6 сынып фун. математика "Қатынасқа берілген мәтіндік есептер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6 сынып фун. математика "Қатынасқа берілген мәтіндік есептер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қатынасқа берілген мәтіндік есептер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тарау: Қатынасқа берілген есептер

Мектеп: «Ахмер орта мектебі» КММ

Пәні: функциональдық математика

Күні:

Сынып: 6 сынып.

Мұғалімнің аты-жөні: Ардақ Гүлжаз


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қатынас тақырыбына есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

қатынастың ережесін және қасиетін пайдаланып, әр түрлі деңгейдегі есептерді шығара білуге үйрету.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: қатынастың ережесін және қасиетін пайдаланып, әр түрлі деңгейдегі есептерді шығара алады

Басым көпшілігі: қатынастың ережесін және қасиетін пайдаланып, әр түрлі деңгейдегі есептерді шығара білуге үйрету.

Кейбір оқушылар: : қатынастың ережесін және қасиетін пайдалана алады.

Бағалау критерийі

қатынастың ережесін және қасиетін пайдаланып, әр түрлі деңгейдегі есептерді шығару белсенділігіне қарай оқушылар білімін бағалау.

Тілдлік мақсаттар

Оқушылар: есептер шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін логикамен байқау, математикалық сауаттылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік:

оқушыларды ұқыптылыққа, жылдамдыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.

еттер

Сабақтың әдісі:

ережелер, сұрақ-жауап, деңгейлік есептер

Сабақтың көрнекілігі:

жеке карточкалар

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақты басы

/8минут/



Ұйымдастыру шаралары: Амандасу, түгендеу. 1 минут/


ІІ. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Сұрақтар қойылады:
1. Қатынас дегеніміз не?
2. Қатынастың мүшелерін атаңдар?
3. Қатынастың қасиетін айтып, мысал келтіріңдер.

4минут/

Қатынас

Қатынас, екі санның қатынасы – бір санды екінші санға бөлу. Бір шаманы өлшем бірлігі ретінде қабылданған екінші шамамен салыстыру (өлшеу) нәтижесінде пайда болатын сан біртекті екі шаманың қатынасы деп аталады.

Оқылуы: «a санының b санына қатынасы».

a-ның b-ға қатынасын бөлу белгісімен жазуға a:b немесе бөлшек түрінде жазуға болады

(жай бөлшек). Қатынасты пропорция деп те айтуға болады.

Қатынаста екіден көп сандар да қолданылады, мысалы үш: a:b:c.

Мысалы, егер сыныпта 27 оқушының 14-і ұл бала болса, онда 14:27 немесе

жазуы сыныптағы қанша бөлігі ұл балалар екенін көрсетеді.

a және b – кез келген екі сан және сол сандардың бөліндісі сол сандардың қатынасы болады, яғни a санының b санына қатынасы a-ның b-ға бөліндісіне тең.

1) Егер a > b болса, онда a:b қатынасы a саны b санынан қаншалықты үлкен екенін көрсетеді.

2) Егер a > b болса, онда a:b қатынасы a саны b санынан қаншалықты кіші екенін көрсетеді.

a-ның b-ға проценттік қатынасы дегеніміз – a:b-ның процент түріндегі қатынасы және ол (a:b)  100%-ға тең.

Егер берілген қатынастың алдыңғы мүшесін соңғы мүше етіп, ал соңғы мүшесін алдыңғы мүше етіп, орындарын ауыстырып жазсақ, онда берілген қатынасқа кері қатынас алынады.

Қатынастың негізгі қасиеті.

Қатынастың екі мүшесін де нөлден өзге санға көбейтсек немесе бөлсек, берілген қатынасқа тең қатынас шығады.



Теңдеулер жазылған қағаздар,



Интер-белсен-ді тақта



















Сабақтың ортасы

/22 минут/

7минут/






































/5 минут/

Тапсырма 2. /Т/. «Ойлан, жұптас, талқыла есептер шығарту.

Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5:3-ке қатынасындай. 32 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар екенін табыңдар.
Шешуі: 5х+3х=32
х=4 5*4=20 г, 3*4=12 г

2. 480 санын 3:5 қатынасындай етіп екі бөлікке бөліңдер
Шешуі: 5х+3х=480
х=60 5*60=300, 3*60=180

№3. Үш учаскенің ауданы 60 га. Бірінші учаскенің ауданы барлығының ауданының 25%-на тең. Екінші және үшінші учаскелердің аудандарының қатынастары: 4:5-ке қатынасындай. Учаскелердің әрқайсысының ауданын табыңдар.
Шешуі: 1) 3) 
2) 60-15=45 
Жауабы: 15 га, 20 га, 25 га

№4. Тест тапсырмасы. Математикадан емтихан тапсырғанда қатысушылардың 15%-ы бірде-бір есеп шығара алмады. 144 адам есептерді шығарғанда қателер жіберген, ал есептерді тура шығарғандар санының атымен есеп шығара алмағандар санына қатынасы 5:3 қатынасындай болған. Сол күні математикадан неше адам емтихан тапсырған?
А) 180 В) 240 С) 280 Д) 220 Е) 320

ҚБ: «Кемшілік + Жетістік» кестесі

/Тапсырма 3/:Ой сергіту «Сиқырлы шаршы» әр бағандарының, диогнальдарының қосынды 12 болатындай етіп 0- ден 8-ге дейінгі цифрларды қайталанбайтындай етіп орналастырыңдар.

1

6

5

8

4

0

3

2

7

«Сиқырлы шаршыны» толтырып болғаннан кейін, осы толтырылған сандардың тарихқа, мәдениетке байланысты мәліметтерді айту.


Сабақтың соңы

/ 10 минут/

/5 минут/

Дескриптор:

  • сыныпта сұраққа жауап беріп, сабаққа белсене қатысқандарына қарай оқушылар білімін бағалау.

  • Қатынас және қатынас қасиеттерін қолданып есептер шығара білу;

ҚБ. «Білім баспалдағы» сабақ соңында қай жерде турғандарын бояп көрсету

Рефлексия: «БББ» оқушылар


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды саралап беремін.

Қабілеттеі оқушыларға қиындығы жоғары есептер беруді жоспарлап отырмын.

Үй жұмысын«+,-,керемет» әдісі арқылы бағалнады.

Топтық жұмысқа берілген тапсырманы «Кемшілік + Жетістік» кестесі арқылы бағаланады. «Қалыптастырушы бағалау»-

Ой сергітуді «сыйқырлы шаршы» арқылы жүргіздім және қолданылған санға қатысты тахихи мәліметтерді оқушылар айта кетеді.

Мәңгілі Елдің «Тарих, мәдениет және тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу



№1. Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5:3-ке қатынасындай. 32 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар екенін табыңдар.

№2. 480 санын 3:5 қатынасындай етіп екі бөлікке бөліңдер

№3. Үш учаскенің ауданы 60 га. Бірінші учаскенің ауданы барлығының ауданының 25%-на тең. Екінші және үшінші учаскелердің аудандарының қатынастары: 4:5-ке қатынасындай. Учаскелердің әрқайсысының ауданын табыңдар.

№4. Тест тапсырмасы. Математикадан емтихан тапсырғанда қатысушылардың 15%-ы бірде-бір есеп шығара алмады. 144 адам есептерді шығарғанда қателер жіберген, ал есептерді тура шығарғандар санының атымен есеп шығара алмағандар санына қатынасы 5:3 қатынасындай болған. Сол күні математикадан неше адам емтихан тапсырған?
А) 180 В) 240 С) 280 Д) 220 Е) 320


1. Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5:3-ке қатынасындай. 32 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар екенін табыңдар.

№2. 480 санын 3:5 қатынасындай етіп екі бөлікке бөліңдер

№3. Үш учаскенің ауданы 60 га. Бірінші учаскенің ауданы барлығының ауданының 25%-на тең. Екінші және үшінші учаскелердің аудандарының қатынастары: 4:5-ке қатынасындай. Учаскелердің әрқайсысының ауданын табыңдар.

№4. Тест тапсырмасы. Математикадан емтихан тапсырғанда қатысушылардың 15%-ы бірде-бір есеп шығара алмады. 144 адам есептерді шығарғанда қателер жіберген, ал есептерді тура шығарғандар санының атымен есеп шығара алмағандар санына қатынасы 5:3 қатынасындай болған. Сол күні математикадан неше адам емтихан тапсырған?
А) 180 В) 240 С) 280 Д) 220 Е) 320


1. Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5:3-ке қатынасындай. 32 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар екенін табыңдар.

№2. 480 санын 3:5 қатынасындай етіп екі бөлікке бөліңдер

№3. Үш учаскенің ауданы 60 га. Бірінші учаскенің ауданы барлығының ауданының 25%-на тең. Екінші және үшінші учаскелердің аудандарының қатынастары: 4:5-ке қатынасындай. Учаскелердің әрқайсысының ауданын табыңдар.

№4. Тест тапсырмасы. Математикадан емтихан тапсырғанда қатысушылардың 15%-ы бірде-бір есеп шығара алмады. 144 адам есептерді шығарғанда қателер жіберген, ал есептерді тура шығарғандар санының атымен есеп шығара алмағандар санына қатынасы 5:3 қатынасындай болған. Сол күні математикадан неше адам емтихан тапсырған?
А) 180 В) 240 С) 280 Д) 220 Е) 320


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
2903
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі