Р/с
|
Тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Үйрену мақсатында бағаны қоса,
бағалау
|
Негізгі дерек көздер
|
Сағат
|
Күні
|
|
|
|
І тоқсан -16
сағат
1-бөлім «Таза,
мінсіз асыл сөз»
|
|
|
|
|
I
|
|
«Керқұла атты
Кендебай» ертегісі-6
|
|
|
|
|
1
|
1.1
|
«Таза, мінсіз асыл сөз»
Шығарманың кейіпкері. Шығарманың тақырыбы, идеясы. Шығарманың
мазмұны. Шығарманың пішіні.
|
5Т/Ж1;
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5 А/И1әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
5.09
|
|
|
2
|
1.2
|
Шығарманың түрі. Шығармадағы
тартыс. Шығарманың сюжеті
|
5Т/Ж2;
әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау .) 5Т/Ж3көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен
іс-әрекеті арқылы образын ашу.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.
|
1
|
7.09
|
|
|
3
|
1.3
|
Шығарманың фабуласы. Шығарманың
композициясы
|
5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына
қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
5 Б/С1.Шығармадағы эпизодтар
арқылы тарихи құндылығын бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық
жұмыс
|
|
Сызылған
кестелер,таныстырылым,флипчарт.
|
1
|
12.09
|
|
|
4
|
1.4
|
Пролог. Шығармадағы сюжеттің
композициялық құрылымы. Эпилог
|
5Т/Ж2;
әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау 5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу
құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау,
өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
14.09
|
|
|
5
|
1.5
|
Ертегі. Ертегі түрлері.
«Керқұла атты Кендебай». Кендебайдың өмірге келуі. Кендебай мен
Қойшы бала
|
5Т/Ж3; көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер,
қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
19.09
|
|
|
6
|
1.6
|
Хан мен балалары. Кендебайдың
ерлігі
|
5Б/С 2:Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау 5А/И4көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең жазу .
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
21.09
|
|
|
II
|
«Қобыланды батыр»
жыры-7
|
|
|
|
|
7
|
2.1
|
Батырлар жыры. Әдебиеттің
тектері. Троп түрлері. Типтік бейне.
Прототип
|
5Б/С1;Шығармадағы эпизодтар
арқылы тарихи құндылығын бағалау. 5А/И3;
Шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер,
қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
26.09
|
|
|
8
|
2.2
|
Қобыланды батыр. Қобыланды
батырдың дүниеге келуі. Қобыланды мен Құртқа
қыз
|
5Т/Ж1;
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5А/И3Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
28.09
|
|
|
9
|
2.3
|
Тайбурылдың тууы, өсуі.
Қобыланды мен Қараман батырдың Қазанға қарсы
жорығы
|
5Т/Ж3;
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби шығармадағы
екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.
|
1
|
3.10
|
|
|
10
|
2.4
|
Қобыланды батырдың жорыққа
аттануы. Қобыландының Сырлы қала мен Қырлы қаланы алғандағы
ерлігі
|
5Т/Ж4; Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.Шығармадағы
тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.(5.А/И3)
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.
|
1
|
5.10
|
|
|
11
|
2.5
|
Екі батырдың Көбікті хан еліне
жасаған шабуылы. Қарлыға қыз
|
5Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
10.10
|
|
|
12
|
2.6
|
Қобыландының Көбіктіні
жеңуі
|
5Т/Ж4;
Көркем шығармалардан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту .5А/И1әдеби
шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу .
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
12.10
|
|
|
13
|
2.7
|
Елін жаудан азат еткен ерлер.
«Ерлігі еліне арналған» /эссе/
|
5А/И4; көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
17.10
|
|
|
III
|
Асанқайғы.
«Асанқайғының жерге айтқан сыны»
аңызы-2
|
|
14
|
3.1
|
Аңыз. Асанқайғы (Хасан)
Сәбитұлы Асанқайғының жерге айтқан сыны
|
5Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау .
5Б/С1.Шығармадағы эпизодтар
арқылы тарихи құндылығын бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
19.10
|
|
|
|
15
|
3.2
|
Жерұйық. «Мәңгілік ел»
идеясы
|
5Б/С3шығармадағы кейіпкерді
өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
24.10
|
|
|
|
16
|
I.
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
|
|
|
1
|
26.10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ
тоқсан-16сағат
2-бөлім Тәрбиенің
қайнар көзі
|
|
IV
|
Д.Бабатайұлы. «О,
Ақтан жас, Ақтан жас...»-3
|
|
|
|
17
|
4.1
|
«Тәрбиенің қайнар бұлағы».
Д.Бабатайұлы
|
5Т/Ж1;
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5А/И1әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс кемесі
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
7.11
|
|
|
|
18
|
4.2
|
Өлеңдегі өмір
шындығы
|
5Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау .
5Б/С1;.Шығармадағы эпизодтар
арқылы тарихи құндылығын бағалау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
Кері байланыс
кемесі
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
9.11
|
|
|
|
19
|
4.3
|
«О,Ақтан жас, Ақтан жас...».
Риторикалық сұраулы сөйлем
|
5Т/Ж4; Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту
5А/И3Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
14.11
|
|
|
|
V
|
Ы.Алтынсарин.
«Қыпшақ Сейітқұл»-5
|
|
20
|
5.1
|
Ыбырай Алтынсарин.
Әңгіме
|
5Т/Ж1;
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
5Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
16.11
|
|
|
|
21
|
5.2
|
«Қыпшақ Сейітқұл» /А,
Ә/Кейіпкерлер бейнесі
|
5Т/Ж2;әдеби шығарманың тақырыбы
мен идеясын анықтау Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи
құндылығын бағалау
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
21.11
|
|
|
|
22
|
5.3
|
Еңбек ер
атандырады
|
5Т/Ж4;
Көркем шығармалардан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту.
5А/И1әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс кемесі
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.
|
1
|
23.11
|
|
|
|
23
|
5.4
|
«Қыпшақ Сейітқұл» /Б,
В/
|
5Т/Ж3; көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.
5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.
|
1
|
28.11
|
|
|
|
24
|
5.5
|
Шығарма тілінің
көркемдігі
|
5А/И3; Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
30.11
|
|
|
|
VI
|
«Атымтай
Жомарт»-4
|
|
25
|
6.1
|
«Атымтай Жомарт»
әңгімесі
|
5Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау .
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау(5.А/И2)
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
5.12
|
|
|
|
26
|
6.2
|
Әңгіменің
көркемдігі
|
5А/И3Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
7.12
|
|
|
|
27
|
6.3
|
Адамдық
үлгісі
|
5Т/Ж3; көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби
шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
12.12
|
|
|
|
28
|
6.4
|
Үлгі тұтар
ағалар
|
5Т/Ж4; Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
5Б/С3шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап,
әдеби эссе жазу
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
14.12
|
|
|
|
VII
|
«Дүние қалай етсең
табылады?»-3
|
|
|
29
|
7.1
|
«Дүние қалай етсең табылады?»
әңгімесі
|
5Т/Ж1;
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.) 5Б/С1.Шығармадағы
эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
19.12
|
|
|
30
|
7.2
|
Кейіпкерлер
әлемі
|
5Т/Ж3; көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.5А/И1әдеби
шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу .
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
21.12
|
|
|
31
|
7.3
|
Бақыттың
кілті
|
5 А/И4; көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу ..5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
Сабақтағы жетістіктерім
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
26.12
|
|
|
32
|
II.
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
1
|
28.12
|
|
|
|
|
ІІІ тоқсан – 20
сағат
3- бөлім «Адамгершілік- асыл
қасиет»
|
|
VIII
|
А.Байтұрсынұлы.
«Адамдық диқаншысы»-5сағат
|
|
33
|
1
|
«Адамгершілік-асыл
қасиет».Мысал
|
5.Т/Ж1әдеби шығарманың жанрына
қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
9.01.18
|
|
|
|
34
|
2
|
А.Байтұрсынұлы өмірі мен
шығармашылығы
|
5 Т/Ж1әдеби шығарманың жанрына
қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
11.01
|
|
|
|
35
|
3
|
А.Байтұрсынұлы-
әдебиетші
|
5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына
қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау(5.А/И2)
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
16.01
|
|
|
|
36
|
4
|
«Адамдық диқаншысы»
өлеңі
|
5.Т/Ж4;
Көркем шығармалардан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
5.Б/С2
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Сабақтағы жетістіктерім
|
|
|
1
|
18.01
|
|
|
|
37
|
5
|
Адамдықтың
сыры
|
5.А/И1. әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
.5.Б/С4. Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып,
сыни хабарлама жазу
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
23.01
|
|
|
|
ІХ
|
|
«Егіннің бастары»-3
сағат
|
|
|
|
|
38
|
6
|
«Егіннің
бастары»
|
5.Т/Ж2әдеби шығарманың тақырыбы
мен идеясын анықтау .
(5.А/И2)
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау.
кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
25.01
|
|
|
|
39
|
7
|
Қарапайымдылық -қадірлі
қасиет
|
5.А/И2.
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау.
кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
30.01
|
|
|
|
40
|
8
|
Мысал жанрының мәні мен
ерекшелігі
|
5.Т/Ж4. Көркем шығармалардан
шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту .5.А/И3
шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет,
ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
1.02.18
|
|
|
|
Х
|
|
Б.Соқпақбаев «Менің атым
Қожа» хикаяты-6 сағат
|
|
41
|
9
|
Хикаят.
Б.Соқпақбаев
|
5.Т/Ж1әдеби шығарманың жанрына
қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
6.02
|
|
|
|
|
42
|
10.
|
«Менің атым Қожа».Менің
атым...
|
5.Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
8.02
|
|
|
|
|
43
|
11
|
Жолдама
жайында
|
5.Т/Ж1. әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
5.Б\С2кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
13.02
|
|
|
|
|
44
|
12
|
Ағаттықтың
азабы
|
5.Т/Ж3.
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу.5.А/И2. эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау
кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
15.02
|
|
|
|
|
45
|
13
|
«Түбінде адам болатын
бала»
|
5Т/Ж3. көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.Б/С4. оқырманның рухани дүниесіне
шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама
жазу
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
20.02
|
|
|
|
|
46
|
14
|
Құпия
кеңес
|
5.А/И4.
көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең жазу . 5.Б/С2.
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
22.02
|
|
|
|
|
47
|
15
|
Автор бейнесі.Марат
Қабанбай
|
5.Т/Ж1.
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
27.02
|
|
|
|
|
48
|
16
|
«Бауыр»
|
5.Т/Ж2. әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
1.03.18
|
|
|
|
|
49
|
17
|
Бала
қиялы
|
5.Т/Ж2.
әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
6.03
|
|
|
|
|
50
|
18
|
Шығарманың
сюжеттік-композициялық құрылымы
|
5Т/Ж3;
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И3. Шығармадағы
тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
6.03
(8.03)
|
|
|
|
|
51
|
20
|
Өмірдегі
бауырлар...
|
5.А/И2. эпикалық шығармадағы автор бейнесін
анықтау
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау 5.Б/.С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
15.03
|
|
|
|
52
|
III.
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
|
|
|
1
|
20.03
|
|
|
|
І
V
тоқсан -16
сағат
4-бөлім Отбасы
құндылықтары
|
|
ХІІ
|
|
Т.Нұрмағамбетов «Анасын
сағынған бала» әңгімесі-6 сағат
|
|
|
|
|
53
|
1
|
«Отбасы құндылықтары".
Мақал-мәтелдер. Т.Нұрмағамбетов
|
5.Т/Ж1; әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
3.04.18
|
|
|
|
54
|
2.
|
«Анасын сағынған бала»
(1,2,3)
|
5.Т/Ж1. әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
5.04
|
|
|
|
55
|
3
|
«Анасын сағынған бала»
(4,5,6)
|
5.Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау 5А/И2эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтау
кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
10.04
|
|
|
|
56
|
4
|
«Анасын сағынған бала»
(7,8,9)
|
5.Т/Ж3.
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
5.А/И3.
Шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер,
қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
12.04
|
|
|
|
57
|
5
|
Шығармадағы кейіпкерлер
бейнесі
|
5.Т/Ж3.
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
5.А/И1. әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
17.04
|
|
|
|
58
|
6
|
Шығарманың көркемдік
ерекшеліктері
|
5.А/И3.
Шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер,
қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
5.Б/С2. С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
19.04
|
|
|
|
ХІІІ
|
|
Н.Ақыш «Нағыз әже қайда?»
әңгімесі -5 сағат
|
|
|
|
|
59
|
1
|
«Нағыз әже қайда?» әңгімесі
(1,2)
|
5.Т/Ж1.
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
24.04
|
|
|
|
60
|
2
|
«Нағыз әже қайда?» әңгімесі
(3,4)
|
5.Т/Ж1. әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
5.А/И1. әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
26.04
|
|
|
|
61
|
3
|
«Нағыз әже қайда?» әңгімесі
(5,6)
|
5.Т/Ж1.
әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалау
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
3.05
(1.05)
|
|
|
|
62
|
4
|
Шығарманың
сюжеттік-композициялық құрылымы
|
5.Т/Ж2.
әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау 5А/И3. .Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу
құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау,
өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
3.05.18
|
|
|
|
63
|
5
|
Өз ойыңдағы
әже
|
5.А/И4. көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу .
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
8.05
|
|
|
|
ХІV
|
|
Д.Лондон «Мексика ұлы»
әңгімесі-4 сағат
|
|
|
|
|
|
64
|
1
|
«Мексика ұлы»
әңгімесі
|
5.Т/Ж1. әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
10.05
|
|
|
|
65
|
2
|
Шығарманың
сюжеттік-композициялық құрылымы
|
5.Т/Ж2; әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау
5А/И3Шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау.
|
Сыни ойлау әдістері ,сөздік
кестесі, «Маңыздылық» кестесі
|
«Көңілді микрафон» кері
байланыс парағы
|
Видеосюжеттен үзінділер,
суреттер.
|
1
|
15.05
|
|
|
|
66
|
3
|
Шығармадағы Ривераның
іс-әрекеті
|
5.Т/Ж3; көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби
шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу
|
Графикалық органайзер,сөздік
кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі
|
Рефлексия парағы
|
|
1
|
17.05
|
|
|
|
67
|
4
|
«Бокстың шаршы алаңы- жеңіс пен
әділдіктің айнасы»
|
5.А/И4; көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
5.Б/С3. шығармадағы кейіпкерді өзіндік
құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу
|
Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс
|
Кері байланыс ағашы
|
Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды
диск.
|
1
|
22.05
|
|
|
|
68
|
IV
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
|
|
|
1
|
24.05
|
|
|
|