Материалдар / 5а сынып . Қазақ әдебиетінен күнтізбелік жоспар.

5а сынып . Қазақ әдебиетінен күнтізбелік жоспар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімідері үшін қажет. Күнтізбелік жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2341
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева«Атамұра» Алматы-2017Күнтізбелік-тақырыптық жоспар5-сынып «Қазақ әдебиеті»(Барлығы-68 сағат, аптасына-2 сағат)
Р/с ТақырыбыОқу мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздер СағатКүні
І тоқсан -16 сағат1-бөлім «Таза, мінсіз асыл сөз»











I

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі-6





11.1«Таза, мінсіз асыл сөз» Шығарманың кейіпкері. Шығарманың тақырыбы, идеясы. Шығарманың мазмұны. Шығарманың пішіні.5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5 А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісіРефлексия парағы

15.09
21.2Шығарманың түрі. Шығармадағы тартыс. Шығарманың сюжеті5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .) 5Т/Ж3көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Ширату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.17.09
31.3Шығарманың фабуласы. Шығарманың композициясы5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5 Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалауШирату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.112.09
41.4Пролог. Шығармадағы сюжеттің композициялық құрылымы. Эпилог5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.Ширату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.114.09
51.5Ертегі. Ертегі түрлері. «Керқұла атты Кендебай». Кендебайдың өмірге келуі. Кендебай мен Қойшы бала5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.119.09
61.6 Хан мен балалары. Кендебайдың ерлігі5Б/С 2:Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау 5А/И4көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу .Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісіРефлексия парағы

121.09
II «Қобыланды батыр» жыры-7





72.1Батырлар жыры. Әдебиеттің тектері. Троп түрлері. Типтік бейне. Прототип5Б/С1;Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. 5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.126.09
82.2Қобыланды батыр. Қобыланды батырдың дүниеге келуі. Қобыланды мен Құртқа қыз5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісіРефлексия парағы

128.09
92.3Тайбурылдың тууы, өсуі. Қобыланды мен Қараман батырдың Қазанға қарсы жорығы5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.Ширату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.13.10
102.4Қобыланды батырдың жорыққа аттануы. Қобыландының Сырлы қала мен Қырлы қаланы алғандағы ерлігі5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3)Ширату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.15.10
112.5Екі батырдың Көбікті хан еліне жасаған шабуылы. Қарлыға қыз5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалауШирату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.110.10
122.6Қобыландының Көбіктіні жеңуі5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту .5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.112.10
132.7Елін жаудан азат еткен ерлер. «Ерлігі еліне арналған» /эссе/5А/И4; көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісіРефлексия парағы

117.10
IIIАсанқайғы. «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы-2
143.1Аңыз. Асанқайғы (Хасан) Сәбитұлы Асанқайғының жерге айтқан сыны 5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .5Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалауШирату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашыКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.119.10
153.2Жерұйық. «Мәңгілік ел» идеясы5Б/С3шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазуГрафикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.124.10
16I.Тоқсандық жиынтық бағалау







126.10










ІІ тоқсан-16сағат2-бөлім Тәрбиенің қайнар көзі
IVД.Бабатайұлы. «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»-3



174.1«Тәрбиенің қайнар бұлағы». Д.Бабатайұлы5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .Ширату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс кемесі Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.17.11
184.2Өлеңдегі өмір шындығы5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .5Б/С1;.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалауСыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесіКері байланыс кемесіВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.19.11
194.3«О,Ақтан жас, Ақтан жас...». Риторикалық сұраулы сөйлем5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісіРефлексия парағы

114.11
VЫ.Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»-5
205.1Ыбырай Алтынсарин. Әңгіме5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалауСыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі«Көңілді микрафон» кері байланыс парағыВидеосюжеттен үзінділер, суреттер.116.11
215.2«Қыпшақ Сейітқұл» /А, Ә/Кейіпкерлер бейнесі5Т/Ж2;әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалауГрафикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісіРефлексия парағы

121.11
225.3 Еңбек ер атандырады 5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .Ширату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс кемесіКеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.123.11
235.4«Қыпшақ Сейітқұл» /Б, В/5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалауШирату жаттығуы, Жұптық жұмысКері байланыс ағашы 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ