Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
«Бекітемін» ____________
Колледж әдіскері: Нугумарова Л. Н.
«Келісемін» ____________
Пән мұғалімі:Мұхаметова Т.Б.
Сабақ жоспары
Тақырыбы:«Шортанбай Қанайұлының өмірі. Зар заман толғауы»
Іс-тәжірбие базасы: «№4 ЖОББМ» КММ
Машықкер: Абугалиева Назлы
Сыныбы: 7 «Ә»
Күні: 07.11.2023
Баға: _________
Семей 2023
Қысқа мерзімді жоспар
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы:«Шортанбай Қанайұлының өмірі. Зар заман толғауы».
Бөлім: |
Толғауы тоқсан қызыл тіл. |
Педагогтіңаты-жөні: |
Абугалиева Назлы Роланқызы |
Күні: |
07.11.2023 |
Сыныбы: 5 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Шортанбай Қанайұлының өмірі. Зар заман толғауы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерің талдау; |
Сабақтың мақсаты: |
- Шортанбай Қанайұлының өмірбаянымен танысу; - Зар заман толғауын оқиды, мағынасын ашады; - Шығарманы сюжеттік құрамдас бөлшекерін талдайды; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтіңіс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. «Кроссенс» әдісі арқылы сабақ тақырыбына суреттер арқылы болжам жасау. |
Суреттер арқылы сабақ тақырыбына болжам жасайды. |
Мұғалім білім алушыларды ынталандырады.
|
|
||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин
|
Жұмыс түрі: жеке жұмыс. Оқылым кезеңі. Әдіс:«Алма –кезек» Мәтінмен жұмыс. Оқулық 59 – бет. Шортанбай Қанайұлы өмірбаяның оқу. Тапсырма №1: Жазылым кезеңі. Әдіс: «Кесте» Аты – жөні: Сыныбы:
Сұрақтар: 1) Шортанбай Қанайүлы қай жылдары өмір сүрген? 2)Шортанбай Қанайұлының шығармаларындағы басты идеясы қандай? 3)Шортанбай Қанайұлын неге төкпе ақын деп атаған? 4) Шортанбайдың неше зары бар? Қандай? Тапсырма қадамдары: - кестені ғаламтор желісін пайдалана отырып толтырады; - берілген сұрақтарға нақты әрі дұрыс жауап береді.
Жұмыс түрі: жеке жұмыс. Жазылым кезеңі. Әдіс: «Кластер» Тапсырма №2:
Тапсырма қадамдары: - алған мәліметтері бойынша кластер құрады; Қосымша ақпарат. Зар Заман – Қазақ әдебиетіндегі кезең атауы. Аталған кезең Ресей империясының отарлау саясаты салдарынан Қазақ хандығындағы бұрынғы ел басқару жүйесінің жойылып, халықтың саяси, экономикалық және рухани езгіге ұшыраған тарихи уақытты сипаттайды. Алғаш Шортанбай Қанайұлы осы кезеңнің ауыртпалықтары туралы “Зар заман” атты зарлы толғау шығарып, ол ел ішінде кең таралды. Бұдан кейін басқа да ақындар осы тақырыпқа көптеген өлең-жырлар шығарды. Оларды қазақ әдебиетінзе "Зар Заман ақындары" деп атайды Зар заман ақындары шоғырының белгілі өкілдері:
Жұмыс түрі: жеке жұмыс. Оқылым, тыңдалым кезеңі. Әдіс:«Аудиожазба» «Зар заман» толғауын оқиды. Оқулық 60 – бет. «Аудиожазба» https://youtu.be/E4VC2v0RRmA?si=4QbZsTm0e8qHJ4hJ Тілдік бағдар.
Жұмыс түрі: жеке жұмыс Жазылым кезеңі. Тапсырма №3: «Зар заман» толғауынан анафора және эпифораны теріп жазады.
|
Білім алушылар мәтінді алма – кезек әдісі арқылы оқиды.
Кестені оқыған мәтін және ғаламтор желісі арқылы тортырады. Берілген сұрақтарға жауап береді.
Білім алушыллар кластерді тақтаға және дәптерге жазып құрады.
|
Блім алушылардың жауабын мұғалім «қате» немесе «дұрыс» деп жөндейді.
Білім алушыларды мұғалім тексеріп, бағалайды.
|
Оқулық, – 59 бет . https://www.okulyk.kz/kazahskaja-literatura/292/
Таратпа материал
https://www.okulyk.kz/kazahskaja-literatura/292/
|
||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
Рефлексия |
Рефлексия: «Сәтті күн» әдісі. Білім алушылар бүгінгі күндерінің қалай өткені туралы үш себеп жазып, эмоциясын смайлик салу арқылы білдіреді. Үй жұмысы: Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауынан сол кездегі белгілерді теріп жазады. |
|
|
Рефлексия парағы
|
Аты – жөні: Сыныбы:
Автор |
Өмірбаяны |
Шығармалары |
Көтерген мәселелері |
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|
|
Аты – жөні: Сыныбы:
Автор |
Өмірбаяны |
Шығармалары |
Көтерген мәселелері |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |