Балалар қазақтың тұңғыш ұстазын білесіңдер
ме? - Әрине Ыбырай Алтынсарин. Қазақтың ұлы ағартушысы, педагог,
ғалым-жазушы Ыбырай Алтынсарин тұңғыш ағартушы, қазақ жазба
әдебиетінің негізін салушы, көркем әдеби тілдің тазалығы үшін
күресуші, балаларға таза ана тілін үйрету арқылы халықтың бай тілін
меңгеріп, өнер-білімге бастаушы. Ыбырай Алтынсарин туған халқына
оқу-білімге шақырып, кенжелеген қараңғылықтағы еліне білімнің жарық
сәулесін таратты. Тұңғыш қайраткер жас ұрпақ тәрбиелеуде жаңа
ғылымның іргетасын қалады. Өзі бас болып, бірнеше жерде кездескен
кедергі қарсылыққа қарамастан, 1864 жылы мектеп
ашты.
№
6 САБАҚ.
«ЖЕЛІДЕГІҚАУІПТІ ХОББИ (ТРЕШ-СТРИМ)»
Сабақтың мақсаты: желідегі қауіпті
хоббилерді тануға және олардан аулақ
болуға
үйрету.
Негізгі
міндеттер:
1. Треш ағындарының не екенін және
олардың неге қауіпті екенін
түсіндіріңіз.
2. Треш ағындарына қатысудың
салдарының нақты мысалдарын
көрсетіңіз.
3. Треш ағындарымен соқтығысқан
кезде әрекет алгоритмін
жасаңыз.
Материалдар мен
ресурстар:
- Қоқыс ағындарының мысалдары бар
презентация.
- Іс-қимыл алгоритмі бар үлестірме
материалдар.
Сабақтың
барысы
1. Кіріспе (2 минутқа
дейін)
Треш ағындары – бұл интернеттегі
заңсыз әрекеттерді көрсету. Бұл
мазмұнның
төмен сапасымен, қақтығыс мазмұнымен
ерекшеленетін онлайн трансляциялардың
түрі.
Дөрекі мінез-құлықпен аудиторияның
назарын аудару. Қызықты әңгімелерге
немесе
ойын шеберлігіне баса назар
аударатын дәстүрлі ағындардан айырмашылығы,
треш
ағындары көрермендердің күшті
эмоцияларын шақыруға бағытталған.
Ағындар
құбылысы блогерлердің бейне ойындар
таратуынан басталды. Көрермендер белгілі
бір
ойын үшін емес, сүйікті блогермен
сөйлесу үшін келеді. Интернеттегі кез келген
тікелей
эфир ағындар деп аталады. Олар
әртүрлі сайттарда өтеді: арнайы ағындық
қызметтерде.
Тікелей эфир опциясы бар үлкен бейне
платформаларда: «Youtube», «VK
бейнелері».
Әлеуметтік желілерде және тікелей
эфирде: «Одноклассники»,
«телеграмм»,
«Instagram» мүмкіндігі бар
мессенджерлерде кездеседі.
2. Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін)
✓
Треш ағындарын мысалдарымен және
олардың салдарымен көрсету.
✓
Оқушылармен бірге әрекет алгоритмін
жасау.
✓
Олардың ұсыныстарын бекітіңіз,
сонымен қатар төмендегілерді
қосыңыз:
•треш ағындарына қатысудан және
көруден аулақ болыңыз;
•ересектерге немесе педагогтерге
анықталған қоқыс ағындары туралы
хабарлаңыз.
3. Қорытынды (2 минутқа
дейін)
Пайдалы
сілтеме:https://youtu.be/CzNjRdhY65E?si=d3gFGIZMzS2jjbUq
|