Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
5а сынып . Қазақ әдебиетінен күнтізбелік жоспар.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімідері үшін қажет. Күнтізбелік жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2341
17 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева«Атамұра» Алматы-2017Күнтізбелік-тақырыптық жоспар5-сынып «Қазақ әдебиеті»(Барлығы-68 сағат, аптасына-2 сағат)
Р/с | Тақырыбы | Оқу мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | Сағат | Күні | |
І тоқсан -16 сағат1-бөлім «Таза, мінсіз асыл сөз» | ||||||||
I | «Керқұла атты Кендебай» ертегісі-6 | |||||||
1 | 1.1 | «Таза, мінсіз асыл сөз» Шығарманың кейіпкері. Шығарманың тақырыбы, идеясы. Шығарманың мазмұны. Шығарманың пішіні. | 5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5 А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі | Рефлексия парағы | 1 | 5.09 | |
2 | 1.2 | Шығарманың түрі. Шығармадағы тартыс. Шығарманың сюжеті | 5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .) 5Т/Ж3көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 7.09 |
3 | 1.3 | Шығарманың фабуласы. Шығарманың композициясы | 5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5 Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Сызылған кестелер,таныстырылым,флипчарт. | 1 | 12.09 | |
4 | 1.4 | Пролог. Шығармадағы сюжеттің композициялық құрылымы. Эпилог | 5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 14.09 |
5 | 1.5 | Ертегі. Ертегі түрлері. «Керқұла атты Кендебай». Кендебайдың өмірге келуі. Кендебай мен Қойшы бала | 5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | 19.09 |
6 | 1.6 | Хан мен балалары. Кендебайдың ерлігі | 5Б/С 2:Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау 5А/И4көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу . | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі | Рефлексия парағы | 1 | 21.09 | |
II | «Қобыланды батыр» жыры-7 | |||||||
7 | 2.1 | Батырлар жыры. Әдебиеттің тектері. Троп түрлері. Типтік бейне. Прототип | 5Б/С1;Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. 5А/И3; Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | 26.09 |
8 | 2.2 | Қобыланды батыр. Қобыланды батырдың дүниеге келуі. Қобыланды мен Құртқа қыз | 5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі | Рефлексия парағы | 1 | 28.09 | |
9 | 2.3 | Тайбурылдың тууы, өсуі. Қобыланды мен Қараман батырдың Қазанға қарсы жорығы | 5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 3.10 |
10 | 2.4 | Қобыланды батырдың жорыққа аттануы. Қобыландының Сырлы қала мен Қырлы қаланы алғандағы ерлігі | 5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3) | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 5.10 |
11 | 2.5 | Екі батырдың Көбікті хан еліне жасаған шабуылы. Қарлыға қыз | 5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 10.10 |
12 | 2.6 | Қобыландының Көбіктіні жеңуі | 5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту .5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу . | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | 12.10 |
13 | 2.7 | Елін жаудан азат еткен ерлер. «Ерлігі еліне арналған» /эссе/ | 5А/И4; көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі | Рефлексия парағы | 1 | 17.10 | |
III | Асанқайғы. «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы-2 | |||||||
14 | 3.1 | Аңыз. Асанқайғы (Хасан) Сәбитұлы Асанқайғының жерге айтқан сыны | 5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .5Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 19.10 |
15 | 3.2 | Жерұйық. «Мәңгілік ел» идеясы | 5Б/С3шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | 24.10 |
16 | I. | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 26.10 | ||||
ІІ тоқсан-16сағат2-бөлім Тәрбиенің қайнар көзі | ||||||||
IV | Д.Бабатайұлы. «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»-3 | |||||||
17 | 4.1 | «Тәрбиенің қайнар бұлағы». Д.Бабатайұлы | 5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу . | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс кемесі | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 7.11 |
18 | 4.2 | Өлеңдегі өмір шындығы | 5Т/Ж2; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .5Б/С1;.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау | Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | Кері байланыс кемесі | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | 9.11 |
19 | 4.3 | «О,Ақтан жас, Ақтан жас...». Риторикалық сұраулы сөйлем | 5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту5А/И3Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі | Рефлексия парағы | 1 | 14.11 | |
V | Ы.Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»-5 | |||||||
20 | 5.1 | Ыбырай Алтынсарин. Әңгіме | 5Т/Ж1; әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.5Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау | Сыни ойлау әдістері ,сөздік кестесі, «Маңыздылық» кестесі | «Көңілді микрафон» кері байланыс парағы | Видеосюжеттен үзінділер, суреттер. | 1 | 16.11 |
21 | 5.2 | «Қыпшақ Сейітқұл» /А, Ә/Кейіпкерлер бейнесі | 5Т/Ж2;әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау | Графикалық органайзер,сөздік кестесі, «Карточкадағы терминдер» әдісі | Рефлексия парағы | 1 | 21.11 | |
22 | 5.3 | Еңбек ер атандырады | 5Т/Ж4; Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. 5А/И1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу . | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс кемесі | Кеспе қағаздағы жаттығулар, оқулық, электорнды диск. | 1 | 23.11 |
23 | 5.4 | «Қыпшақ Сейітқұл» /Б, В/ | 5Т/Ж3; көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау | Ширату жаттығуы, Жұптық жұмыс | Кері байланыс ағашы | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |