2-тоқсан Қазақ әдебиеті БЖБ.
Бөлім «Тәрбиенің қайнар бұлағы» Қазақ әдебиеті
5-сынып №1 БЖБ
Оқушының аты-жөні:
Сыныбы:
|
Тақырыбы: |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
||||||||||
|
Оқу мақсаты 5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу 5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу Бағалау критерийі Білім алушы
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Орындау уақыты 15-20 минут 1-тапсырма. Шығармада автор кейіпкердің қандай образы мен әрекетін көргісі келеді? Үзінділердегі кейіпкер әрекеті мен образын ашып жазыңыз
|
|||||||||||
|
2-тапсырма Өлең саған қалай әсер етті? Автордың Ақтанға деген тілектері саған ұнады ма? Сезіміңізді ашып, өлең авторына (Дулат Бабатайұлына) хат жазыңыз. Сөз саны- 50-60
|
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекеттері арқылы образын сипаттайды |
1 |
1-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды |
1
|
|
2-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды
|
1
|
||
|
3-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды |
1 |
||
|
|
|
4-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықта4йды |
1 |
|
Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша (авторға хат, өлең жазу) жеткізеді |
2 |
шығармадан алған әсерін сипаттайды |
1 |
|
сұрақтарға жауап береді |
1 |
||
|
хат құрылымын сақтайды; |
1 |
||
|
Сауатты хат жазады |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сынып Қазақ әдебиеті БЖБ №1 2-тоқсан
5-сынып Қазақ әдебиеті БЖБ №1 2-тоқсан
2-тоқсан Қазақ әдебиеті БЖБ.
Бөлім «Тәрбиенің қайнар бұлағы» Қазақ әдебиеті
5-сынып №1 БЖБ
Оқушының аты-жөні:
Сыныбы:
|
Тақырыбы: |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
||||||||||
|
Оқу мақсаты 5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу 5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу Бағалау критерийі Білім алушы
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Орындау уақыты 15-20 минут 1-тапсырма. Шығармада автор кейіпкердің қандай образы мен әрекетін көргісі келеді? Үзінділердегі кейіпкер әрекеті мен образын ашып жазыңыз
|
|||||||||||
|
2-тапсырма Өлең саған қалай әсер етті? Автордың Ақтанға деген тілектері саған ұнады ма? Сезіміңізді ашып, өлең авторына (Дулат Бабатайұлына) хат жазыңыз. Сөз саны- 50-60
|
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекеттері арқылы образын сипаттайды |
1 |
1-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды |
1
|
|
2-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды
|
1
|
||
|
3-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықтайды |
1 |
||
|
|
|
4-үзіндідегі кейіпкер әрекеті мен образын анықта4йды |
1 |
|
Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша (авторға хат, өлең жазу) жеткізеді |
2 |
шығармадан алған әсерін сипаттайды |
1 |
|
сұрақтарға жауап береді |
1 |
||
|
хат құрылымын сақтайды; |
1 |
||
|
Сауатты хат жазады |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
шағым қалдыра аласыз













