Сынып сағаты
Сынып: 5
Күні: 18.11.2024
|
Уақыты |
Сабақ кезеңдері |
Жұмыстың түрі |
Жұмыстың мазмұны |
|
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі |
Ұжымдық жұмыс |
Мұғалім оқушыларды қарсы алып, сыныпты ұйымдастырады. Оқушыларды топтарға бөледі. Сабақтың тақырыбымен және мақсаттарымен таныстырады. |
|
7 мин |
Кіріспе бөлім |
Түсіндіру |
Мұғалім "Төтенше жағдайлар" тақырыбында жалпы мәлімет береді. Төтенше нөмірлердің маңыздылығын түсіндіреді: өрт сөндіру қызметі (101), жедел жәрдем (103), полиция (102). |
|
15 мин |
Негізгі бөлім |
Топтық жұмыс |
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа арнайы жағдайлар (өрт, жарақат, қоңырау шалу жағдайы) бойынша мысалдар беріледі. Әр топ өз тапсырмасына сәйкес төтенше жағдай нөміріне хабарласу жоспарын дайындайды және оны сынып алдында қорғайды. |
|
10 мин |
Ойын бөлімі |
Танымдық ойын |
"Дұрыс нөмірді таңда" ойыны. Мұғалім әртүрлі жағдайларды айтып шығады, ал оқушылар дұрыс нөмірді көрсетеді немесе айтады. Ойын тәртібі: 1) Мұғалім жағдайды сипаттайды (мысалы, өрт шықты, жарақат алу); 2) Оқушылар қол көтеріп, дұрыс нөмірді атайды немесе плакатпен көрсетеді; 3) Дұрыс жауап берген оқушы/топқа ұпай беріледі; 4) Барлық жағдайлар өткен соң, ұпайлар есептеліп, жеңімпаз анықталады. |
|
5 мин |
Қорытынды |
Сұрақ-жауап |
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларға "Төтенше жағдайлар кезінде не істеу керек?" деген сұрақтар қояды. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
|
5 мин |
Бағалау және кері байланыс |
Жеке жұмыс |
Оқушылардан сабақ барысында алған әсерлерін қысқаша жазып беру сұралады. Мұғалім топтардың белсенділігін бағалайды және кері байланыс береді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сынып. Сынып сағаты "Төтенше нөмірлер"
5-сынып. Сынып сағаты "Төтенше нөмірлер"
Сынып сағаты
Сынып: 5
Күні: 18.11.2024
|
Уақыты |
Сабақ кезеңдері |
Жұмыстың түрі |
Жұмыстың мазмұны |
|
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі |
Ұжымдық жұмыс |
Мұғалім оқушыларды қарсы алып, сыныпты ұйымдастырады. Оқушыларды топтарға бөледі. Сабақтың тақырыбымен және мақсаттарымен таныстырады. |
|
7 мин |
Кіріспе бөлім |
Түсіндіру |
Мұғалім "Төтенше жағдайлар" тақырыбында жалпы мәлімет береді. Төтенше нөмірлердің маңыздылығын түсіндіреді: өрт сөндіру қызметі (101), жедел жәрдем (103), полиция (102). |
|
15 мин |
Негізгі бөлім |
Топтық жұмыс |
Оқушылар топтарға бөлініп, әр топқа арнайы жағдайлар (өрт, жарақат, қоңырау шалу жағдайы) бойынша мысалдар беріледі. Әр топ өз тапсырмасына сәйкес төтенше жағдай нөміріне хабарласу жоспарын дайындайды және оны сынып алдында қорғайды. |
|
10 мин |
Ойын бөлімі |
Танымдық ойын |
"Дұрыс нөмірді таңда" ойыны. Мұғалім әртүрлі жағдайларды айтып шығады, ал оқушылар дұрыс нөмірді көрсетеді немесе айтады. Ойын тәртібі: 1) Мұғалім жағдайды сипаттайды (мысалы, өрт шықты, жарақат алу); 2) Оқушылар қол көтеріп, дұрыс нөмірді атайды немесе плакатпен көрсетеді; 3) Дұрыс жауап берген оқушы/топқа ұпай беріледі; 4) Барлық жағдайлар өткен соң, ұпайлар есептеліп, жеңімпаз анықталады. |
|
5 мин |
Қорытынды |
Сұрақ-жауап |
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларға "Төтенше жағдайлар кезінде не істеу керек?" деген сұрақтар қояды. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
|
5 мин |
Бағалау және кері байланыс |
Жеке жұмыс |
Оқушылардан сабақ барысында алған әсерлерін қысқаша жазып беру сұралады. Мұғалім топтардың белсенділігін бағалайды және кері байланыс береді. |
шағым қалдыра аласыз













