Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
5-сыныпқа арналған тәрбие жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге арналған методикалық көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қазан 2018
5903
37 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Атырау облысыҚұрманғазы ауданыЛабай жалпы орта мектебі
5- сынып жетекшісіХанафина Айнұрдың 2018-2019 оқу жылына арналған сынып оқушыларымен жүргізілетін тәрбие жұмысының жоспары
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 санды бұйрығымен бекітілген «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері» негізінде құрылды.
2018/2019 оқу жылы
Бекітемін ___________ Келісемін : ____________ Мектеп директоры : Х.Ахмалиева Тәрбие ісінің меңгерушісі : Қ.Құлшар «_____» ____________ 2018 ж Көкейтесті мәселем:Адамгершілікті өзіндік жетілдіруМақсаты: 1.Айнала ,қоршаған орта, өмір жайлы және оның даму заңдылықтары жайлы білім беру.2.Ғылымның кәсіптік қызметінің заңдылықтарын білу,моральдік,адамилық зардаптарына қарамастан,оларды тәжірибеде қолдана білуге дағдыландыру.3.Қазақстанның бүгінгі таңдағы жағдайы.Оны қалыптастыру үшін мәдени ошақтарын сақтап қалуға,өз туған елін, Отанын жерін қадірлеу,табиғат байлықтарын өз қажетіне тиімді пайдалану жолдарына тәрбиелеу.Міндеттер:ынтымақтастықпен,өзара жәрдемдесумен ,жауапкершілік және дербестілікпен байланысты мінез- құлықты жетілдіру;Субьективті адамгершілік қарама-қайшылықтармен байланысты мнез-құлық сәйкессіздік түрлерін жеңе білу;Нақты өмірде басшылыққа алатын өзінің адамгершілік қағидаттарын,сенімі мен құндылықтарын аңғара білу;Өзінің әлеует мүмкіндіктерін дәлме-дәл бағалау;Жеке басының «Мен»-тұжырымдамасын өзара әрекет және қарым-қатынас жағдайларында нығайта түсу ,өзіндік тиімді реттеудің дағдыларын қалыптастыру.Күтілетін нәтиже:.Ұрпақтар арасында байланысты орнату.Ата-анамен бала арасындағы байланысты нығайту.Денсаулықты нығайту.Адамгершілік қасиетіне тәрбиелеу.Шығармашылық қабілеттерін дамыту Түйінді мәселесі:Оқушыны «Мен Қазақстан Республикасының азаматы» деген рухта тәрбиелеп шығару. Нәтижеге бағдарланған көпмәдениетті, көптілді, ізденімпаз, бәсекеге бейім, құзыретті тұлғаны қалыптастыру. Тәрбие жұмысының мақсаты: Үздіксіз білім беру жүйесінде білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін – өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
Тәрбие жұмысының міндеттері:
1.Денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыру;2. Оқушыларды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемелекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;3.Өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс – әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде гуманнистік дүниетанымды қалыптастыру.4.Мемелекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдинетін білуге тәрбиелеу.5.Оқушылардың танымдық қызғушылығын, олардың шығармашылық қабілеттері мен дарындық қасиеттерін ашу. Күтілетін нәтиже:Рухани және адамгершілік деңгейі жоғары,болашақ қоғамның жанашыры бола білетін білімді,тәрбиелі ұлттық бәсекеге қабілетті ұрпақ қалыптасады.
2017-2018оқу жылы бойынша тәрбие жұмысының қорытындысы.Лабай жалпы орта мектебінің 2017-2018 оқу жылы «Ұлт мұрасы» тәрбие жұмыстарының аймақтық кешенді бағдарламасын іске асыруда іс-шара жоспарын құрып сол негізде 4 сыныбында жоспарына сәйкес төмендегідей жұмыстар атқарылды. Сыныпта 10 оқушы бар.Оның 6-ы ұл, 4-еуі қыз бала.Сыныпта қиынға бейім оқушы болған жоқ.Барлығы да өз үйлерінен келіп оқыды. Оқу жылының каникул кезінде қабілетті оқушылармен жұмыс, оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында олимпиадаға, шығармашылық байқауларға, спорттық сайыстарға, түрлі үйірмелер мен қоғамдық ұйымдар жұмыстарына дайындық жұмыстары ұйымдастырылды. 1 қыркүйек Білім күніне орай сыныпта «Қазақстан - 2050 стратегиясы: бір халық – бір ел – бір тағдыр» тақырыбында сабақ өтті. Оқушылардың кешкі мезгілдерде себепсіз жүрмеулерін бақылау мақсатында «Балалар түнгі ауылда» рейдінің кестесі шығарылып, жергілікті жасөспірімдер инспекторымен, жас ұстаздармен бірлесе отырып рейдтер ұйымдастырылды, қорытындысында кешкі мезгілдерді көшеде бос жүрген оқушылар болған жоқ.Оқушылардың күнбе – күн сабаққа қатысы тексеріліп, сабаққа келмеген оқушылар сынып жетекшілер көмегімен анықталып отырады. Мектеп бойынша себепсіз сабаққа келмей отырған оқушылар жоқ. 1-ші Президент күніне арналған «Президенттілік мемлекет болғанның белгісі» атты сынып сағаты ұйымдастырылды. 16 желтоқсан Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік мерекесіне арналған«Тұғыры мығым, туы биік – Тәуелсіздік» атты мерекелік іс-шаралар жоспарланды.Тәуелсіздік мерекесін жоғары деңгейде атап өту мақсатында мектеп директорының бұйрығымен іс-алқа құрылып, жоспарлы жұмыстар жүргізілді. Ел тәуелсіздігінің мерекесіне байланысты бағдарлама ұйымдастырылып, оқушылардың бойында Отанға деген сүйіспеншілікті арттырып, елге, жерге құрметпен қарау, патриоттық рухта тәрбиелеу мақсатында жұмыстар жасалды. Сыныпта «Тәуелсіздік - тұғырың» тақырыбында баяндама оқылды. Оқушыларды тәуелсіз елін шексіз сүюге баулу, ынтымақ, бірлігі жараса шалқыған елдің көптеген ұлт өкілдеріне алтын бесік болған мемлекеттің ұланы екенін мақтанышпен сезіне білуге тәрбиелеу мақсатында барлық сыныпта «Тәуелсіздік – ел тірегі» атты сынып сағаты ұйымшылдықпен өткізілді. «Тілім менің – қазынам, қасиетім» тақырыбында Тілдер апталығы өтті. Апталықтың жоспарына сай қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пән мұғалімдері өздерінің тәрбие шараларын өткізді.«Тіл мәртебесі – ел мерейі» тақырыбында сыныпта сынып сағаты өтті. Ұстаздар мерекесі қарсаңында «Ұлылықтың басында ұстаз тұрар» мерекелік апталық. өтті. Апталық барасында сыныпта «Ұстазы жақсының ұстамы жақсы» тақырыбында сынып сағаты өтті.«Төрлет, елге кел, жылым! Бақытыңды бер жылым!» тақырыбымен жаңа жылдық ертеңгіліктер мен жоғары сынып оқушыларының «Көгілдір алау» кеші жоғары деңгейде ұйымдастырылып, өткізілді. Оқушылардың қысқы,көктемгі демалыс кезіндегі бос уақытын тиімді ұйымдастыру мақсатында демалыс жоспары жасақталып, түрлі бағыттағы тәрбиелік шаралар жоспарланды.8 наурыз мерекесі қарсыңында «Құтты болсын мерекең, ана деп ән салам мен!» тақырыбында мерекелік шара ұйымдастырылды. «Наурыз- думан» тақырыбында сынып сағаты әсерлі өтті. Сонымен қатар «Ұлы жеңістің 73 жылдығы» атаулы мереклерге сынып оқушылары белсене қатысып,марапаттарға ие болды.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты
Бағыт реті | Бағыттың атауы | Мақсаты |
І | Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие | Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру. |
ІІ | Рухани-адамгершілік тәрбие | Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру. |
ІІІ | Ұлттық тәрбие | Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау. |
ІY | Отбасы тәрбиесі | Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру. |
Y | Еңбек, экономикалық және эколологиялық тәрбие | Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту. |
YІ | Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі | Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру. |
YІІ | Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие | Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру. |
YІІІ | Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты | Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату. |
IX | Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес | Сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу жолдарында оқушылардың бойында түсінік қалыптастыру. |
Айы | Тұжырымдама бағыттары | Тәрбие шаралары | Мақсаты | Жеке оқушымен жұмыс | Ата – аналармен жұмыс | Пән мұғалімдерімен жұмыс | Кітапханамен жұмыс | Психологпен жұмыс | Қоғамдық ұйымдармен жұмыс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Қыркүйек 1-8 | Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Рухани-адамгершілік тәрбие | Білім күні.Мен елімнің –патриотымын..01.09. Сынып сағаты | «Мәңгілік ел » идеясын насихаттау, білім күнінің мазмұнын ашуСынып жиналысы1. «Білім-теңіз, жүзем онда демеңізБілімділіктен жасалмаса кемеңіз» 3.09 | Оқушыларды пән мұғалімдерімен таныстыру | Ата – аналарды Білім күні мерекесіне қатыстыру.01.09. | Пән мұғалімдермен таныстыру | Оқушыларды түгел оқулықпен қамтамасызету29.08. | Әлеуметтік карта жасақтау 05.09. | Мектепішілікқоғамдық ұйымдардың жиналысын өткізу.04.09. |
Қыркүйек10-15 | Отбасы тәрбиесі Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты | Ақыл-ой сабағыСынып сағаты7.09 | Оқушылар мен ата-аналарды қайырымдылық іс-әрекеттерге тартуӨзінің арына парызына адамгершілік сезім білдіру | Күнделік толтыруды қадағалау | «Ана тілі дарыған ана сүтімен»Сынып ата-аналар жиналысы | Жас мамандармен сөйлесу.3.09. | Оқулықтардың қапталуынтексеру.7.09 | «Мен және менің отбасым» проективті тест | «Қыз тәрбиесі – қоғам тәрбиесі» акцияға қатысу |
Қыркүйек17-22 | Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбиеЗияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие | «Экология-балалар көзімен»Сынып сағаты14.09 | Әдептілікке,мейірімділікке тәрбиелеу | Сабаққа дайындықты қадағалау | Жалпы ата-аналар жиналысы 15.09 | «Жас қаламгер» газетін шығару Тарих пәні мұғалімімен кездесу | «Жас қаламгер» газетін шығару | Ата-аналарды сауалнамаға қатыстыру. | «Үш тілдің үндесуі» интел. ойын17.09 |
Қыркүйек24-29 | Ұлттық тәрбиеКөпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие | «Ана тілім – бал тілім»Сынып сағаты21.09Тілдер апталығы | Ана тілді және мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу. | Оқушылар күнделігін тексеруСайыстарға қатысуды қадағалау | «Отбасы – ұлағат ұясы»24.09Аата-анамен кездесу | Орыс тілі мұғалімімен кездесу | Тілім барда тірімін мен такырыптық кеші22.09. | Мұғалімнің дарынды балалармен жұмыс қабілетін анықтау.Сауалнама.20.09. | «Өмірдегі ұмытылмас ұлы тұлғалар»Ұстаздар туралы деректер жинақтау.17-22.09. |
1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Қазан1-6 | Рухани- адамгершілік тәрбие Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбиеЕңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие | «Қарты бар ел – қазыналы ел» сынып сағаты 28.09 | Өз ата-анасына, Отан, қоғам алдындағы парызын ұғындыру Шығармашылық ой мен қиялға ұмтылыс таныту | Оқушылардың апталық кезекшілктерін бақылау | Үлгерімі төменоқушылардыңүйіне барып ата-аналары-мен пікірлесу | Т арих пән мұғалімдерімен пікірлесу29.09 | Сабаққа қатысуларын қадағалау27.09 | Оқушы оқулықтарын тексеру1.10 | Қариялар,Ұстаздар,Мүгедектер күніне орай өтетін шараларға қатыстыру |
Қазан8-13 | Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие | Ұстазы жақсының,ұстамы жақсы5.10 Мен және менің отбасым Сынып сағаты 12.10 | Шығармашылық ой мен қиялға ұмтылыс таныту Қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты, патриотты, саясы тұлғаны даярлау | «Таза мектеп ауласы»сенбілік7.10 | Себепсіз сабақ қалдырған оқушының ата-анасымен сөйлесу | Жаратылыс-тану пән мұғалімімен пікірлесу8.10 | «Менің сүйікті кейіпкерім»пікірлесу | Оқушылардың кітапханамен байланысы | Қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды қадағалау |
Қазан15-20 | Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие | Денсаулық – зор байлық! Сынып сағаты19.10 | Дені сау ұрпақ тәрбиелеу | Күнделік тексеру | «Ашық есік» күні11.10 | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |