6-сынып. 2-тоқсан Міржақып Дулатұлы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6-сынып. 2-тоқсан Міржақып Дулатұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып. 2-тоқсан Міржақып Дулатұлы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:Тарихи тұлғалар

МЕКТЕП: №26

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 6

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Алаш қайраткері-Міржақып Дулатұлы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.7.1. Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау.

6.4.3.1. Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

Сабақ мақсаты

-Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасайды.

-Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажыратады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы













































Сабақтың ортасы













Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ой шақыру.Оқушылар өздері білетін ақпараттарын ортаға салып, сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

1.Алаштың көрнекті қайраткері М.Дулатұлының өмірінен қандай ақпарат білесіңдер?

2. М.Дулатұлының «Оян, қазақ!», «Бақытсыз Жамал»

кітаптары туралы не білесіңдер?

3. Міржақыптың тағы қандай шығармаларымен таныссыңдар?

4. Міржақып Дулатұлымен бір кезеңде өмір сүрген қандай қоғам

қайраткерлерін білесіңдер?

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді түсініп оқып, ондағы ақпаратты сызба бойынша топтастырыңдар. БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерге

сілтеме жасаңдар.

Оқылым мәтіні.

Дескриптор


  • Мәтінді түсініп оқиды;

  • ақпаратты сызба бойынша топтастырады;

  • Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдарға сілтеме жасайды.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

4-тапсырма. Берілген сөздерді түрлеріне қарай ажыратып, кестеге жазыңдар.

Жасақ, жасақшы, заңдастыру, барымта, деканат, төре,

төреші, әскер.

Дескриптор:

  • Көнерген сөздерді анықтайды;

  • Жаңа сөздерді анықтайды.

  • Қолданыста бар сөздерді анықтайды;

  • Қолданысқа қайта енген сөздерді анықтайды.

ҚБ

3-тапсырма. Бүгінгі тақырыпты 2 дәйексөзбен қорытып, «Қосжазба күнделігін» толтырыңдар. Жұпта талқылаңдар.

Дескриптор:

  • Бүгінгі тақырыпты 2 дәйексөзбен қорытады;

  • «Қосжазба күнделігін» толтырады.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Оқушылар өздері білетін ақпараттарын ортаға салып, сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.







Мәтінді түсініп оқып, ондағы ақпаратты сызба бойынша топтастырыңдар. БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерге

сілтеме жасаңдар.


ЕБҚ: мәтінді оқиды, мазмұндап береді.





Берілген сөздерді түрлеріне қарай ажыратып, кестеге жазады.

ЕБҚ: жұптасып жұмыс жасайды.








Бүгінгі тақырыпты 2 дәйексөзбен қорытып, «Қосжазба күнделігін» толтырады. Жұпта талқылайды.







ҚБ

















ҚБ

3 балл










ҚБ

4 балл





ҚБ

3балл



6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
























(Алтынбек Құмыр зақұлы)




























Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы&5-тапсырма





































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі