6-сынып Оқушының аты-жөні:_________________________________________________________________
ІІІ тоқсанға арналған жиынтық бағалаау тапсырмалары: І нұсқа
Оқу мақсаттары: 6.4.1.1 жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)
6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру
6.4.2.1 жасушаның негізгі компоненттеріна нықтау
6.4.2.2 ағзалардың қоректену типтерін ажырату және тамақтану рационын құру
6.4.2.3. тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу
6.4.2.4. тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеуОйлау дағдысы: қолдану
Уақыты: 25 минут
Тапсырмалар:
-
Сәйкестендіру тапсырмасын орындаңыз
|
А. эндогенді |
|
Б. орогенез |
|
С. экзогенді |
|
Д. геосинклинал |
Жауап: 1- 2- 3- 4-
2. Сызбада ағзалар берілген.
(а) Тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз.

3. Кілт сөздерді пайдаланып, берілген суреттен жасуша компоненттерін анықтаңыз, 1санымен берілген органоидты сипаттама беріңіз.

4. Анықтама беріңіз.
Өсу дегеніміз
Ең жылдам өсетін өсімдік:
5. Оқушы тәжірибе жасады. Ол 4 рет тыныс алып,тыныс шығарады. Одан кейін арнайы құралдың көмегімен тыныс алғандағы және тыныс шығарғандағы ауа көлемін өлшейді. Нәтижесінде тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы мына газдардың пайыздық құрамын анықтады. Алынған мәліметтер кестеде көрсетілген.
|
Салыстырмалы көрсеткіштер |
Тыныс шығарғандағы ауа құрамы |
Тыныс алғандағы ауа құрамы |
|
Тыныс шығарғандағы жалпы ауа көлемі / см3 |
2 000 |
----- |
|
Бір рет тыныс алғандағы ауаның орташа көлемі/ см3 |
500 |
----- |
|
Оттегінің пайыздық мөлшері / % |
17.2 |
|
|
Көмірқышқыл газының пайыздық мөлшері / % |
3.8 |
|
|
Азоттың пайыздық мөлшері / % |
74.9 |
75 |
a. Кестедегі «Тыныс алғандағы ауа құрамы» бағанына тыныс алғандағы оттегі мен
көмірқышқыл газының пайыздық мөлшерін жазыңыз.
b. Тыныс шығарғандағы ауа құрамы қалай өзгергенін сипаттаңыз және есептеудерді көрсетіңіз.
көмірқышқыл газы мөлшері өзгерді
азоттың мөлшері
|
Бағалау критерий |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу |
1 |
Сипаттамаларды сәйкестендіреді |
4 |
|
ағзалардың қоректену типтерін ажырату |
2 |
ағзалардың қоректену типтері бойынша тірі ағзаларды анықтайды |
2 |
|
Жасуша компоненттерінің құрылыс ерекшеліктерін анықтау |
3 |
Жасуша компоненттерін анықтайды |
1 |
|
2 санымен көрсетілген органоидты сипаттайды |
1 |
||
|
Жанды табиғат денелеріне тән қасиеттерді анықтау |
4 |
Өсу анықтама береді |
1 |
|
Ең жылдам өсетін өсімдікті анықтайды |
1 |
||
|
Ауа құрамын анықтау |
5 |
Тыныс алғандағы оттек және көмірқышқыл газдарының көрсеткіштерін анықтайды |
1 |
|
Тыныс шығарғандағы көмірқышқыл газының өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Тыныс шығарғандағы озоттың өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы: |
|
|
13 |
6-сынып Оқушының аты-жөні:_________________________________________________________________
ІІІ тоқсанға арналған жиынтық бағалаау тапсырмалары: ІІ нұсқа
Оқу мақсаттары: 6.4.1.1 жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)
6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру
6.4.2.1 жасушаның негізгі компоненттеріна нықтау
6.4.2.2 ағзалардың қоректену типтерін ажырату және тамақтану рационын құру
6.4.2.3. тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу
6.4.2.4. тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу
Ойлау дағдысы: қолдану
Уақыты: 25 минут
Тапсырмалар:
-
Сәйкестендіру тапсырмасын орындаңыз
|
А. Ағаштың жануы |
|
Б. Химиялық реакция |
|
С. Органикалық заттың шіру |
|
Д. Химиялық реакция белгілері |
Жауап: 1- 2- 3- 4-
2. Тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз. Сипаттама беріңіз.
3. Кілт сөздерді пайдаланып, берілген суреттен жасуша компоненттерін анықтаңыз. 2 санымен берілген органоидты сипаттама беріңіз.

4. Сұраққа жауап беріңіз.
Көбею дегеніміз
Ең биік ағаш:
5. Оқушы тәжірибе жасады. Ол 4 рет тыныс алып,тыныс шығарады. Одан кейін арнайы құралдың көмегімен тыныс алғандағы және тыныс шығарғандағы ауа көлемін өлшейді. Нәтижесінде тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы мына газдардың пайыздық құрамын анықтады. Алынған мәліметтер кестеде көрсетілген.
a. Кестедегі «Тыныс алғандағы ауа құрамы» бағанына тыныс алғандағы оттегі мен
көмірқышқыл газының пайыздық мөлшерін жазыңыз.
|
Салыстырмалы көрсеткіштер |
Тыныс шығарғандағы ауа құрамы |
Тыныс алғандағы ауа құрамы |
|
Тыныс шығарғандағы жалпы ауа көлемі / см3 |
2 000 |
----- |
|
Бір рет тыныс алғандағы ауаның орташа көлемі/ см3 |
500 |
----- |
|
Оттегінің пайыздық мөлшері / % |
|
21 |
|
Көмірқышқыл газының пайыздық мөлшері / % |
|
0.03 |
|
Азоттың пайыздық мөлшері / % |
74.9 |
75 |
b. Тыныс шығарғандағы ауа құрамы қалай өзгергенін сипаттаңыз және есептеудерді көрсетіңіз.
оттегінің мөлшері өзгерді
азоттың мөлшері
|
Бағалау критерий |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу |
1 |
Сипаттамаларды сәйкестендіреді |
4 |
|
ағзалардың қоректену типтерін ажырату |
2 |
ағзалардың қоректену типтерін атайды сипаттама береді |
1 1 |
|
Жасуша компоненттерінің құрылыс ерекшеліктерін анықтау |
3 |
Жасуша компоненттерін анықтайды |
1 |
|
1 санымен көрсетілген органоидты сипаттайды |
1 |
||
|
Жанды табиғат денелеріне тән қасиеттерді анықтау |
4 |
Көбею сипаттайды |
1 |
|
Ең биік ағашты атайды |
1 |
||
|
Ауа құрамын анықтау |
5 |
Тыныс шығарғандағы оттек және көмірқышқыл газдарының көрсеткіштерін анықтайды |
1 |
|
Тыныс шығарғандағы оттектің өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Тыныс шығарғандағы озоттың өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы: |
|
|
13 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сынып жаратылыстану бжбІ
6 сынып жаратылыстану бжбІ
6-сынып Оқушының аты-жөні:_________________________________________________________________
ІІІ тоқсанға арналған жиынтық бағалаау тапсырмалары: І нұсқа
Оқу мақсаттары: 6.4.1.1 жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)
6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру
6.4.2.1 жасушаның негізгі компоненттеріна нықтау
6.4.2.2 ағзалардың қоректену типтерін ажырату және тамақтану рационын құру
6.4.2.3. тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу
6.4.2.4. тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеуОйлау дағдысы: қолдану
Уақыты: 25 минут
Тапсырмалар:
-
Сәйкестендіру тапсырмасын орындаңыз
|
А. эндогенді |
|
Б. орогенез |
|
С. экзогенді |
|
Д. геосинклинал |
Жауап: 1- 2- 3- 4-
2. Сызбада ағзалар берілген.
(а) Тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз.

3. Кілт сөздерді пайдаланып, берілген суреттен жасуша компоненттерін анықтаңыз, 1санымен берілген органоидты сипаттама беріңіз.

4. Анықтама беріңіз.
Өсу дегеніміз
Ең жылдам өсетін өсімдік:
5. Оқушы тәжірибе жасады. Ол 4 рет тыныс алып,тыныс шығарады. Одан кейін арнайы құралдың көмегімен тыныс алғандағы және тыныс шығарғандағы ауа көлемін өлшейді. Нәтижесінде тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы мына газдардың пайыздық құрамын анықтады. Алынған мәліметтер кестеде көрсетілген.
|
Салыстырмалы көрсеткіштер |
Тыныс шығарғандағы ауа құрамы |
Тыныс алғандағы ауа құрамы |
|
Тыныс шығарғандағы жалпы ауа көлемі / см3 |
2 000 |
----- |
|
Бір рет тыныс алғандағы ауаның орташа көлемі/ см3 |
500 |
----- |
|
Оттегінің пайыздық мөлшері / % |
17.2 |
|
|
Көмірқышқыл газының пайыздық мөлшері / % |
3.8 |
|
|
Азоттың пайыздық мөлшері / % |
74.9 |
75 |
a. Кестедегі «Тыныс алғандағы ауа құрамы» бағанына тыныс алғандағы оттегі мен
көмірқышқыл газының пайыздық мөлшерін жазыңыз.
b. Тыныс шығарғандағы ауа құрамы қалай өзгергенін сипаттаңыз және есептеудерді көрсетіңіз.
көмірқышқыл газы мөлшері өзгерді
азоттың мөлшері
|
Бағалау критерий |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу |
1 |
Сипаттамаларды сәйкестендіреді |
4 |
|
ағзалардың қоректену типтерін ажырату |
2 |
ағзалардың қоректену типтері бойынша тірі ағзаларды анықтайды |
2 |
|
Жасуша компоненттерінің құрылыс ерекшеліктерін анықтау |
3 |
Жасуша компоненттерін анықтайды |
1 |
|
2 санымен көрсетілген органоидты сипаттайды |
1 |
||
|
Жанды табиғат денелеріне тән қасиеттерді анықтау |
4 |
Өсу анықтама береді |
1 |
|
Ең жылдам өсетін өсімдікті анықтайды |
1 |
||
|
Ауа құрамын анықтау |
5 |
Тыныс алғандағы оттек және көмірқышқыл газдарының көрсеткіштерін анықтайды |
1 |
|
Тыныс шығарғандағы көмірқышқыл газының өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Тыныс шығарғандағы озоттың өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы: |
|
|
13 |
6-сынып Оқушының аты-жөні:_________________________________________________________________
ІІІ тоқсанға арналған жиынтық бағалаау тапсырмалары: ІІ нұсқа
Оқу мақсаттары: 6.4.1.1 жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)
6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру
6.4.2.1 жасушаның негізгі компоненттеріна нықтау
6.4.2.2 ағзалардың қоректену типтерін ажырату және тамақтану рационын құру
6.4.2.3. тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу
6.4.2.4. тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу
Ойлау дағдысы: қолдану
Уақыты: 25 минут
Тапсырмалар:
-
Сәйкестендіру тапсырмасын орындаңыз
|
А. Ағаштың жануы |
|
Б. Химиялық реакция |
|
С. Органикалық заттың шіру |
|
Д. Химиялық реакция белгілері |
Жауап: 1- 2- 3- 4-
2. Тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз. Сипаттама беріңіз.
3. Кілт сөздерді пайдаланып, берілген суреттен жасуша компоненттерін анықтаңыз. 2 санымен берілген органоидты сипаттама беріңіз.

4. Сұраққа жауап беріңіз.
Көбею дегеніміз
Ең биік ағаш:
5. Оқушы тәжірибе жасады. Ол 4 рет тыныс алып,тыныс шығарады. Одан кейін арнайы құралдың көмегімен тыныс алғандағы және тыныс шығарғандағы ауа көлемін өлшейді. Нәтижесінде тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы мына газдардың пайыздық құрамын анықтады. Алынған мәліметтер кестеде көрсетілген.
a. Кестедегі «Тыныс алғандағы ауа құрамы» бағанына тыныс алғандағы оттегі мен
көмірқышқыл газының пайыздық мөлшерін жазыңыз.
|
Салыстырмалы көрсеткіштер |
Тыныс шығарғандағы ауа құрамы |
Тыныс алғандағы ауа құрамы |
|
Тыныс шығарғандағы жалпы ауа көлемі / см3 |
2 000 |
----- |
|
Бір рет тыныс алғандағы ауаның орташа көлемі/ см3 |
500 |
----- |
|
Оттегінің пайыздық мөлшері / % |
|
21 |
|
Көмірқышқыл газының пайыздық мөлшері / % |
|
0.03 |
|
Азоттың пайыздық мөлшері / % |
74.9 |
75 |
b. Тыныс шығарғандағы ауа құрамы қалай өзгергенін сипаттаңыз және есептеудерді көрсетіңіз.
оттегінің мөлшері өзгерді
азоттың мөлшері
|
Бағалау критерий |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жансыз табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу |
1 |
Сипаттамаларды сәйкестендіреді |
4 |
|
ағзалардың қоректену типтерін ажырату |
2 |
ағзалардың қоректену типтерін атайды сипаттама береді |
1 1 |
|
Жасуша компоненттерінің құрылыс ерекшеліктерін анықтау |
3 |
Жасуша компоненттерін анықтайды |
1 |
|
1 санымен көрсетілген органоидты сипаттайды |
1 |
||
|
Жанды табиғат денелеріне тән қасиеттерді анықтау |
4 |
Көбею сипаттайды |
1 |
|
Ең биік ағашты атайды |
1 |
||
|
Ауа құрамын анықтау |
5 |
Тыныс шығарғандағы оттек және көмірқышқыл газдарының көрсеткіштерін анықтайды |
1 |
|
Тыныс шығарғандағы оттектің өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Тыныс шығарғандағы озоттың өзгерісін анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы: |
|
|
13 |
шағым қалдыра аласыз













