Материалдар / 5а сынып . Қазақ әдебиетінен күнтізбелік жоспар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5а сынып . Қазақ әдебиетінен күнтізбелік жоспар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімідері үшін қажет. Күнтізбелік жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2365
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева

«Атамұра» Алматы-2017

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

5-сынып «Қазақ әдебиеті»

(Барлығы-68 сағат, аптасына-2 сағат)

Р/с

Тақырыбы

Оқу мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Негізгі дерек көздер

Сағат

Күні




І тоқсан -16 сағат

1-бөлім «Таза, мінсіз асыл сөз»











I


«Керқұла атты Кендебай» ертегісі-6





1

1.1

«Таза, мінсіз асыл сөз» Шығарманың кейіпкері. Шығарманың тақырыбы, идеясы. Шығарманың мазмұны. Шығарманың пішіні.

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5 А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

5.09



2

1.2

Шығарманың түрі. Шығармадағы тартыс. Шығарманың сюжеті

5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .) 5Т/Ж3көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

7.09



3

1.3

Шығарманың фабуласы. Шығарманың композициясы

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5 Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс


Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт.

1

12.09



4

1.4

Пролог. Шығармадағы сюжеттің композициялық құрылымы. Эпилог

5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

14.09



5

1.5

Ертегі. Ертегі түрлері. «Керқұла атты Кендебай». Кендебайдың өмірге келуі. Кендебай мен Қойшы бала

5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

19.09



6

1.6

Хан мен балалары. Кендебайдың ерлігі

5Б/С 2:Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау 5А/И4көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу .

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

21.09



II

«Қобыланды батыр» жыры-7





7

2.1

Батырлар жыры. Әдебиеттің тектері. Троп түрлері. Типтік бейне. Прототип

5Б/С1;Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. 5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

26.09



8

2.2

Қобыланды батыр. Қобыланды батырдың дүниеге келуі. Қобыланды мен Құртқа қыз

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

28.09



9

2.3

Тайбурылдың тууы, өсуі. Қобыланды мен Қараман батырдың Қазанға қарсы жорығы

5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

3.10



10

2.4

Қобыланды батырдың жорыққа аттануы. Қобыландының Сырлы қала мен Қырлы қаланы алғандағы ерлігі

5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3)

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

5.10



11

2.5

Екі батырдың Көбікті хан еліне жасаған шабуылы. Қарлыға қыз

5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

10.10



12

2.6

Қобыландының Көбіктіні жеңуі

5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту .5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

12.10



13

2.7

Елін жаудан азат еткен ерлер. «Ерлігі еліне арналған» /эссе/

5А/И4; көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

17.10



III

Асанқайғы. «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы-2


14

3.1

Аңыз. Асанқайғы (Хасан) Сәбитұлы Асанқайғының жерге айтқан сыны

5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .

5Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

19.10




15

3.2

Жерұйық. «Мәңгілік ел» идеясы

5Б/С3шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

24.10




16

I.

Тоқсандық жиынтық бағалау





1

26.10













ІІ тоқсан-16сағат

2-бөлім Тәрбиенің қайнар көзі


IV

Д.Бабатайұлы. «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»-3




17

4.1

«Тәрбиенің қайнар бұлағы». Д.Бабатайұлы

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс кемесі

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

7.11




18

4.2

Өлеңдегі өмір шындығы

5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .

5Б/С1;.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

Кері байланыс кемесі

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

9.11




19

4.3

«О,Ақтан жас, Ақтан жас...». Риторикалық сұраулы сөйлем

5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

14.11




V

Ы.Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»-5


20

5.1

Ыбырай Алтынсарин. Әңгіме

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

16.11




21

5.2

«Қыпшақ Сейітқұл» /А, Ә/Кейіпкерлер бейнесі

5Т/Ж2;әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

21.11




22

5.3

Еңбек ер атандырады

5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс кемесі

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

23.11




23

5.4

«Қыпшақ Сейітқұл» /Б, В/

5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

28.11




24

5.5

Шығарма тілінің көркемдігі

5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

30.11




VI

«Атымтай Жомарт»-4


25

6.1

«Атымтай Жомарт» әңгімесі

5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.А/И2)

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

5.12




26

6.2

Әңгіменің көркемдігі

5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

7.12




27

6.3

Адамдық үлгісі

5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

12.12




28

6.4

Үлгі тұтар ағалар

5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. 5Б/С3шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

14.12




VII

«Дүние қалай етсең табылады?»-3



29

7.1

«Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.) 5Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

19.12



30

7.2

Кейіпкерлер әлемі

5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

21.12



31

7.3

Бақыттың кілті

5 А/И4; көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу ..5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сабақтағы жетістіктерім

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

26.12



32

II.

Тоқсандық жиынтық бағалау


1

28.12





ІІІ тоқсан – 20 сағат

3- бөлім «Адамгершілік- асыл қасиет»


VIII

А.Байтұрсынұлы. «Адамдық диқаншысы»-5сағат


33

1

«Адамгершілік-асыл қасиет».Мысал

5.Т/Ж1әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

9.01.18




34

2

А.Байтұрсынұлы өмірі мен шығармашылығы

5 Т/Ж1әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

11.01




35

3

А.Байтұрсынұлы- әдебиетші

5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.А/И2)

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

16.01




36

4

«Адамдық диқаншысы» өлеңі

5.Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 5.Б/С2

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сабақтағы жетістіктерім



1

18.01




37

5

Адамдықтың сыры

5.А/И1. әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .5.Б/С4. Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

23.01




ІХ


«Егіннің бастары»-3 сағат





38

6

«Егіннің бастары»

5.Т/Ж2әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .

(5.А/И2) эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

25.01




39

7

Қарапайымдылық -қадірлі қасиет

5.А/И2. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

30.01




40


8

Мысал жанрының мәні мен ерекшелігі

5.Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту .5.А/И3 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау


Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

1.02.18




Х


Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты-6 сағат


41

9

Хикаят. Б.Соқпақбаев

5.Т/Ж1әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

6.02





42

10.

«Менің атым Қожа».Менің атым...

5.Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

8.02





43

11

Жолдама жайында

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау 5.Б\С2кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

13.02





44

12

Ағаттықтың азабы

5.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.5.А/И2. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

15.02





45

13

«Түбінде адам болатын бала»

5Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5.Б/С4. оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

20.02





46

14

Құпия кеңес

5.А/И4. көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу . 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

22.02





ХІ


М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі-6 сағат




47

15

Автор бейнесі.Марат Қабанбай

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

27.02





48

16

«Бауыр»

5.Т/Ж2. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

1.03.18





49

17

Бала қиялы

5.Т/Ж2. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

6.03





50

18

Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымы

5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

6.03 (8.03)





51

20

Өмірдегі бауырлар...

5.А/И2. эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау 5.Б/.С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

15.03




52

III.

Тоқсандық жиынтық бағалау





1

20.03




І V тоқсан -16 сағат

4-бөлім Отбасы құндылықтары


ХІІ


Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі-6 сағат





53

1

«Отбасы құндылықтары". Мақал-мәтелдер. Т.Нұрмағамбетов

5.Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

3.04.18




54

2.

«Анасын сағынған бала» (1,2,3)

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

5.04




55

3

«Анасын сағынған бала» (4,5,6)

5.Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5А/И2эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

10.04




56

4

«Анасын сағынған бала» (7,8,9)

5.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

5.А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

12.04




57

5

Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

5.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу 5.А/И1. әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

17.04




58

6

Шығарманың көркемдік ерекшеліктері

5.А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. 5.Б/С2. С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

19.04




ХІІІ


Н.Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесі -5 сағат





59

1

«Нағыз әже қайда?» әңгімесі (1,2)

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

24.04




60

2

«Нағыз әже қайда?» әңгімесі (3,4)

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.А/И1. әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

26.04




61

3

«Нағыз әже қайда?» әңгімесі (5,6)

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

3.05 (1.05)




62

4

Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымы

5.Т/Ж2. әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5А/И3. .Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

3.05.18




63

5

Өз ойыңдағы әже

5.А/И4. көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу .

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

8.05




ХІV


Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі-4 сағат






64

1

«Мексика ұлы» әңгімесі

5.Т/Ж1. әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

10.05




65

2

Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымы

5.Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.


Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі

«Көңілді микрафон» кері байланыс парағы

Видеосюжеттен үзінділер, суреттер.

1

15.05




66

3

Шығармадағы Ривераның іс-әрекеті

5.Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі

Рефлексия парағы


1

17.05




67

4

«Бокстың шаршы алаңы- жеңіс пен әділдіктің айнасы»

5.А/И4; көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. 5.Б/С3. шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс

Кері байланыс ағашы

Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск.

1

22.05




68

IV

Тоқсандық жиынтық бағалау





1

24.05






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!