6-сынып БЖБ 2-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6-сынып БЖБ 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
4 нұсқада жасалынған бжб тапсырмалары. дескрипторымен қоса
Материалдың қысқаша нұсқасы



I нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табыңыз: , мұндағы

[3]

  1. Өрнекті ықшамдаңыз:

[3]

  1. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: [4]

  2. Өрнектегі айнымалылардың қабылдамайтын мәндерін жазыңыз:

[5]

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді

1

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Өрнектің мәнін табады

1

Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді

2

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Ықшамдалған түрде жазады

1

Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді

3

Жақшаларды ашады

1

Рационал сандармен амалдалдарды орындайды

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Теңдіктің дұрыстығын көрсетеді

1

Алгебралық өрнекпен берілген бөлшектің қабылдайтын мәнін табады

4

Бөлшектің бөлімін 0-ге теңестіреді

2

Амалдарды орындайды

2

Қабылдамайтын мәнін жазады

1

Жалпы балл

15






II нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табыңыз: , мұндағы

[3]

  1. Өрнекті ықшамдаңыз:

[3]

  1. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз:

[4]

  1. Өрнектегі айнымалылардың қабылдамайтын мәндерін жазыңыз:

[5]

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді

1

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Өрнектің мәнін табады

1

Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді

2

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Ықшамдалған түрде жазады

1

Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді

3

Жақшаларды ашады

1

Рационал сандармен амалдалдарды орындайды

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Теңдіктің дұрыстығын көрсетеді

1

Алгебралық өрнекпен берілген бөлшектің қабылдайтын мәнін табады

4

Бөлшектің бөлімін 0-ге теңестіреді

2

Амалдарды орындайды

2

Қабылдамайтын мәнін жазады

1

Жалпы балл

15



III нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табыңыз: , мұндағы

[3]

  1. Өрнекті ықшамдаңыз:

[3]

  1. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз:

[4]

  1. Өрнектегі айнымалылардың қабылдамайтын мәндерін жазыңыз:

[5]

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді

1

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Өрнектің мәнін табады

1

Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді

2

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Ықшамдалған түрде жазады

1

Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді

3

Жақшаларды ашады

1

Рационал сандармен амалдалдарды орындайды

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Теңдіктің дұрыстығын көрсетеді

1

Алгебралық өрнекпен берілген бөлшектің қабылдайтын мәнін табады

4

Бөлшектің бөлімін 0-ге теңестіреді

2

Амалдарды орындайды

2

Қабылдамайтын мәнін жазады

1

Жалпы балл

15



IV нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табыңыз: , мұндағы

[3]

  1. Өрнекті ықшамдаңыз:

[3]

  1. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз:

[4]



  1. Өрнектегі айнымалылардың қабылдамайтын мәндерін жазыңыз:

[5]

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді

1

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Өрнектің мәнін табады

1

Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді

2

Жақшаларды ашады

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Ықшамдалған түрде жазады

1

Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді

3

Жақшаларды ашады

1

Рационал сандармен амалдалдарды орындайды

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Теңдіктің дұрыстығын көрсетеді

1

Алгебралық өрнекпен берілген бөлшектің қабылдайтын мәнін табады

4

Бөлшектің бөлімін 0-ге теңестіреді

2

Амалдарды орындайды

2

Қабылдамайтын мәнін жазады

1

Жалпы балл

15



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2023
402
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі