«Математика» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
6-сынып
Аптасына 5 сағат
Оқу жылында 180 сағат
|
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 тоқсан 42 сағат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
|
Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
5.1.2.18бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.23жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; |
1 |
1.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
5.1.2.28ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; 5.1.2.30ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; |
1 |
4.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
Жиын |
5.4.1.2жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу; 5.4.1.3берілген жиындардың
қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін |
1 |
5.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
|
Пайыз. Диаграмма |
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару 5.4.3.3кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; |
1 |
6.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
6.1А Қатынастар және пропорциялар |
Екі санның қатынасы. Екі ъсанның пайыздық қатынасы |
6.1.1.1екі санның қатынасы нені көрсететінін түсіну; 6.1.2.1сандардың қатынасы ұғымын меңгеру; |
1 |
7.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
|
Екі санның қатынасы. Екі санның пайыздық қатынасы |
6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу; 6.5.2.1 екі санның қатынасын оқу және жазу; |
1 |
8.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
|
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті |
6.1.2.3пропорция анықтамасын білу; 6.1.2.4пропорцияларды ажырату және құрастыру; |
1 |
11.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
|
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті |
6.1.2.5пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану; 6.5.2.2пропорцияны оқу және жазу; |
1 |
12.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
|
Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық тәуелділік |
6.1.1.2 қандай шамалар тура пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру, есептер шығару; |
1 |
13.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
|
Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық тәуелділік |
6.1.1.3 қандай шамалар кері пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру,есептер шығару; |
1 |
14.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
|
Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық тәуелділік |
6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару; |
1 |
15.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.5.1.2пайызға берілген есептерді пропорция арқылы шешу; |
1 |
18.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.5.1.2пайызға берілген есептерді пропорция арқылы шешу; |
1 |
19.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.1.2.6 шамаларды берілген қатынаста бөлу; |
1 |
20.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.1.2.7 шамаларды берілген сандарға кері болатын пропорционал бөліктерге бөлу; |
1 |
21.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
|
Масштаб |
6.1.1.5 масштаб ұғымын меңгеру; 6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану; |
1 |
22.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
|
Масштаб |
6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану; |
1 |
25.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
|
Масштаб |
6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану; |
1 |
26.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
|
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера |
6.3.3.2шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу; 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану; |
1 |
27.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
|
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера |
6.3.3.4дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану; |
1 |
28.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
|
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера БЖБ1 |
6.3.1.7 шар мен сфера туралы түсінігінің болуы; |
1 |
29.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар |
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу; |
1 |
2.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
|
Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар |
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу; |
1 |
3.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
|
Бүтін сандар. Рационал сандар |
6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; |
1 |
4.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 |
|
Бүтін сандар. Рационал сандар |
6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу; |
1 |
5.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
26 |
|
Бүтін сандар. Рационал сандар |
6.1.2.11 рационал сандардың ішкі жиындарын Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеу; |
1 |
6.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27 |
|
Санның модулі |
6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; |
1 |
9.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
28 |
|
Санның модулі |
6.3.3.1координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табу; |
1 |
10.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
29 |
|
Рационал сандарды салыстыру. |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Математика» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
Ұзақ
мерзімді жоспар 6-сынып Аптасына 5
сағат Оқу жылында 180
сағат
№ р/с Ауыспалы
тақырыптар Сабақтардың
тақырыбы
Оқудың мақсаттары Сағат
саны Мерзімі Ескерту 1 тоқсан 42
сағат 1 Жай бөлшектерге амалдар
қолдану
5.1.2.18бөлімдері
әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау 5.1.2.23жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді
орындау; 1 1.09 2 Ондық бөлшектер және
оларға амалдар қолдану
5.1.2.28ондық бөлшекті
натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді
орындау; 5.1.2.30ондық бөлшекті
натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді
орындау; 1 4.09 3 Жиын
5.4.1.2жиындардың қиылысуы
және бірігуі анықтамаларын
білу; 5.4.1.3берілген жиындардың
қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін 1 5.09 4 Пайыз.
Диаграмма
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді
шығару 5.4.3.3кесте немесе
диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты
алу; 1 6.09 5 6.1А
Қатынастар
және пропорциялар Екі санның қатынасы. Екі ъсанның пайыздық қатынасы
6.1.1.1екі санның қатынасы
нені көрсететінін түсіну; 6.1.2.1сандардың
қатынасы ұғымын меңгеру; 1 7.09 6 Екі санның қатынасы. Екі санның пайыздық қатынасы
6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты
табу; 6.5.2.1 екі санның
қатынасын оқу және жазу; 1 8.09 7 Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
6.1.2.3пропорция анықтамасын білу; 6.1.2.4пропорцияларды ажырату және
құрастыру; 1 11.09 8 Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
6.1.2.5пропорцияның
негізгі қасиетін білу және
қолдану; 6.5.2.2пропорцияны оқу
және жазу; 1 12.09 9 Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық тәуелділік 6.1.1.2 қандай шамалар
тура пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру,
есептер шығару; 1 13.09 10 Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық тәуелділік 6.1.1.3 қандай шамалар
кері пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар
келтіру,есептер шығару; 1 14.09 11 Тура пропорционалдық тәуелділік. Кері пропорционалдық тәуелділік 6.5.1.1 шамалары тура
және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және
шығару; 1 15.09 12 Мәтінді есептерді
пропорцияның көмегімен шығару 6.5.1.2пайызға берілген
есептерді пропорция арқылы шешу; 1 18.09 13 Мәтінді есептерді
пропорцияның көмегімен шығару 6.5.1.2пайызға берілген
есептерді пропорция арқылы шешу; 1 19.09 14 Мәтінді есептерді
пропорцияның көмегімен шығару
6.1.2.6 шамаларды
берілген қатынаста бөлу; 1 20.09 15 Мәтінді есептерді
пропорцияның көмегімен шығару 6.1.2.7 шамаларды
берілген сандарға кері болатын пропорционал бөліктерге
бөлу; 1 21.09 16 Масштаб 6.1.1.5 масштаб ұғымын
меңгеру; 6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты
қолдану; 1 22.09 17 Масштаб 6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты
қолдану; 1 25.09 18 Масштаб 6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты
қолдану; 1 26.09 19 Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Сфера
6.3.3.2шеңбер ұзындығының оның
диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін
білу; 6.3.3.3 шеңбер
ұзындығының формуласын білу және қолдану; 1 27.09 20 Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Сфера 6.3.3.4дөңгелек
ауданының формуласын білу және қолдану; 1 28.09 21
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Сфера БЖБ1 6.3.1.7 шар мен сфера
туралы түсінігінің болуы; 1 29.09 22 6.1В Рационал сандар және оларға
амалдар қолдану Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы
сандар
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және
координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы
сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде
белгілеу; 1 2.09 23 Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы
сандар
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және
координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы
сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде
белгілеу; 1 3.10 24 Бүтін сандар. Рационал сандар
6.1.1.6 бүтін сан ұғымын
меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін
бүтін сандарды қолдану; 1 4.10 25
Бүтін
сандар. Рационал
сандар
6.1.1.8 рационал сан ұғымын
меңгеру; 6.1.2.9координаталық түзуде рационал сандарды
кескіндеу; 1 5.10 26 Бүтін сандар. Рационал сандар 6.1.2.11 рационал
сандардың ішкі жиындарын Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы
кескіндеу; 1 6.10 27 Санның модулі 6.1.1.9
санның
модулі анықтамасын білу және оның мәнін
табу; 1 9.10 28 Санның модулі 6.3.3.1координаталық түзуде
нүктелердің арақашықтығын табу; 1 10.10 29 Рационал сандарды салыстыру.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













