61 саб әдебиеттік оқу 4 сынып сабақ жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

61 саб әдебиеттік оқу 4 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
61 саб әдебиеттік оқу 4 сынып сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Шеримова.Е

Күні:

5.02.2024ж

Сынып:

3 «А» Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Ойнай білу де – өнер. «Елдестің ойыны» 61-сабақ

Оспанхан Әубәкіров

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

  1. 2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

3.2.5.1 көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау

Сабақтың мақсаты

Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді

Көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды

Құндылықтар

Талап, Ізденімпаз,жасампаз тұлға

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезең

Топқа бөлу: Ұлттық ойындар арқылы топтарға бөлінеді

1-топ «Орамал тастау» ойыны

2-топ «Асық»ойыны

3-топ «Теңге алу»ойыны

4-топ «Соқыртеке» ойыны

Ширату тапсырмасы:

Қой асығы демеңдер,

Қолыңа жақса, сақа ғой

Жасы кіші демеңдер,

Ақылы асса, аға ғой

Сабақ мақсатымен танысады


Топтар таңдаған ұлттық ойындары туралы түсінік береді






Сабақ мақсатымен танысады









Оқиғаның негізінде сюжеттің дамуын болжайды

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ

Автормен танысу

Оспанхан Әубәкіров (1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған. Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары бар.

1-тапсырма

Оспанхан Әубәкіров «Елдестің ойыны» мәтінін «Бағытталған оқу» әдісі арқылы оқу. Мәтінннің бір бөлігін оқығанна кейін оқиға қалай жалғасады деп оқушылардан сұраңыз. Оқушылар өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстыру. Осылайша мәтінді тұтас оқиды.

2-тапсырма

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі.

-Елдестің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.

-Балалар Елдестің асығын арқардың асығы дегенге өз ойыңды айт

-Асық ойынының ерекшелігі туралы түсіндірме беріп көр


Мәтін авторымен танысады





Өз ойын білдіргеннен кейін келесі бөлігін оқып, жасаған болжамдарымен салыстырады





Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді.

Дескриптор

Кейіпкердің іс-әрекетіне қарап, мінез-құлқын айтады;


Сөздерді мағынасына қарай орынды қолданады;


Оқиғаның соңын болжап айтады;


Шығарманың құрылымын анықтайды


Қолдануға бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді

Оқулық

https://www.google.kz/search?q=оспанхан+әубәкіров+суреті&rlz


Сергіту сәті

2мин

Сергіту сәті

Сәйкесінше қимылмен көрсетеді

Тамаша!

слайд


3-тапсырма

Мәтіннің композициялық құрылымына талдау жасау

Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Басталуы


Жалғасуы

1.

2.Асықтан ұтылған балалардың дауы

3.

Аяқталуы


4-тапсырма

Аяқталу бөліміндегі жазбаға түсіндірме береді. Оқушылар өздерінің ойларын ортаға салады. Оқиға қосып мәтінді жалғастырып жазады.

Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Мәтіннің аяқталуы

Түсіндірме

Ертеректе «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар»деген мақал болған. Сол доп ешкімді тоздырмай-ақ, қызығып ойнайтын футбол ойынына ұласты.


ЕБҚ.Жұмыс дәптері 1-тапсырма 16-бет

Сұраққа жауап бер.

ЕҚБ.Жұмыс дәптері 2-тапсырма 16-бет

Анықта.Суретте мәтіндегі қай оқиға бейнеленген?


Мәтіннің композициялық құрылымына талдау жасайды






Аяқталу бөліміндегі жазбаға түсіндірме береді.


Оқушылар өздерінің ойларын ортаға салады.


Оқиға қосып мәтінді жалғастырып жазады




Көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтайды


Мәтіннің композициялық құрылымына талдау жасайды





Ойларын ортаға салады.




Оқиға қосып мәтінді жалғастырып жазады

оқулық

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:

Кері байланыс:




Кері байланыс жасайды



1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды













Қосымша 1

«Орамал тастау» ойыны


«Асық» ойыны

«Теңге алу» ойыны


«Соқыртеке» ойыны


Қосымша 2

Picture 1

Қосымша 3

Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Басталуы



Жалғасуы

1.

2. Асықтан ұтылған балалардың дауы

3.

Аяқталуы




Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Басталуы



Жалғасуы

1.

2. Асықтан ұтылған балалардың дауы

3.

Аяқталуы




Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Басталуы



Жалғасуы

1.

2. Асықтан ұтылған балалардың дауы

3.

Аяқталуы




Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Басталуы



Жалғасуы

1.

2. Асықтан ұтылған балалардың дауы

3.

Аяқталуы



Қосымша 4

Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Мәтіннің аяқталуы

Түсіндірме

Ертеректе «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар»деген мақал болған. Сол доп ешкімді тоздырмай-ақ, қызығып ойнайтын футбол ойынына ұласты.



Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Мәтіннің аяқталуы

Түсіндірме

Ертеректе «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар»деген мақал болған. Сол доп ешкімді тоздырмай-ақ, қызығып ойнайтын футбол ойынына ұласты.



Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Мәтіннің аяқталуы

Түсіндірме

Ертеректе «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар»деген мақал болған. Сол доп ешкімді тоздырмай-ақ, қызығып ойнайтын футбол ойынына ұласты.



Құрылымы

Оқиғалар тізбегі

Мәтіннің аяқталуы

Түсіндірме

Ертеректе «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар»деген мақал болған. Сол доп ешкімді тоздырмай-ақ, қызығып ойнайтын футбол ойынына ұласты.












Қосымша 5


Shape1

Өте жақсы түсіндім


Shape2 Shape3

Түсіндім

Жақсы түсіндім







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.01.2025
202
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі