Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
3.1.5.1 өз
ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып,
түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан
бағалап оқу
3.3.4.1
мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз
бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және
түзету
|
Сабақтың
мақсаты:
|
- өз ойы
мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізіп
айтады;
-шығарманы
іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып,
қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқи
алады;
-
мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз
бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып және түзетіп
жазады.
|
Басы
10
мин
|
І.Психологиялық
дайындық
Қол алысып, кәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
ІІ.Өткенді бекіту
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
|
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Слайд
1
Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма «Миға шабуыл»
-
- «Естелік» дегенде ойларыңа не
келеді?.
(бір затты сыйлау, бірге түскен
суреттер, бір жанмен кездескендегіні еске алуы
т.б.)
Естелік – өмірде шынайы болған
атақты тұлғалар мен оқиғалар жайында көзбен көріп, куәгер болған
адамдардың баяндап беруі.
Ендеше бүгін Ділдәхан
апамыздың өз атасы Жамбылмен болған оқиғадан естелігімен
танысамыз.
2-тапсырма. Естелік мәтінді түсініп
оқы. «Шәкірт балаларға» өлеңін оқу барысында теңеу сөздерді мұғалім
немесе қабілетті оқушылар көмегімен түртіп отырады және дәптерге
жазады. Мәтіннен қажетті ақпаратты табады.
ЕБҚ
тапсырмасы
Мәтінді
түсініп оқиды.
Дәптермен жұмыс:
Теңеу сөздер: мәуелі бәйшешек,
ұялы бір бәйтерек, гүлдей
жайнаған
3-тапсырма.«Бірге ойлаймыз»
әдісі
Берілген мәтіннің естелікке жататынын
дәлеледе.
-Естелікті
жазған кім?
-Ол кімді еске алды?
Берілген
мәтін естелікке жатады. Себебі,атасы Жамбыл туралы немересі жазып
отыр.Естелікті жазған Ділдахан Жамбылова.Ол атасы Жамбылды есіне
алады.
-Мәтіннен әке сүйіспеншілігі айтылған тұстарды
тауып оқы.
-Осында
менің бір қара қызым болуы керек.Оны маған
жіберіңдерші.
Дауысымды
естіген Жәкем мені көтеріп алды.Маңдайымнан иіскеп,еркелеткен
соң,қасына ертіп жүрді.
ЕБҚ
тапсырмасы
Мұғалімнің
көмегімен оқиды
4-тапсырма.Жамбыл Жабаев туралы не
білетінін жазады. (алдын ала берілген
тапсырма)
1.Ол
кім?
2.Қайда
туған?
3.Қандай қызмет
атқарған?
4.Қандай шығармаларын
білесің?
5.Бірнеше шығармаларын атап
бер
6. «Ленинградтық өренім» өлеңі
таныс па?
Жамбыл Жабаев (1846-1945)
– қазақ халық поэзиясының әйгілі
тұлғасы, өлең сөздің дүлдүлі, жырау, жыршы. Туған жері – Жамбыл
облысындағы Жамбыл тауының етегі. Топырақ бұйырған жері – Алматы
облысының Ұзынағаш елді мекені. Шыққан тегі – Ұлы
жүз
5-тапсырма.Суретке сай келетін өлең жолдарын
тап. Мағынасын түсіндіріп айт.
Суретке
сай келетін өлең жолдары:
Мәуелі
сендер бәйшешек
Өмірдің
жазын тойлаған.
Ұялы мен
бір бәйтерек
Ортаңда
көктеп бойлаған

ЕБҚ
тапсырмасы
Сурет
бойынша әңгімелейді.
|
Естелік туралы ойларын
айтады.
Мәтінді түсініп оқиды.
Теңеу сөздерді жазады.
Берілген мәтіннің естелікке жататынын
дәлелдейді.
Мәтіннен әке сүйіспеншілігі айтылған тұстарды
тауып оқиды.
Жамбыл Жабаев туралы білетіндерін
жазады.
Суретке сай келетін өлең жолдарын табады.
Мағынасын түсіндіріп айтады.
|
Дескриптор:
- Естелік туралы
ойларын айтады;(1б)
- Мәтінді түсініп
оқиды;(1б)
- Мәтіннен қажетті ақпаратты
табады.(1б)
Дескриптор:
-мәтінді түсініп оқиды;(1б)
-мәтін
мазмұнын айта алдаы;(1б)
-мәтіннен
қажетті ақпаратты тауып оқиды;(1б)
-теңеу сөздерді теріп
жазады.(1б)
Дескриптор:
- Жамбыл Жабаев туралы білетіндерін
жазады.(1б)
Дескриптор:
-Суретке сай келетін өлең жолдарын
табады;(1б)
-Мағынасын түсіндіріп
айтады.(1б
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
|