Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу
Қызығушылықты ояту
-«Жануарлар әлемі» деген күрделі сөз қандай мағына
береді?
-Жануарлардың қандай түрлерін
білесің?
Ой шақыру мақсатында
Wordwool платформасы
арқылы тапсырма бере отырып сабақ тақырыбын
анықтау.
Сабақ
мақсатымен таныстыру
|
Тапсырманы орындай отырып, тақырыпты
анықтайды.Сұраққа жауап береді.
Сабақ мақсатымен танысып, өз мақсаттарын
анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
https://wordwall.net/resource/
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
10минут
|
Синоним,антоним сөздерді меңгертуге
арналған тапсырма
«Менің орным қайда?»
ЕБҚ тапсырмасы:
Суретті әліппеден сөздерді оқып,көшіріп
жазады.
|
Дескриптор
-Синоним,антоним сөздерді ажыратады,
арнайы қалташаға орналастырады.
|
Қ/Б Мұғалім
бағалауы
Мадақтама
сөздер
1.Мен сені мақтан
етемін!
2.Жауабың маған қатты
ұнады.
3.Қазақстанның туын
көкке желбіретер азамат болатыныңа
сенемін.
4.Ережені
қайталасаң,нәтижеге жететініңе
сенемін.
|
Суретті парқшалар,кеспе
қағаздар
Суретті
әліппе
|
10 минут
7
минут
|
2-тапсырма
ЕБҚ
тапсырмасы:
Суретпен
жұмыс
Түз тағысы сөзіне
анықтама береді.
Артық
болмас білгенің
Қазақ мәдениетінде жануарларға қатысты
әртүрлі тыйым сөздер мен наным-сенімдер
қалыптасқан.
1..Итке теріс
қарап ұйықтама — ит қазақта қасиетті саналғандықтан, оны үйдің
сақшысы деп қастерлейді. Итке қарай теріс қарап ұйықтаса,
жамандыққа душар етеді деп сенген.
2.Қойды
санама — қойдың санын санау мал басының азаюына әкеледі деп
ырымдалады. Бұл наным малды көбейтуге және амандығына тілек
білдіреді.
3.Құмырсқаның илеуін бұзба.Құмырсқа
еңбекқор жануар ретінде саналып, оның илеуін бұзу
немесе мазасын
жамандыққа әкеледі деп саналады.4. 4.Мысықты ашуландырма — мысықтың назары мен
мияулауы үйге тыныштық пен молшылық алып келеді деп сенген. Мысықты
ренжіту жақсы емес деп саналады.
|
Дескриптор: ЕБҚ:
-Мысықтың, құмырсқаның,ит қойдың суретін атап, атауын
жазады.
-Дауысты дыбыстардың астын
сызады.
Дескриптор:
-Мәтінді оқып, тақырып
қояды.
-1. «Түз тағысы» деген ді
түсіндіреді.
- Түз та ғысына (жа байы аңдар
ға) қан дай аң дар жататынын айтады.
-Қандай жануарлар киелі
саналатынын айтады.
-Мәндес сөздерді
табады.
-Мағынасы қарама-қарсы
сөздерді табады.
Дескриптор
-ақпаратты
тыңдайды
-көтерілген мәселені
түсіндіреді
-табиғат алдындағы
жауапкершілікті түсінеді.
|
Қ/Б
Мадақтама
сөздер
1.Мен сені мақтан
етемін!
2.Жауабың маған қатты
ұнады.
3.Қазақстанның туын
көкке желбіретер азамат болатыныңа
сенемін.
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
слайд
Жануарлардың,
жәндіктердің
суреті.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Ақылды үкі» кері
байланысы
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жеке куәлік
» әдісі арқылы бағалайды.
|
«Жеке куәлік»
суреті
|