Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6-сынып Әдебиет ТЖБ 4-токсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы: 40 минут
Түсіну және жауап беру - 5 минут Анализ және интерпретация - 15 минут Бағалау және салыстыру - 20 минут Балл саны: 20
Тапсырма түрлері:
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі -бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тапсырма |
Қамтылатын мақсаттар |
Тапсырмалар түрлері |
Тапсырмалар сипаттамасы |
Орындау уақыты, минут |
Балл |
1-3 |
6.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. |
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
Тапсырма жеке орындалады, оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді. |
5 |
3 |
4-6 |
6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1. Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1. Шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1. Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу. |
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
Оқушылар оқыған шығармасынан троптың түрлерін табады, автор бейнесін анықтайды. Өз ойын жазады. |
15 |
12 |
7 |
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
Берілген тақырыпқа қатысты өз көзқарасын жазады. Дәлелдер келтіреді. |
20 |
5 |
Барлығы 40 |
20 |
Тапсырмалар және балл қою кестеcі үлгісі «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары І нұсқа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Р.Гамзатовтың « Ана тілі» өлеңі бойынша «Үш қадам» кестесін толтырыңыз.
[3] 2.«-Кеш қой. Кезінде туған жерімнен жанып тұрған жас жүрегімді алып кетіп едім. Енді еліме қаудыраған қу сүйегімді қайтаруға хақым бар ма менің?...»- деген пікірден автордың бейнесін сипаттап жазыңыз (3-4 сөйлем) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ [2] 3. Берілген өлең үзіндісінен автор бейнесін анықтайтын тұстарды табыңыз. Алып заңдардың кемсеңдеуін көрдім – Ұлы қорғандардың күйреуін көрген жүрегім - Империяның көз жасын! Алты-ақ жасында ақырын көрген алыптың! Алып мұхиттар толқығанын көрдім, .... Тәуелсіздік ше? Бір тамшы суға байланып, Ол менің - тегім, ұлдарыма оны дарыттым. Алып тәждердің балқығанын көрдім, Тәуелсіздік –мен, ол – менің асқақ аңызым, Елтаңбаларға айналып. Болмысы ол ұлдың өзіңнен туған, Жарық Күн! Алып мүсіндер қирағанын көрдім, Сұлаған жаудай жебеден, Алып саналар жиналарын көрдім, Тұрғызу үшін жаңа әлем! Құрыштардың да шірігенін көрдім, Сен боса, болат, тас егіл! Темір шымылдық түрілерін көрдім, Сахнаға шықты жас өмір! Алты жасымда! Жылаған жоқпын, сұраған жоқпын анамнан, Сол күні жаңа әнұран айтып оралған, Сол түні неге ұйықтамай маған бір аңыз айтып шыққанын Ұл жайлы Күннен жаралған. Түсінбесем де тыңдаймын, Онсыз да оны жесірлік салған жасытқан еді мұң-қайғы... Көзінің жасы сөйлеген түнді ұқпасам да, Аңыз ұнаған Жаралған Күннен Ұл жайлы! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- [1] 4. Жоғарыда берілген өлең жолдарынан троптың түрлерін анықтаңыз.
[4] 5. «...Суыр малақайын көкжелкесіне ысырып, автобустың қабырғасына шалқая отырып, Архат ойға батты....» берілген үзіндіге негіздеме жазыңыз. (3-4сөйлем) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ [2] 6. Асқар Алтайдың «Прописка» әңгімесін негізге ала отырып төмендегі кестені толтырыңыз.
[3] 7. «Тәуелсіздік пен тіл-егіз ұғым» деген пікірді негізге алып, келісу/келіспеу эссесін жазыңыз (100-110 сөз)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ [5]
Балл қою кестесі Түсіну және жауап беру
Анализ және интерпретация
Бағалау және салыстыру
|