Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
3.1.5.1 өз
ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізу
3.2.2.1
қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және
жауап беру
3.3.4.1
мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз
бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және
түзету
|
Басы
10
мин
|
І.Ынтымақтастық
атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы
жүреді.
«Нейро
жаттығу»
ІІ.
Өткенді бекіту.
«Балмұздақ таяқшасы»әдісі
арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Таяқшада есімі жазылған оқушыны атайды. Сол оқушы сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
|
Тақтада көрсетілген суреттер
бойынша арқылы «Нейро жаттығулар»
жасайды.
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Слайд
1
Суреттер

Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ.
1-тапсырма. (Ұ.Ж)
«Күй
өнері» тақырыбына 5 сөз ойластырыңдар. Мағыналарын
түсіндіріңдер.
«Күй
өнері»тақырыбына 5 сөз.
Домбыра,әуен,күйші,аспап,жай және
жылдам.
Домбыра-ойнайды,әуен-сөзі жоқ,тек әні бар,жылдам
және жай ойналатын күйлер бар,күйші -күй ойнайтын адамдар,аспап
домбырада,қобызда ойнайды.
2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.
3-тапсырма.Мәтіннің авторы туралы деректі түсініп
ал.

4-тапсырма.Мәтінге сүйеніп, екі ұғымның
арасындағы байланысты анықта.
Халқымыз
үшін күй мен Құрманғазы есімі бір бірімен астасып кеткен
ұғым.Құрманғазы әлемге құдіретті күй өнерін паш еткен дарынды
тұлға.
5-тапсырма.Берілген суретте мәтіндегі қандай
оқиға бейнеленген? Әңгімеле.

Берілген
суретте мәтіндегі Ақмаңдайдың Адай күйін тартып отырған сәті және
бейтаныс қонақтың төр алдында отырған сәті
бейнеленген.
6-тапсырма.Қазіргі күйшілерден кімдерді атай
аласың? деген сұраққа жауап бер.
Қазіргі
күйшілер Сәкен Тұрысбеков,Асылбек Еңсепов,Мұрагер
Сауранбаев,Жасарал Еңсепов т.б.
7-тапсырма. Топтық жұмыс
1.Пікір: «Күй тарту-қазақ халқының ұлттық
өнері».
2.Дәлел:Қазақ халқының рухани дүниесінде күй өнерінің
алатын орны ерекше.Ол біздің рухани болмысымыздың,дүниетанымымыздың
тұғыры биік асыл мұрасы.Музыка мәдениетінің ішіндегі күй өнері
-ертеден келе жатқан және кең тараған өнер түрі.Күй қазақ халқының
тіршілік еткен кезеңдерінде қалыптасқан.
3.Мысал:Құрманғазы атамыздың күйлерінде қазақ халқы
өткерген сұрапыл тарих беттері мен өзінің жеке қасіреті,қазақ
даласының болмысы,өмір туралы ойлары көрініс тапты. Қазіргі кезде
бұрынғы атақты күйшілеріміздің ізін жалғап келе жатқан күйшілеріміз
жетерлік.Мысалы:Сәкен Тұрысбеков,Мұрагер Сауранбаев,Асылбек
Еңсепов,Жасарал Еңсепов.
4.Қорытынды:халқымыздың күй өнері-өзіндік болмыс
бітімімен,саздық сипаты,көркем образдылығы,философиялық ой
тереңдігі халықтың талғамы мен танымының ерекшелігін
көрсетеді.Атадан балаға қаймағы бұзылмай жеткен бір өнердің
шыңы.
|
Күй өнеріне бес ойлап айтады.Мағыналарын анықтап
айтады.
Автор туралы мағлұмат
алады.
Мәтінге сүйеніп, екі ұғымның
арасындағы байланысты анықтайды.
Берілген суретте мәтіндегі
қандай оқиға бейнеленгенін әңгімелеп
айтады.
Күйшілерді
атайды.
Топппен тапсырманы
орындайды.
Дәлел
келтіреді.
|
Дескриптор:
-
Күй өнеріне бес ойлап
айтады;(1б)
-Мағыналарын анықтап
айтады.(1б)
-Мәтінді түсініп оқиды.(1б)
Дескриптор:
Мәтінге сүйеніп, екі ұғымның
арасындағы байланысты анықтайды;(1б)
-Берілген суретте мәтіндегі
қандай оқиға бейнеленгенін әңгімелеп
айтады;(1б)
-Күйшілерді
атайды.(1б)
Дескриптор:
-Пікір білдіреді;(1б)
-Дәлел
келтіреді;(1б)
-Мысал
ойластырады;(1б)
-Қорытындысын жазады.(1б)
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
|