Ұйым
дастыру 5
минут
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Қайталау тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
Үй тапсырмасын
тексеру. №878.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Көршіме сенемін» әдісі арқылы бір-бірлерінің
дәптерлерінен үй жұмыстарын
тексереді.
|
Амандасады, үй
тапсырмасына жауап береді.

|

|
Оқулық,
дәптер
|
Жаңа сабақты
бекіту.
10
мин
|
«Ой
қозғау»
С-1:
Қандай теңдеуді бір айнымалысы
бар теңдеу деп атайды?
С-2:
Мәндес теңдеу деп қандай
теңдеуді айтады?
С-3:
Теңдеудің қандай қасиеттері
бар?
С-4: Бір айнымалысы бар теңдеуді
шешу алгоритмін атаңдар
С-5: ах=b түріндегі теңдеуді шешудің неше жағдайы
бар?
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады.
Үй жұмысын дұрыс
орындап, сұрақтарға жауап берген оқушылар бағалау парақтарына
баллдарын жазады.
|



|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Оқушыларды «Геометриялық
фигуралар» тәсілі арқылы төрт топқа
бөлемін
№1
топ.
Суреттегі таразының сол
жақ табақшасына 3 пакет ұн, ал оң жақ
табақшасына 1 пакет ұн
және 4 кг кіртасы салынған.

Сурет бойынша сызықтық
теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 пакет ұнның
массасы х кг.
Теңдеуді шешіп, 1 пакет
ұнның массасын анықтаңдар.
№2
топ
Суреттегі таразының сол
жақ табақшасына массалары бірдей 5 орам-
жапырақ және 500 г
кіртасы, ал оң жақ табақшасына 2
орамжапырақ
және 2 кг кіртасы
салынған. 
Сурет бойынша сызықтық
теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 орам-
жапырақтың
массасы у кг.
Теңдеуді шешіп, 1
орамжапырақтың массасын анықтаңдар.
№3
топ
Суретте таразының сол жақ
табақшасында 4 бөлек шай және 50 г
кіртасы, ал оң жақ
табақшасында 1 бөлек шай және 500 г
кіртасы
кескінделген. 
Сурет бойынша теңдеу
құрыңдар, мұндағы 1 бөлек шайдың массасы
х г.
Теңдеуді шешіп, 1 бөлек шайдың массасын
табыңдар.
№4
топ
Суретте таразының сол жақ
табақшасында бал құйылған ыдыс және
500 г кіртасы, оң жақ
табақшасында бос ыдыс және 2 кг, 1 кг
кіртастары
кескінделген. Бал
құйылмай тұрғандағы ыдыс пен бос ыдыстың
масса-
лары тең.

Сергіту сәті:
«Есептейік»

Оқулықпен жұмыс. №880, №881, №882


|
Оқушылар геометриялық фигураларды таңдау арқылы төрт топқа
бөлінеді.
Әр
топ өздеріне берілген есептерді дескрипторға сәйкес
шығарады.
Бір-бірлерін бағалап, бағалау парақтарына
баллдарын жазады.



|

Дескриптор:
--Мәтін есептерді
шығарады
-
Ізделінді шаманы х әріпімен
белгілейді
- Берілген шамамен ізделінді
шама арасында байланыс орнатады
- Теңдеу құрастыра
алады
- Құрастырылған теңдеуді шеше
алады
- Шыққан нәтижені есеп шартымен салыстыра
алады
- Жауабын дұрыс жазады
«Басбармақ» әдісімен бағалау
жүргізіледі
|
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Бүгінгі
сабақта:
Рефлексия:
"Екі жұлдыз, бір
тілек" — сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі
жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды
сұраңыз.
Екі
жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2
зат.
Бір
тілек = бұл жақсартуға болатын
нәрсе.
Үйге тапсырма.
№845.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Оқушылар рефлексия
жасайды.
Бағалау парақтарындағы
ұпайларды санайды.
|
Кері
байланыс


|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
|