Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
-
Бөлім
5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар
Педагогтің аты-жөні:
Слямова Н.Р.
Күні:
21.04-22.04
Сынып: 5 «А»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбы
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;
5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу;
5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Танысу
5 минут
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен сәлемдесу, сабақта кім жоқ екенін анықтау;
Үй жұмысын тексеру;
Ереже сұрау:


Мұғаліммен сәлемдесу;
Сабақ құрал-жабдықтарын дайындау;
Жоқ оқушыларды айту.
1-4
Салыстыру/ Салғастыру
15 минут
Жеке жұмыс


Есептерді шығарады
№1 тапсырма
Дескриптор:
-санның процентін табады;
- сектордың градустық өлшемін есептейді
№2 тапсырма
Дескриптор
- теңдеу құрстырады;
- сектордың градустық өлшемін есептейді
5-7
Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017
Зерттеу
10 минут
Топтық жұмыс


Есепті шығарады
Дескриптор:
- дөңгелек салады;
-секторларға бөледі;
- сектор бұрышының градустық өлшемін анықтайды.
8-9
Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017
3
Жалпылау
10 минут
Сабақты бекіту

Рефлексия
«Бас бармақ» әдісі арқылы
Үйге тапсырма: №1286, 894


Есепті шығарады
Дескриптор:
- берілгенін жазады;
-өрнек құрады;
-жауабын дрыс табады
10
Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып. Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
5 сынып. Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
-
Бөлім
5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар
Педагогтің аты-жөні:
Слямова Н.Р.
Күні:
21.04-22.04
Сынып: 5 «А»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбы
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;
5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу;
5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Танысу
5 минут
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен сәлемдесу, сабақта кім жоқ екенін анықтау;
Үй жұмысын тексеру;
Ереже сұрау:


Мұғаліммен сәлемдесу;
Сабақ құрал-жабдықтарын дайындау;
Жоқ оқушыларды айту.
1-4
Салыстыру/ Салғастыру
15 минут
Жеке жұмыс


Есептерді шығарады
№1 тапсырма
Дескриптор:
-санның процентін табады;
- сектордың градустық өлшемін есептейді
№2 тапсырма
Дескриптор
- теңдеу құрстырады;
- сектордың градустық өлшемін есептейді
5-7
Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017
Зерттеу
10 минут
Топтық жұмыс


Есепті шығарады
Дескриптор:
- дөңгелек салады;
-секторларға бөледі;
- сектор бұрышының градустық өлшемін анықтайды.
8-9
Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017
3
Жалпылау
10 минут
Сабақты бекіту

Рефлексия
«Бас бармақ» әдісі арқылы
Үйге тапсырма: №1286, 894


Есепті шығарады
Дескриптор:
- берілгенін жазады;
-өрнек құрады;
-жауабын дрыс табады
10
Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
шағым қалдыра аласыз













