Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    6 сынып.БЖБ№1

    « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тапсырма І нұсқа орындалу уақыты 25 минут

    1.15; 10; 20; 7,5. берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл


    2.Берілген жұмысты 8 жұмысшы 12 күнде бітіреді. Ал 6 жұмысшы осы жұмысты неше күнде бітіреді. 3 балл

    3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 12 рет айналғанда неше метр жол жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14. 3балл



    4.Жер бетіндегі 270 км арақашықтық картада 1,8 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы

    3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты табыңыз. 3балл

    5. -20; - ;1;-10; 4;1,7; 3; -605;-16; 2,96; ; 9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін анықтап жазыңдар.3балл

    a) Q:

    b) Z:

    c) N:






    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Пропорцияның негізгі қасиетін қолданады.

    1

    екі пропорция құрастырады

    1

    Шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді шығарады.


    2

    шамалардың тәуелділігін ажыратады

    1

    шарты бойынша пропорция құрады

    1

    шартқа сәйкес есептің жауабын

    табады

    1

    Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда қолданады.


    3

    шеңбер ұзындығының формуласын

    қолданады

    1

    дөңгелектің ұзындығын табады

    1

    арақашықты табады

    1

    Арақашықтық және ұзындықтар арқылы масштабты табады.


    4

    пропорция құрады

    1

    арақашықтықты табады

    1

    масштабты табады

    1

    Сандардың берілген жиында жататынын анықтайды

    5

    натурал сандарды таңдайды

    1

    бүтін сандарды таңдайды

    1

    рационал сандарды таңдайды

    1

    Сандарды салыстырады

    6

    Теріс сандарды салыстырады

    1

    Модульдегі сандарды салыстырады

    1

    Жалпы балл:

    15



























    8-Сынып.

    БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

    1-нұсқа

    1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; ; ; 5,639; ; 2; ; 4,(7)

    2. Есептеңіз.

    1) 2) ; 3) ; 5) ; 6)

    3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:



    4. Өрнектің мәнін табыңыз:



    Бағалау критерийлері

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Иррационал сандарды анықтайды.

    1

    иррационал сандарды көрсетеді

    1

    Квадрат түбірдің мәнін есептейді


    2

    бірінші өрнекті есептейді

    1

    екінші өрнекті есептейді

    1

    үшінші өрнекті есептейді

    1

    төртінші өрнекті есептейді

    1

    бесінші өрнекті есептейді

    1

    алтыншы өрнекті есептейді

    1

    Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады


    3

    Бірінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

    1

    түрлендірудің әдісін таңдайды

    1

    дұрыс жауап көрсетеді

    1

    Екінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

    1

    түрлендірудің әдісін таңдайды

    1

    дұрыс жауап көрсетеді

    1

    Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады.

    4

    жақшаларды ашады

    1

    ұқсас мүшелерді біріктіреді

    1

    жауабын жазады

    1

    Жалпы балл:

    16







    8 сынып.Геометрия

    БЖБ№1. «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу»

    1-нұсқа

    1. a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтаңыз;

    b) Ішкі бұрыштарының қосындысы -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын табыңыз.

    [3]

    2. а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 4 см және 12 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз.

    [3]

    b) ABCD параллелограмының А бұрышы , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3)0-қа тең. Белгісіз х-мәнін табыңыз.

    [2]

    3. Берілген трапецияның табандары 4см және 6 см болса, онда трапецияның орта сызығын және оның диагоналі орта сызықты қандай кесінділерге бөлетінін анықта. [4]



    Бағалау критерийлері

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады.

    1

    дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтайды

    1

    көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы формуласын қолданады

    1

    қабырғаларының санын табады

    1

    Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады.


    2а

    параллелограмм биссектрисаның қасиетін колданады

    1

    параллелограмның қабырғаларын табады

    1

    параллелограмның периметрін табады

    1

    2b

    параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолданады

    1

    белгісіз х мәнін табады

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абишева Махаббат Саматкызы
    16 Қазан 2020
    5260
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6 сынып.БЖБ№1 « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6 сынып.БЖБ№1 « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математика 6 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    6 сынып.БЖБ№1

    « Пропорция және Рационал сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тапсырма І нұсқа орындалу уақыты 25 минут

    1.15; 10; 20; 7,5. берілген сандарды пайдаланып, пропорция құрастырып жаз. 1 балл


    2.Берілген жұмысты 8 жұмысшы 12 күнде бітіреді. Ал 6 жұмысшы осы жұмысты неше күнде бітіреді. 3 балл

    3.Велосипедтің дөңгелегінің радиусы 0,5м болса, осы дөңгелек 12 рет айналғанда неше метр жол жүреді? Мұндағы π ≈ 3,14. 3балл



    4.Жер бетіндегі 270 км арақашықтық картада 1,8 см-ге сәйкес келеді. Осы картадағы

    3,2 см кесіндіге жер бетіндегі неше километр арақашықтық сәйкес келеді? Масштабты табыңыз. 3балл

    5. -20; - ;1;-10; 4;1,7; 3; -605;-16; 2,96; ; 9; мына сандардың қандай жиынға тиісті екенін анықтап жазыңдар.3балл

    a) Q:

    b) Z:

    c) N:






    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Пропорцияның негізгі қасиетін қолданады.

    1

    екі пропорция құрастырады

    1

    Шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді шығарады.


    2

    шамалардың тәуелділігін ажыратады

    1

    шарты бойынша пропорция құрады

    1

    шартқа сәйкес есептің жауабын

    табады

    1

    Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда қолданады.


    3

    шеңбер ұзындығының формуласын

    қолданады

    1

    дөңгелектің ұзындығын табады

    1

    арақашықты табады

    1

    Арақашықтық және ұзындықтар арқылы масштабты табады.


    4

    пропорция құрады

    1

    арақашықтықты табады

    1

    масштабты табады

    1

    Сандардың берілген жиында жататынын анықтайды

    5

    натурал сандарды таңдайды

    1

    бүтін сандарды таңдайды

    1

    рационал сандарды таңдайды

    1

    Сандарды салыстырады

    6

    Теріс сандарды салыстырады

    1

    Модульдегі сандарды салыстырады

    1

    Жалпы балл:

    15



























    8-Сынып.

    БЖБ№1. «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

    1-нұсқа

    1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; ; ; 5,639; ; 2; ; 4,(7)

    2. Есептеңіз.

    1) 2) ; 3) ; 5) ; 6)

    3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылыңыз:



    4. Өрнектің мәнін табыңыз:



    Бағалау критерийлері

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Иррационал сандарды анықтайды.

    1

    иррационал сандарды көрсетеді

    1

    Квадрат түбірдің мәнін есептейді


    2

    бірінші өрнекті есептейді

    1

    екінші өрнекті есептейді

    1

    үшінші өрнекті есептейді

    1

    төртінші өрнекті есептейді

    1

    бесінші өрнекті есептейді

    1

    алтыншы өрнекті есептейді

    1

    Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады


    3

    Бірінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

    1

    түрлендірудің әдісін таңдайды

    1

    дұрыс жауап көрсетеді

    1

    Екінші өрнектегі бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

    1

    түрлендірудің әдісін таңдайды

    1

    дұрыс жауап көрсетеді

    1

    Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады.

    4

    жақшаларды ашады

    1

    ұқсас мүшелерді біріктіреді

    1

    жауабын жазады

    1

    Жалпы балл:

    16







    8 сынып.Геометрия

    БЖБ№1. «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу»

    1-нұсқа

    1. a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтаңыз;

    b) Ішкі бұрыштарының қосындысы -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын табыңыз.

    [3]

    2. а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 4 см және 12 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз.

    [3]

    b) ABCD параллелограмының А бұрышы , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3)0-қа тең. Белгісіз х-мәнін табыңыз.

    [2]

    3. Берілген трапецияның табандары 4см және 6 см болса, онда трапецияның орта сызығын және оның диагоналі орта сызықты қандай кесінділерге бөлетінін анықта. [4]



    Бағалау критерийлері

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады.

    1

    дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтайды

    1

    көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы формуласын қолданады

    1

    қабырғаларының санын табады

    1

    Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады.


    2а

    параллелограмм биссектрисаның қасиетін колданады

    1

    параллелограмның қабырғаларын табады

    1

    параллелограмның периметрін табады

    1

    2b

    параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолданады

    1

    белгісіз х мәнін табады

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 6 сынып
    16.10.2020
    5260
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абишева Махаббат Саматкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации