5 сынып. Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5 сынып. Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор

Материал туралы қысқаша түсінік
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор тақырыбындағы жаңартылған білім беру мазмұнындағы тақырып және оқушылардың танымдық деңгейін арттыру үшін жасалынған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор

Бөлім

5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар

Педагогтің аты-жөні:

Слямова Н.Р.

Күні:

21.04-22.04

Сынып: 5 «А»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу;

5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Танысу

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен сәлемдесу, сабақта кім жоқ екенін анықтау;

Үй жұмысын тексеру;

Ереже сұрау:


Мұғаліммен сәлемдесу;

Сабақ құрал-жабдықтарын дайындау;

Жоқ оқушыларды айту.



1-4



Салыстыру/ Салғастыру

15 минут






Жеке жұмыс





Есептерді шығарады


1 тапсырма

Дескриптор:

-санның процентін табады;

- сектордың градустық өлшемін есептейді


2 тапсырма

Дескриптор

- теңдеу құрстырады;

- сектордың градустық өлшемін есептейді


5-7

Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017

Зерттеу

10 минут

Топтық жұмыс




Есепті шығарады

Дескриптор:

- дөңгелек салады;

-секторларға бөледі;

- сектор бұрышының градустық өлшемін анықтайды.




8-9


Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017



3

Жалпылау

10 минут

Сабақты бекіту


Рефлексия

«Бас бармақ» әдісі арқылы



Үйге тапсырма: №1286, 894


Есепті шығарады


Дескриптор:

- берілгенін жазады;

-өрнек құрады;

-жауабын дрыс табады


10

Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. - Алматы: Атамұра, 2017


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.11.2021
617
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі