6-сынып. Қазақ әдебиеті. №2бжб.2-тоқсан Дұрыс жауаптарымен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6-сынып. Қазақ әдебиеті. №2бжб.2-тоқсан Дұрыс жауаптарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып.Қазақ әдебиеті. №2бжб. 2-тоқсан. Дұрыс жауаптарымен
Материалдың қысқаша нұсқасы

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Бөлім «Абайды оқы, таңырқа!»

6-сынып, № 2 БЖБ

Тақырып: Абай Құнанбайұлы «Бірінші қарасөзі», «Жетінші қарасөзі», «Отыз бірінші қарасөзі»

Оқу мақсаты: 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын

маңызына негіздеме жасау;

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып

баға беру.

Бағалау критеийі:

  • шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды;

  • кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді.

Орындау уақыты 15-20 минут

1-тапсырма. Абайдың «Бірінші қарасөзі» бойынша берілген үзіндіге байланысты өз пікіріңді білдір.

Шығармадан үзінді

Менің пікірім

Ел бағу? Жоқ, елге бағым жоқ. Бағусыз дертке ұшырайын деген кісі бақпаса, не албыртқан, көңілі басылмаған жастар бағамын демесе, бізді құдай сақтасын!








2-тапсырма. Абайдың «Жетінші қарасөзіндегі» ойлар мен тұжырымдарды анықтаңдар.


Берілген түсінік

Қарасөздегі ой-тұжырым атауы

Ішсем, жесем, ұйықтасам


Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?» деп, «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді.


3-тапсырма. Абайдың «Отыз бірінші қарасөзі» бойынша білімдеріңді тест әдісімен тексеріңдер.

  1. Естіген нәрсені ұмытпастықтың неше себебі бар?

  1. 3

  2. 4

  3. 2

  4. 6

  1. Абайдың «Отыз бірінші қарасөзіндегі» ой кеселін көрсетіңіз.

  1. Ойыншы-күлкішілдік

  2. Мазасыздық

  3. Ұйқышылдық

  4. Көпсөзділік

  1. «Ғибрәтлану» сөзінің мағынасы

  1. Ғибраттану, үлгі алу;

  2. Құмарлық

  3. Қарасөз

  4. Залал

  1. Естіген нәрсені ұмытпастықтың төрт түрлі себебінің бірін белгілеңіз.

  1. Ой-кеселді нәрселерден қашық болу керек.

  2. Адалдықпен өмір сүруге тырысу керек.

  3. Бала тәрбиесімен айналысу керек.

  4. Көп кітап оқып, білімін жетілдіру керек.

  1. Естіген нәрсені ұмытпастықтың төрт түрлі себебінің бірін белгілеңіз.

A. Сол нәрсеге қатысты мол деректер жинап, мағұлмат алу керек.

B. Сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек.

C. Сол нәрсенің шыққан тегін зерттеп, тарихи негізіне үңілу керек.

D. Сол нәрсеге өзгелердің қызығушылығын арттыра білу керек.

Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды;


Абайдың «Бірінші қарасөзі» бойынша берілген үзіндіге байланысты өз пікіріңді білдіреді;

1

Өзінің көңілге түйгенін жазады

1

1

Абайдың «Жетінші қарасөзіндегі» ойлар мен тұжырымдарды анықтайды;

1

1

кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді.


«Отыз бірінші қарасөзі» бойынша білімдерін тест әдісімен тексереді:

1-сұрақ;

2-сұрақ;

3-сұрақ;

4-сұрақ;

5-сұрақ.



1

1

1

1

1

Барлығы – 10 балл


Дұрыс жауаптар

1-тапсырма. Абайдың «Бірінші қарасөзі» бойынша берілген үзіндіге байланысты өз пікіріңді білдір.

Шығармадан үзінді

Менің пікірім

Ел бағу? Жоқ, елге бағым жоқ. Бағусыз дертке ұшырайын деген кісі бақпаса, не албыртқан, көңілі басылмаған жастар бағамын демесе, бізді құдай сақтасын!

Бұл жерде Абай ақын ел ісімен айналысқысы келмейтіндігін, ел ішіндегі талас-тартысқа араласып дертті болғанша ел басқару, ел билеу ісін жігерлі жастарға берген дұрыс деген ой айтады.


2-тапсырма. Абайдың «Жетінші қарасөзіндегі» ойлар мен тұжырымдарды анықтаңдар.


Берілген түсінік

Қарасөздегі ой-тұжырым атауы

Ішсем, жесем, ұйықтасам

Тәннің құмары

Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?» деп, «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді.

Жан құмары

3-тапсырма. Абайдың «Отыз бірінші қарасөзі» бойынша білімдеріңді тест әдісімен тексеріңдер.

  1. Естіген нәрсені ұмытпастықтың неше себебі бар?

  1. 3

  2. 4

  3. 2

  4. 6

  1. Абайдың «Отыз бірінші қарасөзіндегі» ой кеселін көрсетіңіз.

  1. Ойыншы-күлкішілдік

  2. Мазасыздық

  3. Ұйқышылдық

  4. Көпсөзділік

  1. «Ғибрәтлану» сөзінің мағынасы

  1. Ғибраттану, үлгі алу;

  2. Құмарлық

  3. Қарасөз

  4. Залал

  1. Естіген нәрсені ұмытпастықтың төрт түрлі себебінің бірін белгілеңіз.

  1. Ой-кеселді нәрселерден қашық болу керек.

  2. Адалдықпен өмір сүруге тырысу керек.

  3. Бала тәрбиесімен айналысу керек.

  4. Көп кітап оқып, білімін жетілдіру керек.

  1. Естіген нәрсені ұмытпастықтың төрт түрлі себебінің бірін белгілеңіз.

A. Сол нәрсеге қатысты мол деректер жинап, мағұлмат алу керек.

B. Сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек.

C. Сол нәрсенің шыққан тегін зерттеп, тарихи негізіне үңілу керек.

D. Сол нәрсеге өзгелердің қызығушылығын арттыра білу керек.









































«Абайды оқы, таңырқа!» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың

нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

Абай Құнанбайұлы «Жетінші сөз»

Оқушының аты-жөні: ____________________________________Сыныбы:_____


Бағалау критерийлері

Оқу жетістігінің деңгейі

Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

Төмен

Орта

Жоғары

Shape1 Кейіпкер образын ажыратуда қиналады

Кейіпкер образын ажыратуда

қShape2 ателеседі

КShape3 ейіпкер образын ажыратады

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

Кейіпкерлерді салыстырмалы сипаттама Shape4 беруде қиналады

Кейіпкерлерді салыстыруда,

бShape5 аға беруде қателіктер жібереді

Кейіпкерлерді салыстырады,

бShape6 ерілген үзіндінің құндылығына баға береді

Отбасылық құндылықты көрсетіп, әдеби эссе жазады.



Эссенің құрылымын сақтауда, (кіріспе, негізгі, қорытынды)

оShape7 тбасылық құндылықты көрсетуде қиналады


Эссенің құрылымын сақтауда, (кіріспе, негізгі, қорытынды)

оShape8 тбасылық құндылықты көрсетуде қателеседі

Эссенің құрылымын сақтайды, (кіріспе, негізгі, қорытынды)

оShape9 тбасылық құндылықты көрсетеді













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
294
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі