Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


    Жиынтық бағалауға шолу

    Ұзақтығы: 40 минут

    Түсіну және жауап беру - 5 минут Анализ және интерпретация - 15 минут Бағалау және салыстыру - 20 минут Балл саны: 20

    Тапсырма түрлері:

    Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі -бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.


























    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Тапсырма

    Қамтылатын мақсаттар

    Тапсырмалар

    түрлері

    Тапсырмалар сипаттамасы

    Орындау уақыты, минут

    Балл

    1-3

    6.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

    6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

    6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Тапсырма жеке орындалады, оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

    5

    3

    4-6

    6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

    6.2.2.1. Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

    6.2.3.1. Шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

    6.2.4.1. Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Оқушылар оқыған шығармасынан троптың түрлерін табады, автор бейнесін анықтайды. Өз ойын жазады.

    15

    12

    7


    6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

    Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Берілген тақырыпқа қатысты өз көзқарасын жазады. Дәлелдер келтіреді.

    20

    5

    Барлығы 40

    20


    Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгісі

    «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    І нұсқа


    1.Р.Гамзатовтың « Ана тілі» өлеңі бойынша «Үш қадам» кестесін толтырыңыз.


    1-қадам

    2-қадам

    3-қадам

    Өлеңнің жанры мен фабуласын анықтаңыз.


    Өлеңнің идеясы

    Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді анықтаңыз.








    [3]

    2.«-Кеш қой. Кезінде туған жерімнен жанып тұрған жас жүрегімді алып кетіп едім. Енді еліме қаудыраған қу сүйегімді қайтаруға хақым бар ма менің?...»- деген пікірден автордың бейнесін сипаттап жазыңыз (3-4 сөйлем)

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [2]

    3. Берілген өлең үзіндісінен автор бейнесін анықтайтын тұстарды табыңыз.


    Алып заңдардың кемсеңдеуін көрдім – Ұлы қорғандардың күйреуін көрген жүрегім -

    Империяның көз жасын! Алты-ақ жасында ақырын көрген алыптың!

    Алып мұхиттар толқығанын көрдім, .... Тәуелсіздік ше?

    Бір тамшы суға байланып, Ол менің - тегім, ұлдарыма оны дарыттым.

    Алып тәждердің балқығанын көрдім, Тәуелсіздік –мен, ол – менің асқақ аңызым,

    Елтаңбаларға айналып. Болмысы ол ұлдың өзіңнен туған, Жарық Күн!

    Алып мүсіндер қирағанын көрдім,

    Сұлаған жаудай жебеден,

    Алып саналар жиналарын көрдім,

    Тұрғызу үшін жаңа әлем!

    Құрыштардың да шірігенін көрдім,

    Сен боса, болат, тас егіл!

    Темір шымылдық түрілерін көрдім,

    Сахнаға шықты жас өмір!

    Алты жасымда!

    Жылаған жоқпын,

    сұраған жоқпын анамнан,

    Сол күні жаңа әнұран айтып оралған,

    Сол түні неге ұйықтамай маған бір аңыз айтып шыққанын

    Ұл жайлы Күннен жаралған.

    Түсінбесем де тыңдаймын,

    Онсыз да оны жесірлік салған жасытқан еді мұң-қайғы...

    Көзінің жасы сөйлеген түнді ұқпасам да,

    Аңыз ұнаған

    Жаралған Күннен Ұл жайлы!



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [1]

    4. Жоғарыда берілген өлең жолдарынан троптың түрлерін анықтаңыз.


    Троптың түрлері

    Өлеңнен дәлел

    Метафора





    Метонимия





    Кейіптеу





    Литота





    [4]

    5. «...Суыр малақайын көкжелкесіне ысырып, автобустың қабырғасына шалқая отырып, Архат ойға батты....» берілген үзіндіге негіздеме жазыңыз. (3-4сөйлем)

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [2]

    6. Асқар Алтайдың «Прописка» әңгімесін негізге ала отырып төмендегі кестені толтырыңыз.


    Кейіпкерлер

    Өмірге қызығушылығы

    Адамгершілік қасиеті

    Кейіпкерге баға






























    [3]

    7. «Тәуелсіздік пен тіл-егіз ұғым» деген пікірді негізге алып, келісу/келіспеу эссесін жазыңыз (100-110 сөз)


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [5]























    Балл қою кестесі

    Түсіну және жауап беру


    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпараттар

    1.

    Р.Гамзатовтың « Ана тілі» өлеңі бойынша «Үш қадам» кестесін толтырады

    1-Туған жер

    2-Ана тілі

    3-Тілге деген сүйіспеншілік

    3


    Анализ және интерпретация

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпараттар

    1.

    Берілген үзіндіден автордың бейнесін сипаттап жазады. (3-4 сөйлем) Ақынның Отансүйгіштік ана тіліне деген махаббатын жоғары қоюынан патриот ақын екенін аңғаруға болады. Өзіне жоғары талап қоятыны байқалады.

    2

    Оқушы жауабы ескеріледі.

    2.

    Берілген өлең жолдарынан автор бейнесін анықтайтын тұстарды табады.

    1


    3.

    Метафораны - Болмысы ол ұлдың өзіңнен туған, Жарық Күн!!!

    1


    Метонимияны - Ұлы қорғандардың күйреуін көрген жүрегім

    1

    Кейіптеу - Алып заңдардың кемсеңдеуін көрдім.

    1

    Литота - Бір тамшы суға байланып

    1

    4.

    Берілген үзіндіге негіздеме жазыңыз. (3-4сөйлем)

    2

    Оқушы жауабы ескеріледі.

    5.

    Концептуалдық кестені толтырады

    3



    Бағалау және салыстыру


    Балл

    Сипаттамасы

    Қосымша ақпарат

    5

    Жазба жұмысының (эссе) құрылымын сақтаған. Жазба жұмысын орындауда шығармашылық танытады. Көркемдегіш құралдарды орынды қолданған. Өз ойын еркін жеткізе алған. Келісу/келіспеу себептерін нақты көрсеткен. Жұмыс сауатты жазылған.


    3-4

    Жазба жұмысының (эссе) құрылымын сақтаған. Жазба жұмысын орындауда шығармашылық танытады. Көркемдегіш құралдарды орынды қолданған. Келісу/келіспеу себептерін жазған. Өз ойын еркін жеткізгенімен, мазмұн жағынан қайталанатын сөздер мен сөйлемдер кездеседі.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұралиева Айгерім
    13 Мамыр 2024
    1247
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6-сынып Әдебиет ТЖБ 4-токсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6-сынып Әдебиет ТЖБ 4-токсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6-сынып Әдебиет ТЖБ 4-токсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


    Жиынтық бағалауға шолу

    Ұзақтығы: 40 минут

    Түсіну және жауап беру - 5 минут Анализ және интерпретация - 15 минут Бағалау және салыстыру - 20 минут Балл саны: 20

    Тапсырма түрлері:

    Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі -бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.


























    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Тапсырма

    Қамтылатын мақсаттар

    Тапсырмалар

    түрлері

    Тапсырмалар сипаттамасы

    Орындау уақыты, минут

    Балл

    1-3

    6.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

    6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

    6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Тапсырма жеке орындалады, оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

    5

    3

    4-6

    6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

    6.2.2.1. Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

    6.2.3.1. Шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

    6.2.4.1. Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Оқушылар оқыған шығармасынан троптың түрлерін табады, автор бейнесін анықтайды. Өз ойын жазады.

    15

    12

    7


    6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

    Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

    Берілген тақырыпқа қатысты өз көзқарасын жазады. Дәлелдер келтіреді.

    20

    5

    Барлығы 40

    20


    Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгісі

    «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    І нұсқа


    1.Р.Гамзатовтың « Ана тілі» өлеңі бойынша «Үш қадам» кестесін толтырыңыз.


    1-қадам

    2-қадам

    3-қадам

    Өлеңнің жанры мен фабуласын анықтаңыз.


    Өлеңнің идеясы

    Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді анықтаңыз.








    [3]

    2.«-Кеш қой. Кезінде туған жерімнен жанып тұрған жас жүрегімді алып кетіп едім. Енді еліме қаудыраған қу сүйегімді қайтаруға хақым бар ма менің?...»- деген пікірден автордың бейнесін сипаттап жазыңыз (3-4 сөйлем)

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [2]

    3. Берілген өлең үзіндісінен автор бейнесін анықтайтын тұстарды табыңыз.


    Алып заңдардың кемсеңдеуін көрдім – Ұлы қорғандардың күйреуін көрген жүрегім -

    Империяның көз жасын! Алты-ақ жасында ақырын көрген алыптың!

    Алып мұхиттар толқығанын көрдім, .... Тәуелсіздік ше?

    Бір тамшы суға байланып, Ол менің - тегім, ұлдарыма оны дарыттым.

    Алып тәждердің балқығанын көрдім, Тәуелсіздік –мен, ол – менің асқақ аңызым,

    Елтаңбаларға айналып. Болмысы ол ұлдың өзіңнен туған, Жарық Күн!

    Алып мүсіндер қирағанын көрдім,

    Сұлаған жаудай жебеден,

    Алып саналар жиналарын көрдім,

    Тұрғызу үшін жаңа әлем!

    Құрыштардың да шірігенін көрдім,

    Сен боса, болат, тас егіл!

    Темір шымылдық түрілерін көрдім,

    Сахнаға шықты жас өмір!

    Алты жасымда!

    Жылаған жоқпын,

    сұраған жоқпын анамнан,

    Сол күні жаңа әнұран айтып оралған,

    Сол түні неге ұйықтамай маған бір аңыз айтып шыққанын

    Ұл жайлы Күннен жаралған.

    Түсінбесем де тыңдаймын,

    Онсыз да оны жесірлік салған жасытқан еді мұң-қайғы...

    Көзінің жасы сөйлеген түнді ұқпасам да,

    Аңыз ұнаған

    Жаралған Күннен Ұл жайлы!



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [1]

    4. Жоғарыда берілген өлең жолдарынан троптың түрлерін анықтаңыз.


    Троптың түрлері

    Өлеңнен дәлел

    Метафора





    Метонимия





    Кейіптеу





    Литота





    [4]

    5. «...Суыр малақайын көкжелкесіне ысырып, автобустың қабырғасына шалқая отырып, Архат ойға батты....» берілген үзіндіге негіздеме жазыңыз. (3-4сөйлем)

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [2]

    6. Асқар Алтайдың «Прописка» әңгімесін негізге ала отырып төмендегі кестені толтырыңыз.


    Кейіпкерлер

    Өмірге қызығушылығы

    Адамгершілік қасиеті

    Кейіпкерге баға






























    [3]

    7. «Тәуелсіздік пен тіл-егіз ұғым» деген пікірді негізге алып, келісу/келіспеу эссесін жазыңыз (100-110 сөз)


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [5]























    Балл қою кестесі

    Түсіну және жауап беру


    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпараттар

    1.

    Р.Гамзатовтың « Ана тілі» өлеңі бойынша «Үш қадам» кестесін толтырады

    1-Туған жер

    2-Ана тілі

    3-Тілге деген сүйіспеншілік

    3


    Анализ және интерпретация

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпараттар

    1.

    Берілген үзіндіден автордың бейнесін сипаттап жазады. (3-4 сөйлем) Ақынның Отансүйгіштік ана тіліне деген махаббатын жоғары қоюынан патриот ақын екенін аңғаруға болады. Өзіне жоғары талап қоятыны байқалады.

    2

    Оқушы жауабы ескеріледі.

    2.

    Берілген өлең жолдарынан автор бейнесін анықтайтын тұстарды табады.

    1


    3.

    Метафораны - Болмысы ол ұлдың өзіңнен туған, Жарық Күн!!!

    1


    Метонимияны - Ұлы қорғандардың күйреуін көрген жүрегім

    1

    Кейіптеу - Алып заңдардың кемсеңдеуін көрдім.

    1

    Литота - Бір тамшы суға байланып

    1

    4.

    Берілген үзіндіге негіздеме жазыңыз. (3-4сөйлем)

    2

    Оқушы жауабы ескеріледі.

    5.

    Концептуалдық кестені толтырады

    3



    Бағалау және салыстыру


    Балл

    Сипаттамасы

    Қосымша ақпарат

    5

    Жазба жұмысының (эссе) құрылымын сақтаған. Жазба жұмысын орындауда шығармашылық танытады. Көркемдегіш құралдарды орынды қолданған. Өз ойын еркін жеткізе алған. Келісу/келіспеу себептерін нақты көрсеткен. Жұмыс сауатты жазылған.


    3-4

    Жазба жұмысының (эссе) құрылымын сақтаған. Жазба жұмысын орындауда шығармашылық танытады. Көркемдегіш құралдарды орынды қолданған. Келісу/келіспеу себептерін жазған. Өз ойын еркін жеткізгенімен, мазмұн жағынан қайталанатын сөздер мен сөйлемдер кездеседі.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Басқа 6 сынып
    13.05.2024
    1247
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұралиева Айгерім
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации