|
Бөлім:«Туғанжерім-аялы алтын бесігі» |
Мектеп: № Пәні: қазақәдебиеті |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» толғаулары. |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтыңбасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады. І. Қызығушылықты ояту.«Ой шақыру»
Оқушылар ұлы тұлғалардың шығармаларында айтылған ойларды, көтерілген мәселені анықтап, тұлғалардың өмірлік мақсатын анықтайды, бір-бірімен байланыстырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару.Оқушылар ұлы тұлғалардың шығармаларында айтылған ойларды, көтерілген мәселені анықтап, тұлғалардың өмірлік мақсатын анықтайды, бір-бірімен байланыстырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Мағынаны тану. Оқушылар әдебиет теориясы бойынша теориялық білім алады. - Сюжет дегеніміз не? - Фабула дегеніміз не? - Тақырып дегеніміз не? - Идея дегеніміз не
Оқушылар "Айналайын, Ақ Жайық" толғауының мазмұнымен танысады.
Біле жүріңіз!
Сөзмаржан
1-тапсырма.«Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. Автордың әр екінші тармақты «күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауынан не байқадыңыз?
Жауабы:
Дескриптор:
|
Оқушылар әдебиет теориясы бойынша теориялық білім алады.
Оқушылар "Айналайын, Ақ Жайық" толғауының мазмұнымен танысады. ЕБҚ: мәнерлеп оқиды.
Шығармаға байланысты қосымша мәліметтер алады.
«Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасайды. ЕБҚ: жұппен орындайды.
•Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды; •«күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауының себебін анықтайды; •Өз пікірін білдіреді. ЕБҚ: өз түсінігімен бөліседі, жұбымен бірігіп толтырады.
|
ҚБ 2 балл
ҚБ 3балл
ҚБ 2 балл
ҚБ 3 балл
|
Әдебиет теориясы
6-сынып қазақ әдебиеті
Доспамбет жырау "Айналайын, Ақ Жайық" толғауы |
|||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия.
Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
|||||||||
|
Үй жұмысы |
Өлеңнің өздерің қалаған үзіндісін мәнерлеп, жатқа оқыңдар. |
|
|||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||
|
Жалпыбағалау Қандайекі аспект жақсыөтті? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз) 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не себепболатынеді? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз) 1:
2:
Сабақбарысындасыныптыңжетістігітуралы не ойладым/ жекеоқушылардыңқиындығы, келесісабақтарда неге назараударуқажет?
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып.2-тоқсан.Доспанбет жырау
6-сынып.2-тоқсан.Доспанбет жырау
|
Бөлім:«Туғанжерім-аялы алтын бесігі» |
Мектеп: № Пәні: қазақәдебиеті |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Доспамбет жыраудың «Айналайын, Ақ Жайық» толғаулары. |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтыңбасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады. І. Қызығушылықты ояту.«Ой шақыру»
Оқушылар ұлы тұлғалардың шығармаларында айтылған ойларды, көтерілген мәселені анықтап, тұлғалардың өмірлік мақсатын анықтайды, бір-бірімен байланыстырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару.Оқушылар ұлы тұлғалардың шығармаларында айтылған ойларды, көтерілген мәселені анықтап, тұлғалардың өмірлік мақсатын анықтайды, бір-бірімен байланыстырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Мағынаны тану. Оқушылар әдебиет теориясы бойынша теориялық білім алады. - Сюжет дегеніміз не? - Фабула дегеніміз не? - Тақырып дегеніміз не? - Идея дегеніміз не
Оқушылар "Айналайын, Ақ Жайық" толғауының мазмұнымен танысады.
Біле жүріңіз!
Сөзмаржан
1-тапсырма.«Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. Автордың әр екінші тармақты «күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауынан не байқадыңыз?
Жауабы:
Дескриптор:
|
Оқушылар әдебиет теориясы бойынша теориялық білім алады.
Оқушылар "Айналайын, Ақ Жайық" толғауының мазмұнымен танысады. ЕБҚ: мәнерлеп оқиды.
Шығармаға байланысты қосымша мәліметтер алады.
«Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасайды. ЕБҚ: жұппен орындайды.
•Жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды; •«күн қайда?» деп сұрақ қойып аяқтауының себебін анықтайды; •Өз пікірін білдіреді. ЕБҚ: өз түсінігімен бөліседі, жұбымен бірігіп толтырады.
|
ҚБ 2 балл
ҚБ 3балл
ҚБ 2 балл
ҚБ 3 балл
|
Әдебиет теориясы
6-сынып қазақ әдебиеті
Доспамбет жырау "Айналайын, Ақ Жайық" толғауы |
|||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия.
Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
|||||||||
|
Үй жұмысы |
Өлеңнің өздерің қалаған үзіндісін мәнерлеп, жатқа оқыңдар. |
|
|||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||
|
Жалпыбағалау Қандайекі аспект жақсыөтті? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз) 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не себепболатынеді? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз) 1:
2:
Сабақбарысындасыныптыңжетістігітуралы не ойладым/ жекеоқушылардыңқиындығы, келесісабақтарда неге назараударуқажет?
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз























