6 сынып.БЖБ№1
« Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тапсырма І нұсқа орындалу уақыты 25 минут
1.15; 10; 20; 7,5. берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл
2.Берілген жұмысты 8 жұмысшы 12 күнде бітіреді. Ал 6 жұмысшы осы жұмысты неше күнде бітіреді. 3 балл
3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 12 рет айналғанда неше метр жол жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14. 3балл
4.Жер бетіндегі 270 км арақашықтық картада 1,8 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы
3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты табыңыз. 3балл
5. -20; - ;1;-10; 4;1,7; 3; -605;-16; 2,96; ; 9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін анықтап жазыңдар.3балл
a) Q:
b) Z:
c) N:
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Пропорцияның негізгі қасиетін қолданады. |
1 |
екі пропорция құрастырады |
1 |
|
Шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді шығарады. |
2 |
шамалардың тәуелділігін ажыратады |
1 |
|
шарты бойынша пропорция құрады |
1 |
||
|
шартқа сәйкес есептің жауабын табады |
1 |
||
|
Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда қолданады. |
3 |
шеңбер ұзындығының формуласын қолданады |
1 |
|
дөңгелектің ұзындығын табады |
1 |
||
|
арақашықты табады |
1 |
||
|
Арақашықтық және ұзындықтар арқылы масштабты табады. |
4 |
пропорция құрады |
1 |
|
арақашықтықты табады |
1 |
||
|
масштабты табады |
1 |
||
|
Сандардың берілген жиында жататынын анықтайды |
5 |
натурал сандарды таңдайды |
1 |
|
бүтін сандарды таңдайды |
1 |
||
|
рационал сандарды таңдайды |
1 |
||
|
Сандарды салыстырады |
6 |
Теріс сандарды салыстырады |
1 |
|
Модульдегі сандарды салыстырады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
15 |
||
8-Сынып.
БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»
1-нұсқа
1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; ; ; 5,639; ; 2; ; 4,(7)
2. Есептеңіз.
1) 2) ; 3) ; 5) ; 6)
3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:
4. Өрнектің мәнін табыңыз:
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
1 |
иррационал сандарды көрсетеді |
1 |
|
Квадрат түбірдің мәнін есептейді
|
2 |
бірінші өрнекті есептейді |
1 |
|
екінші өрнекті есептейді |
1 |
||
|
үшінші өрнекті есептейді |
1 |
||
|
төртінші өрнекті есептейді |
1 |
||
|
бесінші өрнекті есептейді |
1 |
||
|
алтыншы өрнекті есептейді |
1 |
||
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
|
3 |
Бірінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді |
1 |
|
түрлендірудің әдісін таңдайды |
1 |
||
|
дұрыс жауап көрсетеді |
1 |
||
|
Екінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді |
1 |
||
|
түрлендірудің әдісін таңдайды |
1 |
||
|
дұрыс жауап көрсетеді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
16 |
||
8 сынып.Геометрия
БЖБ№1. «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу»
1-нұсқа
1. a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтаңыз;
b) Ішкі бұрыштарының қосындысы -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын табыңыз.
[3]
2. а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 4 см және 12 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз.
[3]
b) ABCD параллелограмының А бұрышы , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3)0-қа тең. Белгісіз х-мәнін табыңыз.
[2]
3. Берілген трапецияның табандары 4см және 6 см болса, онда трапецияның орта сызығын және оның диагоналі орта сызықты қандай кесінділерге бөлетінін анықта. [4]
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады. |
1 |
дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтайды |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы формуласын қолданады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
қабырғаларының санын табады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады. |
2а |
параллелограмм биссектрисаның қасиетін колданады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
параллелограмның қабырғаларын табады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
параллелограмның периметрін табады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2b |
параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолданады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
белгісіз х мәнін табады |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абишева Махаббат Саматкызы Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 6 сынып.БЖБ№1 « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
6 сынып.БЖБ№1 « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалауМатериал туралы қысқаша түсінік
математика 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
6 сынып.БЖБ№1 « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тапсырма І нұсқа орындалу уақыты 25 минут 1.15; 10; 20; 7,5. берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл 2.Берілген жұмысты 8 жұмысшы 12 күнде бітіреді. Ал 6 жұмысшы осы жұмысты неше күнде бітіреді. 3 балл 3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 12 рет айналғанда неше метр жол жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14. 3балл
4.Жер бетіндегі 270 км арақашықтық картада 1,8 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы 3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты табыңыз. 3балл 5. -20; - ;1;-10; 4;1,7; 3; -605;-16; 2,96; ; 9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін анықтап жазыңдар.3балл a) Q: b) Z: c) N:
8-Сынып. БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек» 1-нұсқа 1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; ; ; 5,639; ; 2; ; 4,(7) 2. Есептеңіз. 1) 2) ; 3) ; 5) ; 6) 3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:
4. Өрнектің мәнін табыңыз:
8 сынып.Геометрия БЖБ№1. «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу» 1-нұсқа 1. a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтаңыз; b) Ішкі бұрыштарының қосындысы -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын табыңыз. [3] 2. а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 4 см және 12 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз. [3] b) ABCD параллелограмының А бұрышы , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3)0-қа тең. Белгісіз х-мәнін табыңыз. [2] 3. Берілген трапецияның табандары 4см және 6 см болса, онда трапецияның орта сызығын және оның диагоналі орта сызықты қандай кесінділерге бөлетінін анықта. [4]
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













