Ұйымдастыру
7
минут
|
Сәлемдесу
Алдыңғы сабақ бойынша сұрақтар
қою:
Қаңлы мемлекеті неше
әкімшілікке бөлінді?
Қаңлы халқының
саны?
«Заң жинағы туралы
әңгімелеңіз
Соғыс кезінде қолға түскен
тұтқындарды не істеді?
Қаңлы елінің оңтүсті өңірінің
тұрғындары шаруашылықтың қандай түрімен айналысты? және
т.б.
Оқушылардың
жауаптарынан соң сабақ тақырыбы, оқу және сабақ мақсаттары, бағалау
критерийлерімен таныстыру
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
өткен сабақта алған білімдеріне сүйене отырып жауап
береді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырыптық суреттер,
сұрақтар
|
Жаңа
білім
10
минут
12
минут
10
минут
|
Мұғалімнің тақырып бойынша
түсіндірмесі
Бейнематериал
ұсыну
Зерттеу мен
талдау
Тапсырма-1 Топтық
жұмыс
Қаңлы мемлекетінің қоғамдық
құрылысын сипаттаңыз
Қаңлы билеушісінің
лауазымы
|
|
Атқарған
қызметі
|
|
Кіші хандардың
міндеттері
|
|
Қаңлы шаруаларының
қызметі
|
|
Құлдардың
міндеттері
|
|
қортыныды
|
|
Тапсырма-2
Қытай деректеріне сүйеніп,
қаңлылардың саяси тарихының ерекшеліктерін
анықтаңыз
«Шынжыр»
әдісі
Кім?-
қаңлылар
Қашан өмір
сүрді?-
Кімдермен көрші
болды?-
Қанша халқы, әскері
болды?-
Көршілермен Қандай
қарым-қатынаста
болды?-
Кіммен
соғысты?-
Қытай елшілеріне қандай
көзқараста болды?-
Неліктен әлсірей
бастады?-
және
т.с.с
Тапсырма-3
Үйсін және қаңлы мемлекетінің
басқару жүйесін
салыстырыңыз
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Әр топ бірін-бірі
бағалайды. (Бас
бармақ)
Оқушылар бір сұраққа
жауап бергеннен соң пайда болған сұрақтарды да қойып, жауап
алады
|
Дескрипторы:
Қаңлылырдың
қоғамдық
Құрылысын
сипаттайды;
Билеушінің құқығы
мен міндеттерін айқындайды;
Қаңлы шаруаларының
қызметін анықтайды;
Құлдар еңбегін
сипаттайды
Дескрипторы:
Қаңлылардың саяси
тарихын сипаттайды;
Көршілес елдермен
қарым-қатынасын анықтайды;
Мемлекеттің әлсіреу
себептерін анықтайды
Дескрипторы:
Үйсіндер мен
қаңлылардың басқару жүйесінің ерекшелігін
анықтайды;
Ұқсастығын
анықтайды;
Қорытынды
жасайды
|
https://www.youtube.com/watch?v=dxrRZbZkIqE&ab_channel=
|