5-сынып. Шілікті мен Бесшатыр «патша_қорғандары»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5-сынып. Шілікті мен Бесшатыр «патша_қорғандары»

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған шілікті мен бесшатыр қорғандары туралы айтылған. Құрылымы өте жақсы сабақ жоспары. Әр мұғалім үшін өте пайдалы.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Қазақстан тарихы

Мұғалімнің аты-жөні:А.Р.Айдынгалиева.

Дата:18.01.19ж.

Класс: 5 А

Оқушы саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

5.3A Сақтар



Сабақтың тақырыбы

Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

Тарихи концепт (фокус): дәлел

Бастапқы білім

Қазақстан территориясындағы ерте темір дәуіріндегі ескерткіштерді

Оқу мақсаттары

Оқушы археологиялық ескерткіштерді салыстырады

Оқушы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

Оқушы ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды

Бағалау критерийлері

Шілікті мен Бесшатыр ескерткіштеріне қатысты бейнематериал сұрақтарын құрастырады.

Археологиялық ескерткіштерді венн диаграммасы арқылы салыстырады

Әлеуметтік топтарды анықтайды

Дескрипторлар

Археологиялық ескерткіштерді венн диаграммасы арқылы салыстырады

Әлеуметтік топтарды анықтайды

Галерияға саяхат арқылы суреттерді сөйлете алады.

Тілдік мақсаттар


1. Грек, парсы, рим жазба деректерімен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).

2. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды, сақтардың ерлігін, әскери жетістіктерін, өнер туындыларын сипаттайды (тыңдалым және айтылым дағдысы).

3. «Шығыс Қазақстан өңірінің тарихқа берер мағлұматы мол» тақырыбында эссе жазады. (жазылым дағдысы). Тайпа тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар,мемлекет, көсем, патша, әскери демократия, археология, оба, қорған, ескерткіш

Құндылықтарды

дарыту

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Құндылықтарды дарыту берілген тапсырмалар арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті немесе/және тақырытың мазмұнын сипаттау).

Пәнаралық байланыстар

Пән

География, дүниежүзі тарихы



Дифференциация

- тапсырма таңдау барысында: жеке оқушыға, топқа арналған әр түрлі деңгейлі тапсырмалар дайындау;

- оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу;

- оқушыға жеке көмек көрсету;

- оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Қызығушылықты ояту кезеңі


7 мин

Бастапқы стимул. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды топқа бөлу, қызыл, көк түсті қаламсап арқылы бөлу.

Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Тарихи сәйкестік» ойыны ойнатылады. Ұяшықтардағы фактілерді бір-бірімен сәйкестендіру қажет. Екі топ оқушылары тарихи сәйкестікті сәйкестіруі қажет.

1.1969-1970 жылдары Есік Обасын ашқан 1. Тиграхауда

Археолог-ғалым?

2. Шілікті қорымында неше оба бар? 2. А.Ақшев

3. Шығыс Қазақстанның Тарбағатай 3. 200-дей

баурайын мекендеген тайпа?

4. Шілікті жазығында қаншаға 4.Бесжұлдыз

жуық ескерткіштер орналасқан?

5. Есік қорғанынан табылған 5.Ә.Төлеубаев

адам қанша жаста?

6. Бұл зат сол заманда биліктің 6. 51-оба

белгісі саналған?

7. 2003 жылдан бастап Шілікті қорымын 7. 17-18 жаста

зерттеген археолог ғалым?

Оқушылар жауабынан кейін сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты, бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі.


презентация








Слайд -3












Слайд 1-2

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану кезеңі






15 мин











Сергіту сәті

3мин



Семантикалық картамен жұмыс





5 мин



















5 мин



Видео ролик көрсету.Көрсетілген видеороликті венн диаграмасы арқылы талдау әр оқушыға венн диаграмасы таратылады.

Жеке жұмыс.


«Жұмыр қылыш»




Жеке жумыс


(Тапсырма анализ, синтез дағдыларын дамыту мақсатында берілген)



Сабақ соңында оқушылар білімін бекіту мақсатында «Футбол» ойынын ойнайды.Топпен жұмыс.


Видио ролик көрсету







Слайд 5














Слайд7



















Слайд 8





Қорытындылау кезеңі

Сабақтың соңы

5 мин


Галерияға саяхат: Тақтаға ілінген суреттердің тарихын әр оқушы ашып айтады.

Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жасайды:


Үй тапсырмасы: «Шығыс Қазақстан өңірінің тарихқа берер мағлұматы мол» тақырыбында эссе жазып келу.

Слайд 9





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
1992
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі