жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6-сынып. 2024-2025 оқу жылына арналған тәрбие жұмысы жоспары
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«Бекітемін» «Келісемін»
Мектеп директоры: ДТЖО:
_________ _________
«____» __________ 2024жыл «____» __________ 2024 жыл
2024-2025 оқу жылына арналған тәрбие жұмысы жоспары
Сынып жетешісі:
Сынып: 6 «А»
2024-2025 оқу жылы
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ»
Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес 2023 жылы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы әзірленіп, барлық білім беру ұйымдарына енгізілді.
Қазақстан Республикасының Президенті Қ. Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес Біртұтас тәрбие бағдарламасының мазмұны жаңартылды.
Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді саясатымыздың тұғырлы қағидатына айналдыратын мықты демократиялық институттары мен дамыған құқықтық жүйесі бар әділетті мемлекетті құрудың шарты және еліміздің жаңғыруы мен әрі қарай дамуының стратегиялық бағдарын айқындайды. Бұл «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының басты идеясына айналды.
-
Бағдарламаның мақсаты:
қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық
пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.
-
Бағдарламаның міндеттері:
-
Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу:
отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу;
адалдық, әділдік, мейірімділік, ар-ұят пен қамқорлық, қайырымдылық және басқа да адамдық қасиеттерді дамыту;
табиғатқа және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.
-
Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту:
елінің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін ұялату;
отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру;
өз құқығы мен бостандығы, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайын
болуға баулу;
әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысуға тәрбиелеу.
-
Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру:
басқалармен қарым-қатынаста адал әрі әділ болуға және әдептілік нормаларын ұстануға тәрбиелеу;
өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті түсінуге тәрбиелеу;
еңбексүйгіштік пен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысын қалыптастыру;
біреудің еңбегі мен мүлкін құрметтеуге тәрбиелеу.
-
Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау:
әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуда даралау мен саралау тәсілдемелерін қамтамасыз ету;
білім беру ортасында жағымды психологиялық-педагогикалық ахуал қалыптастыру.
-
Бағдарлама мазмұны:
Білім алушылардың бойында құндылықтарды дамыту білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесі
жағдайында жүйелі ұйымдастырылады. Бұл міндетті іске асыру білім беру мазмұны, сынып сағаттары
мен сыныптан тыс іс-шаралары арқылы жүзеге асырылады.
Ай сайын өткізілетін тұрақты іс-шаралар білім алушылардың біртұтас тұлғасын қалыптастыруға бағытталуы тиіс:
Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы;
Қазан айы – тәуелсіздік және отаншылдық айы;
Қараша айы – әділдік және жауапкершілік айы;
Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы;
Қаңтар – заң және тәртіп айы;
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық айы;
Наурыз – тәуелсіздік және отаншылдық айы;
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы;
Мамыр – бірлік және ынтымақ айы.
-
Бағдарламаның күтілетін нәтижелері:
Бағдарламаны дәйекті және кешенді іске асыру нәтижесінде білім берудің барлық деңгейіндегі ұйым
түлектерінің бойында құндылықтар мен негізгі құзыреттері қалыптастыру және дамыту күтіледі:
-
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық
Құзыреттілік: ұлттық мүддені дамыту
Негізгі орта мектеп түлегі:
Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;
Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне құрмет көрсету;
Қазақстанның мемлекеттік рәміздеріне, ұлттық мерекелерге құрмет көрсету;
азаматтық және ұлттық бірегейлікті түсіну;
мемлекеттік тілді меңгеру;
Қазақстанның мәдени мұрасын сақтау және оны әрі қарай дәріптеу бойынша волонтерлік қызмет пен
жобаларға қатысу;
әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас;
Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын қорғауға дайын болу.
-
Құндылық: бірлік және ынтымақ
Құзыреттілік: тиімді коммуникация
Негізгі орта мектеп түлегі:
қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну;
сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу;
тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу;
бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;
басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу.
-
Құндылық: әділдік және жауапкершілік
Құзыреттілік: қоғамға қызмет
Негізгі орта мектеп түлегі:
өз әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру;
әдеп нормасына сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін талдау;
оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;
берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсіну;
басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;
-
Құндылық: заң және тәртіп
Құзыреттілік: азаматтық борыш және парасаттылық
Негізгі орта мектеп түлегі:
құқықтық жүйе мен адам құқығы негіздерін білу;
тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;
қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу.
-
Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
Құзыреттілік: инновациялық ойлау
Негізгі орта мектеп түлегі:
өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалау;
түрлі мамандықтар мен олардың қызмет ерекшеліктерін зерттеуге қызығушылық таныту;
өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу;
еңбек қоғамдық және табысты болудың негізі екенін түсіну;
жеке мүдделерді, қажеттіліктерді ескере отырып, білім мен өмірлік жоспарлардың жеке траекториясын
саналы түрде таңдауға және құруға дайын болу.
-
Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық
Құзыреттілік: шығармашылық
Негізгі орта мектеп түлегі:
тапсырмаларға шығармашылықпен қарай білу, өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу;
өз бетінше әрекет ету және жобаларды іске асыру;
бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу;
модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы
қатынастарды іздеу және бөлу, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алу;
оқу есептерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаларын қолдану және бұрыннан
таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуге қолдана алу;
әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық
мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет).
Әр айдың іс-шаралары :
күнделікті
• «Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды
• «Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады.
• «Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу
• «Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын түрінде ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас және т.б.
• «Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінезқұлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі.
• «Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу
• «Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау апта сайын.
Сынып сағаттарының жұмыс жоспары |
||||
Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы 1 қыркүйек – «Білім күні» 5 қыркүйек – Қазақстан халқы тілдері күні Қыркүйектің екінші жексенбісі – Отбасы күні Қыркүйектің үшінші жексенбісі – Аналар күні Қыркүйектің соңғы жексенбісі – Еңбек күні |
||||
№ |
Тәрбие құндылықтары бойынша іс- шара тақырыптары |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
І тоқсан |
||||
1-апта дәйексөзі: Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына (Мұзафар Әлімбаев) |
||||
1 |
1 қыркүйек -Білім күні. 1.1.«Менің отаным – Қазақстан» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 1-САБАҚ:«Жедел қызмет нөмірлері» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
02.09.2024ж. |
2-апта дәйексөзі: Жанұям – қорғаным, ата-анам – тірегім! |
||||
2 |
1.1.«Отбасындағы сыйластық» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 2-САБАҚ: «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?» (Фонтан) 1.3.«Жол қозғалысы ережелері (қайталау). ЖЖЕ №1 |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
09.09.2024ж. |
3-апта дәйексөзі: Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға! (Абай) |
||||
3 |
1.1.«Сыбайластық жемқорлықтың алдын-алу, әр бір азаматтың басты міндеті» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ: «Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? » |
Сынып сағаты Пікірталас |
Сынып жетекші |
16.09.2024ж. |
4-апта дәйексөзі: Еңбек – жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы.(Абай) |
||||
4 |
1.1.Буллингтен қорған!«Буллинг және кибербуллинг, оның алдын алу»1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ «Кибербуллингтің белгілері, қалай ерте тануға және өзіңізді қорғауға көмектесуге болады?». |
Сынып сағаты Челлендж |
Сынып жетекші |
23.09.2024ж. |
Қазан айы – тәуелсіздік және отаншылдық 1 қазан – Халықаралық қарттар күні 5 қазан – Мұғалімдер күні 24 қазан – Кітапханашылар күні 25 қазан – Республика күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Ел-жұртымның бақыты аталатын, Сөнбесін мәңгі сенің, Отан, атың! |
||||
5 |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы аясында «Еңбек түбі береке» еңбек ардагерлері мен кездесу және іс –шаралар. (Қарттар күніне орай) 1.1.«Қарты бар үйдің қазынасы бар» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 5-САБАҚ «Зиянды бағдарлама. Қауіпті қалай тануға болады?» |
Сынып сағаты Ақпараттық сабақ |
Сынып жетекші |
30.09.2024ж. |
2-апта дәйексөзі: Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас! |
||||
6 |
«Қамқор» жобасы аясында «Қоғамға қызмет-ізгілік қасиет » волонтерлық қызмет 1.1.«Игі істерге жас қанаттар үн қосты» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 6-САБАҚ «Неліктен ата- анаңмен өз тәжірибеңмен бөлісу маңызды?». |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
07.10.2024ж |
3-апта дәйексөзі: Отанды сүю – отбасынан басталады! |
||||
7 |
«Діни экстремизм – қауіпті құбылыс» 1.1.«Терроризм және экстремизм оның зардаптары» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ «Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен кездейсоқ оқиғаларды қалай болдырмауға болады?» 1.3.«Көлік құралдарының қозғалысы» ЖЖЕ №2 |
Сынып сағаты Танымдық сабақ |
Сынып жетекші |
14.10.2024ж. |
4-апта дәйексөзі: Отаным – алтын бесігім! |
||||
8 |
«Қамқор» жобасы аясында «Буллингтен қорған!»
1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 8-САБАҚ«Мұздағы қауіпсіздік» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
21.10.2024ж. |
ІІ тоқсан |
||||
Қараша – әділдік және жауапкершілік айы 15 қараша – «Ұлттық валюта» теңге күні 16 қараша – Халықаралық толеранттылық күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! |
||||
9 |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы 1.1.«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ «Халықаралық көмек көрсету белгілері» 1.3.«Көлік құралдарының аялдау жолы» ЖЖЕ№3 |
Сынып сағаты Пікірталас |
Сынып жетекші |
04.11.2024ж. |
2-апта дәйексөзі: Тура биде туған жоқ! |
||||
10 |
1.1.15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні «Ұлттық валюта-теңге» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ «Жасанды интеллект, оған сөзсіз сену керек пе?» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
11.11.2024ж. |
3-апта дәйексөзі: Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
||||
11 |
1.1.«Жасанды интеллект жәрдемші ме?» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 11-САБАҚ «Жедел қызмет нөмірлері» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
18.11.2024ж. |
4-апта дәйексөзі: Әділетте берік болсаң аяғың таймайды! |
||||
12 |
1.1.«Бала құқығы – асыл қазына » 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 12-САБАҚ «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?» (Фонтан) |
Сынып сағаты Дөңгелек үстел
|
Сынып жетекші |
25.11.2024ж. |
Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы 5 желтоқсан – Дүниежүзілік Еріктілер күні 16 желтоқсан – Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Бірлігі күшті ел озады. 02-06.12.24ж. |
||||
13 |
«Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы «Табиғат тәні-жер, қаны- су» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 13-САБАҚ «Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? » |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
02.12.2024ж. |
2-апта дәйексөзі: Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді. |
||||
14 |
1.1.«Балалар кітапханасы» жобасы аясында «Үш бәйтерек, үш діңгек Сәкен,Үлияс, Бейімбет » Ақын, қазақ әдебиетінің негізін қалаушы Ілияс Жансүгіровтың туғанына 130 Мемлекет және қоғам қайраткері Сәкен Сейфуллиннің туғанына 130жыл 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 14-САБАҚ «Кибербуллингтің белгілері, қалай ерте тануға және өзіңізді қорғауға көмектесуге болады?». |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
09.12.2024ж. |
3-апта дәйексөзі: Бірлік болмай тірлік болмас. |
||||
15 |
1.1«Тәуелсіздік – теңдесі жоқ байлығым»/ 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ «Зиянды бағдарлама. Қауіпті қалай тануға болады?» 1.3.«Жол-көлік оқиғағасы кезінде оқушылардың мінез-құлқы» ЖЖЕ №4 |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
16.12.2024ж. |
4-апта дәйексөзі: Ынтымақ – бұзылмайтын қорған |
||||
16 |
1.1.«Бірлік және ынтымақ» құндылығы» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 16- САБАҚ «Неліктен ата- анаңмен өз тәжірибеңмен бөлісу маңызды?» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
23.12.2024ж. |
ІІІ тоқсан |
||||
Қаңтар – заң және тәртіп айы 1 қаңтар – Жаңа жыл |
||||
2-апта дәйексөзі : Талап бар жерде тәртіп бар |
||||
17 |
1.1.«Біз – сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 17-САБАҚ «Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен кездейсоқ оқиғаларды қалай болдырмауға болады?» |
Сынып сағаты Челлендж |
Сынып жетекші |
13.01.2025ж. |
3-апта дәйексөзі : Тәртіп – тәрбие бастауы |
||||
18 |
1.Буллингтен қорған! Өмірге салауатты қадам. «Электрондық темекі және синтетикалық есіртке туралы мифтер мен шындық» 1.1. «Электронды темекінің зияны, есірткінің зардабы» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 18-САБАҚ «Мұздағы қауіпсіздік» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
20.01.2025ж. |
4-апта дәйексөздері: Әділет жолы- адал жол |
||||
19 |
«Заң және Тәртіп» құндылығы 1.1. «Құқықтылық сауаттылық – заман талабы» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 19- САБАҚ «Халықаралық көмек көрсету белгілері» 1.3.«Түрлі жарақат алғанда алғашқы медициналық көмек көрсету» ЖЖЕ №5 |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
27.01.2025ж. |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық 14 ақпан – Халықаралық кітап сыйлау күні Ақпанның бірінші сейсенбісі – Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
||||
20 |
«SMART BALA» жобасы аясында 1.1.Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 20-САБАҚ «Жасанды интеллект, оған сөзсіз сену керек пе?» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
03.02.2025ж. |
2-апта дәйексөзі: Шығармашыл бала – ойлы бала |
||||
21 |
1.1. «Оқушылардың мектепке қандай заттарды әкелуіне тыйым салынады» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ «Жедел қызмет нөмірлері» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
10.02.2025ж. |
3-апта дәйексөзі: Өнерлі бала - өрге жүзер |
||||
22 |
«Қамқор» жобасы аясында Қауіпсіз қоғам 1.1.« Тарихқа тағзым. Ауған соғысы – Кеңес Одағы тұсындағы тарихтың ең қайғылы беттерінің бірі» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?» (Фонтан) 1.3.«Жол қозғалысының қауіпсіздігі» ЖЖЕ №6 |
Сынып сағаты Кездесу |
Сынып жетекші |
17.02.2025ж. |
4-апта дәйексөзі: Жаңашылдық – заман талабы |
||||
23 |
1.1.Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік Әдептілік – әдемілік белгісі: адамгершілік негіздері» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 23-САБАҚ «Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? » |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
24.02.2025ж. |
Наурыз – тәуелсіздік және отаншылдық айы 1 наурыз – Алғыс айту күні 8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні 21, 22, 23 наурыз – Наурыз мерекесі 30 наурыз – Дүниежүзілік Жер күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
||||
24 |
«Алғыс – ізгі ниет» 1.1.«Алғыс айту, рахмет айту, ризашылық білдіру» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 24-САБАҚ «Кибербуллингтің белгілері, қалай ерте тануға және өзіңізді қорғауға көмектесуге болады?». |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
03.03.2025ж. |
2-апта дәйексөзі: Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік |
||||
25 |
«8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні» 1.1.«Бәрі де ана бір өзіңнен басталды» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 25- САБАҚ «Зиянды бағдарлама. Қауіпті қалай тануға болады?» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
10.03.2025ж. |
3-апта дәйексөзі: Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады |
||||
26 |
1.1.«Шабыт» жобасы аясында «Маң дала, маңғаз дала -Маңғыстау » 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 26-САБАҚ «Неліктен ата- анаңмен өз тәжірибеңмен бөлісу маңызды?» 1.3. «Жол қозғалысына қатысуышылардың құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі» ЖЖЕ №7 |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
17.03.2025ж. |
IV тоқсан |
||||
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы 2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні 7 сәуір – Дүниежүзілік денсаулық күні 12 сәуір – Ғылым күні 15 сәуір – Халықаралық мәдениет күні 18 сәуір – Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні 23 сәуір – Ұлттық кітап күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең |
||||
27 |
«Ұлттық құндылықтар – тәрбиенің түп қазығы» 1.1. «Қыз бен ұлдын тәрбиесі» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 27- САБАҚ «Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен кездейсоқ оқиғаларды қалай болдырмауға болады?» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
01.04.2025ж. |
2-апта дәйексөзі: Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап. (Абай) |
||||
28 |
1.1.«Атадан-өсиет, анадан қасиет» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 28-САБАҚ «Мұздағы қауіпсіздік» «Жаяу жүргіншілерге арналған жолжүру ережесі. Жол «Қақпан» ЖЖЕ №8 |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
07.04.2025ж. |
3-апта дәйексөзі: Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді. (Леонардо да Винчи) |
||||
29 |
«Қамқор» жобасы аясында 1.1. 15 сәуір «Халықаралық мәдениет күні» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №29-САБАҚ «Халықаралық көмек көрсету белгілері» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
14.04.2025ж. |
4-апта дәйексөзі: Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар |
||||
30 |
1.1.Қоғамдық мүлікті қорға! 21 музей гид күні 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 30-САБАҚ «Жасанды интеллект, оған сөзсіз сену керек пе?» |
Сынып сағаты Музейге саяхат |
Сынып жетекші |
21.04.2025ж. |
5-апта дәйексөзі: Білікті білім жинап кәсіп етер, білімнің дәмін татып өсіп өнер |
||||
31 |
1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 31-САБАҚ: «Жедел қызмет нөмірлері» 1.3.Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайларын зерттеу ЖЖЕ №9 |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
28.04.2025ж. |
Мамыр – бірлік және ынтымақ айы 1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні 7 мамыр – Отан қорғаушылар күні 9 мамыр – Ұлы Отан соғысының Жеңіс күні 15 мамыр – Халықаралық отбасы күні 18 мамыр – Халықаралық мұражайлар күні 31 мамыр – Саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні |
||||
1-апта дәйексөзі: Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ |
||||
32 |
1.1.«Ұлы Жеңіс күні!» 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 32-САБАҚ «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?» (Фонтан)
|
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
05.05.2025ж. |
2-апта дәйексөзі: Бірлік жоқ болса ұйым жоқ, ұйым жоқ болса күнің жоқ |
||||
33 |
1 1..Буллингтен қорған! «Тату елге тыныштық пен тоқшылық нәсіп » 1.2.Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 33-САБАҚ «Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? » |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
12.05.2025ж. |
3-апта дәйексөзі: Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек. (Төле би) |
||||
34 |
1.1.«Білімім – Отаныма!» «Қауіпсіз каникул» қауіпсіздік ережелері мен жүріс -тұрыс қағидалары» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 34-САБАҚ «Кибербуллингтің белгілері, қалай ерте тануға және өзіңізді қорғауға көмектесуге болады?»
|
Сынып сағаты |
Сынып жетекші |
19.05.2025ж. |

