Күні:Сынып:5Сабақ 9 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Ақпарат, информатика туралы түсінік бера отырып, сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әртүрлі ақпарат түрлерімен танысадыКөбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
Бағалау критерийі | Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы толықтырып, тақырыпты пысықтау ; Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету; -Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру; -Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері; |
Тілдікмақсаттар | СанауҚосуШартыСұрағыШешуіЖауабы |
Құндылықтардыдарыту | Сыйластық жауапкершілік |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | Бала, бала, балапанҰйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынадыМиға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер ондықтар туралы не түсіндідер?Сұрақтарға жауап алу.Әрбір оқушы жылдам әрі дұрыс жауап береді. Дұрыс жауапқа бір ұпайдан беріліп отырады.1. Ақпараттың ең кіші өлшем тбірлігі? (бит)2. Ақпарат шығару құрылғысы? (басып шығарғыш)3. Сурет салуға арналған программа? (Paint)4. Дүниежүзілік байланыс желісі? (интернет)5. Дыбыс шығару құрылғысы? (дыбыс шығарғыш)Қорытынды жасау.Демек бірліктермен санағандай ондықтармен санауға болады |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
Сабақтың ортасы8 минут
1 минут
5 минут
3 минут16 минут
| Жаңа сабақты түсіндіруТоптық жұмыс
Сандақ, мәтіндік, графикалық, дыбыстық, видео ақпаратқа 5 мысалдан жаз.
Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау . Тақырыптарды орындау нәтижелерін көрсетуОқытудың мақсаты бойынша.
|
Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |