материалдар / 5-сынып Қазақ әдебиеті БЖБ №1 2-тоқсан

5-сынып Қазақ әдебиеті БЖБ №1 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу.
Авторы:
04 Желтоқсан 2024
225
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

2-тоқсан Қазақ әдебиеті БЖБ.

Бөлім «Тәрбиенің қайнар бұлағы» Қазақ әдебиеті

5-сынып №1 БЖБ

Оқушының аты-жөні:

Сыныбы:

Тақырыбы:

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

Оқу мақсаты

5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекеттері арқылы образын сипаттайды

  • Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша (авторға хат, өлең жазу) жеткізеді

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Орындау уақыты 15-20 минут


1-тапсырма. Шығармада автор кейіпкердің қандай образы мен әрекетін көргісі келеді?

Үзінділердегі кейіпкер әрекеті мен образын ашып жазыңыз

Өлең жолдары

Кейіпкер әрекеті мен образы

О, Ақтан жас, Ақтан жас,
Сенде жетер ме екенсің?
Жетімдіктің белінен
Асып өтер ме екенсің?

Ержетіп өскен Ақтан

Жетімдік, көрген қиындық артта қалған Ақтан

Күрек тісін қасқайтып
Сұлу сүйер ме екенсің?
Бадана көз, тоғыз тор
Сауыт киер ме екенсің?

Сұлу сүйіп, шаңырақ көтерген Ақтан, сауыт киген ер Ақтан

Жорыққа жортып, терлетіп
Сырты қырлы, жүзі алмас,
Салған дағы жоғалмас
Сапы асынар ма екенсің?

Алмас асынған, жорықтағы батыр Ақтан

Тең құрбыңмен теңеліп,
Шаруа жиып кенеліп,
Бала сүйіп, мал жиып,
Керсеніңе бал құйып,
Өмір де сүрер ме екенсің?

Ел қатарлы күн көріп, балалы-шағалы болған Ақтан


Баршылықта өмір сүрген Ақтан




2-тапсырма

Өлең саған қалай әсер етті? Автордың Ақтанға деген тілектері саған ұнады ма? Сезіміңізді ашып, өлең авторына (Дулат Бабатайұлына) хат жазыңыз. Сөз саны- 50-60













Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекеттері арқылы образын сипаттайды

1

1-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды

1



2-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды


1



3-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды

1



4-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықта4йды

1

Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша (авторға хат, өлең жазу) жеткізеді


2

шығармадан алған әсерін сипаттайды

1

сұрақтарға жауап береді

1

хат құрылымын сақтайды;

1

Сауатты хат жазады

1

Барлығы

8








Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі