|
Күні: Сынып:5 Сабақ 9 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Ақпарат, информатика туралы түсінік бера отырып, сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әртүрлі ақпарат түрлерімен танысады Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы
толықтырып, тақырыпты пысықтау
; |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сыйластық жауапкершілік |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бала, бала, балапан Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер? Сұрақтарға жауап алу. Әрбір оқушы жылдам әрі дұрыс жауап береді. Дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріліп отырады. 1. Ақпараттың ең кіші өлшем тбірлігі? (бит) 2. Ақпарат шығару құрылғысы? (басып шығарғыш) 3. Сурет салуға арналған программа? (Paint) 4. Дүниежүзілік байланыс желісі? (интернет) 5. Дыбыс шығару құрылғысы? (дыбыс шығарғыш) Қорытынды жасау. Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Топтық жұмыс
Сандақ, мәтіндік, графикалық, дыбыстық, видео ақпаратқа 5 мысалдан жаз.
Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау . Тақырыптарды орындау нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып Сабақ жоспары "Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы
5 сынып Сабақ жоспары "Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы
|
Күні: Сынып:5 Сабақ 9 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Ақпарат, информатика туралы түсінік бера отырып, сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әртүрлі ақпарат түрлерімен танысады Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы
толықтырып, тақырыпты пысықтау
; |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сыйластық жауапкершілік |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Бала, бала, балапан Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер? Сұрақтарға жауап алу. Әрбір оқушы жылдам әрі дұрыс жауап береді. Дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріліп отырады. 1. Ақпараттың ең кіші өлшем тбірлігі? (бит) 2. Ақпарат шығару құрылғысы? (басып шығарғыш) 3. Сурет салуға арналған программа? (Paint) 4. Дүниежүзілік байланыс желісі? (интернет) 5. Дыбыс шығару құрылғысы? (дыбыс шығарғыш) Қорытынды жасау. Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Топтық жұмыс
Сандақ, мәтіндік, графикалық, дыбыстық, видео ақпаратқа 5 мысалдан жаз.
Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау . Тақырыптарды орындау нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















