6-сынып.2-тоқсан.Доспанбет жырау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6-сынып.2-тоқсан.Доспанбет жырау

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып.2-тоқсан.Доспанбет жырау
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:«Туғанжерім-аялы алтын бесігі»

Мектеп: Пәні: қазақәдебиеті

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:


Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» толғаулары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;


Сабақтыңмақсаты

- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады.

І. Қызығушылықты ояту.«Ой шақыру»

Оқушылар ұлы тұлғалардың шығармаларында айтылған ойларды, көтерілген мәселені анықтап, тұлғалардың өмірлік мақсатын анықтайды, бір-бірімен байланыстырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару.Оқушылар ұлы тұлғалардың шығармаларында айтылған ойларды, көтерілген мәселені анықтап, тұлғалардың өмірлік мақсатын анықтайды, бір-бірімен байланыстырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.




ҚБ











ҚБ





6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы





Сабақтың ортасы




















































ІІ. Мағынаны тану. Оқушылар әдебиет теориясы бойынша теориялық білім алады.

- Сюжет дегеніміз не?

- Фабула дегеніміз не?

- Тақырып дегеніміз не?

- Идея дегеніміз не

Оқушылар "Айналайын, Ақ Жайық" толғауының мазмұнымен танысады.

Біле жүріңіз!

Сөзмаржан

1-тапсырма.«Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасаңыз.

Дескриптор:

  • шығармада көтерілген мәселені анықтайды.

  • Себептерін жазады;

  • Дәлелдер келтіреді;

  • Қорытынды шығарады.

ҚБ

2-тапсырма. Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. Автордың әр екінші тармақты «күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауынан не байқадыңыз?

Жырдың тақырыбы мен идеясы

?

Автордың әр екінші тармақты «күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауынан не байқадыңыз?

?

Жауабы:

Дескриптор:

  • Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

  • «күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауының себебін анықтайды;

  • Өз пікірін білдіреді.




Оқушылар әдебиет теориясы бойынша теориялық білім алады.
















Оқушылар "Айналайын, Ақ Жайық" толғауының мазмұнымен танысады.

ЕБҚ: мәнерлеп оқиды.


Шығармаға байланысты қосымша мәліметтер алады.








«Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасайды.

ЕБҚ: жұппен орындайды.









Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

«күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауының себебін анықтайды;

Өз пікірін білдіреді.

ЕБҚ: өз түсінігімен бөліседі, жұбымен бірігіп толтырады.
























ҚБ

2 балл











ҚБ 3балл



















ҚБ 2 балл

























ҚБ 3 балл








Әдебиет теориясы







6-сынып қазақ әдебиеті












Доспамбет жырау "Айналайын, Ақ Жайық" толғауы

Сабақтың соңы



Рефлексия.


Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

Өлеңнің өздерің қалаған үзіндісін мәнерлеп, жатқа оқыңдар.


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпыбағалау

Қандайекі аспект жақсыөтті? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз)

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не себепболатынеді? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз)

1:


2:


Сабақбарысындасыныптыңжетістігітуралы не ойладым/ жекеоқушылардыңқиындығы, келесісабақтарда неге назараударуқажет?




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі