|
Тақырыбы |
Қасиетті сандар 3,6,9,11 сандары |
|
|
Мақсаты |
Әр түрлі тәсілдерді пайдаланып 3,6,9,11 сандарының ерекшеліктерін зерттеу |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыптарды тапсырмалар көмегімен танысу арқылы жатқа біледі, оны топ арқылы есептер шығара алады |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар тақыптарды меңгеру арқылы түсініктерін дамытып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға дағдланады. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім жылдам, Кім алғыр |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, бор |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Түсіну зерттеу Талдау жасау |
1 топ 32=9 332 =1089 3332 =110889 33332=11108889 333332 =1111088889 2 топ 112 =121 1112 =12321 11112 =1234321 111112 =123454321 1111112 =12345654321 3топ 62 =36 662 =4356 6662 =443556 66662 =44435556 666662 =4444355556 4 топ 92 =81 992=9801 9992 =998001 99992 =99980001 999992 =9999800001 |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға топпен практикалық жұмыс беріледі Мына сандардың квадраттарын
табу барысында сандар арасындағы байланыстарды білу арқылы үлкен
сандардың квадраттарын жаттап алуға болатынын
түсінеді. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сандардың екінші дәрежеге шығаруды Топпен жұмыс жасайды |
|
Қолдану |
Жұппен жұмыс: 152, 252, 352, 452, ... ..., 952есептейік.
------------------------------------
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты есептер шығарту арқылы өз бетерінше дайындық жасату Соңғы цифры 5 болатын сандарды шапшаң квадраттау әдісі Соңғы 5 цифрын квадраттап, оның алдына келесі разрядтағы санды өзінен 1-ге артық санмен көбейтіп, 5-тің квадраты 25 санының алдына жазады.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., жұппен жұмыс жасап бір-біріне түсіндіреді |
|
Сергіту сәті |
1-ден 99-ға дейінгі барлық сандар қатарынан жазылған. 5 цифры қанша рет кездеседі? |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Логиканы дамытуға арналған есептерді шығарады |
|
Талдау |
Топпен жұмыс «комбинаторика» әдісі арқылы тақырыпты өзара пікір сайыс ұймдастыру |
Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. |
|
Бағалау |
305
|
Қалыптастырушы бағалауға арналғын тапсырмалар |
Өзін өзі жеке бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сынып логика
6 сынып логика
|
Тақырыбы |
Қасиетті сандар 3,6,9,11 сандары |
|
|
Мақсаты |
Әр түрлі тәсілдерді пайдаланып 3,6,9,11 сандарының ерекшеліктерін зерттеу |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыптарды тапсырмалар көмегімен танысу арқылы жатқа біледі, оны топ арқылы есептер шығара алады |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар тақыптарды меңгеру арқылы түсініктерін дамытып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға дағдланады. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім жылдам, Кім алғыр |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, бор |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Түсіну зерттеу Талдау жасау |
1 топ 32=9 332 =1089 3332 =110889 33332=11108889 333332 =1111088889 2 топ 112 =121 1112 =12321 11112 =1234321 111112 =123454321 1111112 =12345654321 3топ 62 =36 662 =4356 6662 =443556 66662 =44435556 666662 =4444355556 4 топ 92 =81 992=9801 9992 =998001 99992 =99980001 999992 =9999800001 |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға топпен практикалық жұмыс беріледі Мына сандардың квадраттарын
табу барысында сандар арасындағы байланыстарды білу арқылы үлкен
сандардың квадраттарын жаттап алуға болатынын
түсінеді. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сандардың екінші дәрежеге шығаруды Топпен жұмыс жасайды |
|
Қолдану |
Жұппен жұмыс: 152, 252, 352, 452, ... ..., 952есептейік.
------------------------------------
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты есептер шығарту арқылы өз бетерінше дайындық жасату Соңғы цифры 5 болатын сандарды шапшаң квадраттау әдісі Соңғы 5 цифрын квадраттап, оның алдына келесі разрядтағы санды өзінен 1-ге артық санмен көбейтіп, 5-тің квадраты 25 санының алдына жазады.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., жұппен жұмыс жасап бір-біріне түсіндіреді |
|
Сергіту сәті |
1-ден 99-ға дейінгі барлық сандар қатарынан жазылған. 5 цифры қанша рет кездеседі? |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Логиканы дамытуға арналған есептерді шығарады |
|
Талдау |
Топпен жұмыс «комбинаторика» әдісі арқылы тақырыпты өзара пікір сайыс ұймдастыру |
Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. |
|
Бағалау |
305
|
Қалыптастырушы бағалауға арналғын тапсырмалар |
Өзін өзі жеке бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз



















