Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың

    5.1 Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру.

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалім аты жөні:.


    СЫНЫП: 5

    Сабақ 1

    Қатысқандар

    Қатыспағандар:


    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету.


    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары


    5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу.


    Сабақ мақсаты

    Денсаулықты нығайту бағытындағы орындалатын физикалық жаттығулар барысында техникалық қауіпсіздік сұрақтарымен хабардар болу.



    : Сабақтың негізгі мақсаты



    Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.


    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.


    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.


















    Бағалау критериі

    Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

    Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

    Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса


    Сабақтың тілдік мақсаты











    Негізгі сөздер мен фразалар:


    Бұның ішінде :

    • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау

    • секіру,жерге тусу

    • лақтыру,астынан ,үстінен

    • сызықты баспау

    • жалауша
























    Құндылықтар

    Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады.

    Пәнаралық байланыс

    Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.

    Алдыңғы білім

    4 сынып – Жеңіл атлетика.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт


    Дереккөздер

    0-5минут






    6-13 минут





    Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту. “Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).

    Жалпы жетілдіру жаттығулары:

    1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

    2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру.

    3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

    Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

    - Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;

    - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

    - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

    Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір жарым табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады


    Смайликтер.




    Ысқырық, секундамер


    http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092




    Ортасы

    14-35














    «Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз.

    «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп, 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.



    Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.

    Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау парақшасы

    ФИО

    Сөреден дұрыс старт алу

    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы

    Мәреге жету уақыты


















    Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

    1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.

    «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.

     «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.

































    Соңы

    36- 40



    Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Қашықтық». ( Оқушылар «қашықтық» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.)


    Қосымша ақпарат

    Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?


    дамытуды қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері























    Құндылықтар

    Барлық оқушылар; Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі.

    Оқушылардың көбісі; Қысқа қашықтыққа жүгіруде 60м орындай алады.

    Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды.

    • бақылау, тыңдау, уақытқа жүгірту, бағалау парақшасы арқылы



    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.














    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)

    1:

    2:


    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)?

    1:

    2:


    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?






    Мерзімі:


    Мұғалім:


    Сынып:

    Сабақ 2

    5

    Қатысатындар саны: ______



    Сабақта Жоқ: ______

    Сабақтың тақырыбы


    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

    Сабақтың мақсаты

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бердибаева Перне Талукызы
    25 Наурыз 2019
    900
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5сынып Қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5сынып Қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математика пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың

    5.1 Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру.

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалім аты жөні:.


    СЫНЫП: 5

    Сабақ 1

    Қатысқандар

    Қатыспағандар:


    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету.


    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары


    5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу.


    Сабақ мақсаты

    Денсаулықты нығайту бағытындағы орындалатын физикалық жаттығулар барысында техникалық қауіпсіздік сұрақтарымен хабардар болу.



    : Сабақтың негізгі мақсаты



    Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.


    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.


    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.


















    Бағалау критериі

    Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

    Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

    Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса


    Сабақтың тілдік мақсаты











    Негізгі сөздер мен фразалар:


    Бұның ішінде :

    • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау

    • секіру,жерге тусу

    • лақтыру,астынан ,үстінен

    • сызықты баспау

    • жалауша
























    Құндылықтар

    Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады.

    Пәнаралық байланыс

    Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.

    Алдыңғы білім

    4 сынып – Жеңіл атлетика.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт


    Дереккөздер

    0-5минут






    6-13 минут





    Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту. “Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).

    Жалпы жетілдіру жаттығулары:

    1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

    2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру.

    3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

    Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

    - Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;

    - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

    - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

    Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір жарым табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады


    Смайликтер.




    Ысқырық, секундамер


    http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092




    Ортасы

    14-35














    «Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз.

    «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп, 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.



    Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.

    Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау парақшасы

    ФИО

    Сөреден дұрыс старт алу

    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы

    Мәреге жету уақыты


















    Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

    1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.

    «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.

     «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.

































    Соңы

    36- 40



    Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Қашықтық». ( Оқушылар «қашықтық» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.)


    Қосымша ақпарат

    Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?


    дамытуды қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері























    Құндылықтар

    Барлық оқушылар; Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі.

    Оқушылардың көбісі; Қысқа қашықтыққа жүгіруде 60м орындай алады.

    Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды.

    • бақылау, тыңдау, уақытқа жүгірту, бағалау парақшасы арқылы



    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.














    Қорытынды бағалау


    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)

    1:

    2:


    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)?

    1:

    2:


    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?






    Мерзімі:


    Мұғалім:


    Сынып:

    Сабақ 2

    5

    Қатысатындар саны: ______



    Сабақта Жоқ: ______

    Сабақтың тақырыбы


    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

    Сабақтың мақсаты

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Барлық материалдар 5 сынып
    25.03.2019
    900
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бердибаева Перне Талукызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации