Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
3.1.2.1*
шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз
сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау,
сахналау
3.2.6.1
кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының
өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп
бағалау
3.3.1.1
мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр
бөлікке ат қойып, жоспар құру
|
Басы
10
мин
|
І.Психологиялық
дайындық
ІІ.Өткен сабақты
бекіту.
«Иә, жоқ» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау
1. Құрманғазы тартқан күй «Серпер»
(иә)
2. Қазақтың ұлттық аспабы – домбыра
(иә)
3. Күй атасы – Ахмет Жұбанов
(жоқ)
4. Ахмет Жұбанов – суретші
(жоқ)
5. Күй тарту – қазақ халқының ұлттық өнері
(иә)
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
|
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Слайд
1
Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма «Ой шақыру»
әдісін
«Қазақша
күрес» сөзінің мағынасын ашатын сөздерді атайды.
(ұлттық спорт түрі,
жекпе-жекке шығады, қолмен белдіктен, күрте жағасынан ұстайды,
жеңінен ұстап шалады, жұлқиды, кеудеден асыра лақтырады.
)
2 - тапсырма «Пікірлер
ағашы» стратегиясымен Әуелбек Қоңыратбаев туралы
не білетінін ағашқа жазады. (алдын ала берілген
тапсырма)
1.Ол кім?
2.Қайда туған?
3.Қандай қызмет
атқарған?
4.Қандай шығармаларын
білесің?
Қосымша мәлімет: Қоңыратбаев Әуелбек
(1905-1986)— Қызылорда облысы, Шиелі ауданында туған.
Ғалым, түркітанушы, филология ғылымдарының докторы. «Фараби және
Абай» еңбегін жазған.
3-тапсырма
- мәтінді түсініп
оқиды.
-Өз сөзімен мазмұндайды.
-Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Қажымұқанның қанша медалі
бар?
Қытай еліне қай жылы
барды?
Сайыс қай қалада өтті?
Сар Кекен мен Қажымұқан белдесуіндегі
Қажымұқанның тәсілдерін айтып бер.
4-тапсырма
Жоспар құрады, жоспарға сүйеніп
мазмұндайды.
Жоспар:
Балуан Қажымұқан
Сар Кекен мен Қажымұқанның
кездесуі
Қажымұқанның жеңісі
Дәптермен жұмыс:
Бейхабар - хабарсыз
3-тапсырма «Кубизм»
әдісі арқылы мәтінге сүйене отырып
Қажымұқанды сипаттайды және іс-әрекетін
болжайды.
Үлгі: 24 елді аралаған, 48 медалі
бар, балуан, қара күш иесі, намысшыл
т.б.

4 – тапсырма. «4 сөйлем»
тәсілі арқылы мәтіннің композициялық құрылымына
талдау жасайды.
Құрылым
|
Оқиғалар
тізбегі
|
Басталуы
|
Қытайдағы күрес,
жапон балуан Сар Кекен
|
Жалғасуы
|
Екеуінің күресі,
қҚажымұқан жарақат алып қалды.
|
Аяқталуы
|
Қажымұқан ашуға
булығып, жарасына қарамастан желкесінен бір қойды, жеңіске
жетті
|
5 - тапсырма «Ой
шақыру»
Оқулықта берілген суреттің
мәтіндегі оқиғаға байланысын анықтайды немесе өз нұсқаларын
ұсынады.
Олардың ішінде әлемге белгілі
палуандар: Үндістаннан – Салах, Мамбу, Ахмет Әли; Египеттен – Юсуф,
Нұра, Мұстафа; Ираннан – Махмуд және Фаруддин; Оңтүстік Африкадан –
қара мұсылман Ципс есімді балуандармен
күрескен
|
«Қазақша
күрес» сөзінің мағынасын ашатын сөздерді атайды.
Әуелбек Қоңыратбаев туралы не білетінін ағашқа
жазады.
Мәтінді түсініп оқиды. Сар Кекен мен Қажымұқан
белдесуіндегі Қажымұқанның тәсілдерін айтып
береді.
Мәтінге жоспар құрады.
«Кубизм» әдісі арқылы мәтінге
сүйене отырып Қажымұқанды сипаттайды.
Мәтінге сүйене отырып
Қажымұқанды сипаттайды және іс-әрекетін
болжайды.
|
Дескриптор:
-мәтінді түсініп оқиды;(1б)
-мәтін мазмұнын жүйелі
баяндайды;(1б)
-сөздерді мағынасына сәйкес орынды
қолданады;(1б)
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді.(1б)
Дескриптор:
-мәтіннің мазмұнын өз сөзімен
айтады.(1б)
-құрастырған жоспары
бойынша әңгімелейді.(1б)
Дескриптор:
- мәтінге сүйене отырып
Қажымұқанды
сипаттайды;(1б)
-іс-әрекетін
болжайды.(1б)
Дескриптор:
- мәтіннің
композициялық құрылымына талдау
жасайды.(1б)
-Мәтіндегі оқиға байланысын
анықтап, өз нұсқасын
ұсынады.(1б)
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
Слайд
9
|