№76 Жатыс септік

Тақырып бойынша 12 материал табылды

№76 Жатыс септік

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 76-сабақ Мектеп «№25 жалпы білім беретін мектебі» Бөлім Табиғат құбылыстары Педагогтіңаты-жөні Искакова У Күні: 29.01.2025ж Сынып:4 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтыңтақырыбы №76Жатыс септік 56-61 жаттығулар Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу 4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын қазақ тілінің пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау Сабақтыңмақсаты/критерийі Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі Құндылыққа баулу Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; Сабақтың барысы Сабақтың кезең уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әр
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар    

Қазақ тілі 76-сабақ


Мектеп

«№25 жалпы білім беретін мектебі»

Бөлім

Табиғат құбылыстары

Педагогтіңаты-жөні

Искакова У

Күні:

29.01.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

76Жатыссептік 56-61 жаттығулар

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын қазақ тілінің пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау

Сабақтыңмақсаты/критерийі

Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі

Құндылыққа баулу

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату.

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

Үй тапсырмасын сұрау.

55-жаттығу. Мақал- мәтелді оқып, табыс септігіндегі сөздерді жаз.

1. Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды.

2. Шеге тағаны сақтайды,

Таға тұлпарды сақтайды.

Табыс септігіндегі сөз сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтап, бір-біріне түсіндіріңдер.

Аққуды, тағаны, тұлпарды.

Табыс септігіндегі сөз сөйлемнің толықтауыш мүшесі болып тұр.

Мұғалімнің тапсырмасын орындайды.







Бағалау: Термометр

Дескриптор:Тапсырманы орындайды 1 балл

компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері

Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 56,57– тапсырма Жұптық жұмыс

«Шешуін тап » әдісі.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;

НұсқауЖұмбақты оқып, шешуін тап.

Қыста ғана болады,

Ұстасаң, қолың тоңады. (қар)

Қарамен жазылған сөзге сұрақ қой. Оның жалғауын тап. Бұл сөз қай септікте тұр?

Жатыс септікте тұр.

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаМақал-мәтелді оқып, жатқа жаз.

1. Балапан ұяданеде? не көрсе, ұшқандақашан? соны іледі.

2.Ерлік білектенеде? емес, жүректенеде?.

Жатыс септігіндегі сөздердің астын сыз. Оларға сұрақ қой.




Жұмбақты оқып, шешуін табады Мақал-мәтелді оқып, жатқа жазады.

Бағалау критерийіМәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайдыДескриптор: .Жұмбақты оқып, шешуін табады 1 баллМақал-мәтелді оқып, жатқа жазады.1 балл


Оқулық, дәптер




5мин

Сергіту сәті


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин









ҚБ 58,59-тапсырма Жұптық жұмыс

«Көшіріп жазу» әдісі

ОДД:білу.түсіну

Нұсқау:Мәтінді көшіріп жаз.

Арша тасты жерлерде, таулы аймақтарда өседі. Дәрі жасау үшін оның жемісін пайдаланады. Құрамында эфир майы, қант, алма қышқылы, минералды тұз бар.

Мәтінге ат қой.

Арша

Жатыс септігіндегі сөздер сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықта.

Жерлерде, аймақтарда (қайда?)-пысықтауыш

Құрамында(несінде?)-толықтауыш.

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма

Берілген септіктердің сұрақтары мен жалғауларын салыстыр. Бұларды бір -бірінен қалай айыруға болатыны жөнінде қорытынды жаса.

Мәтінді көшіріп жазады

Мәтінге ат қояды

Жатыс септігіндегі сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтайды

Бағалау критерийіЗат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледіДескриптор:Мәтінді көшіріп жазады2 балл.

Мәтінге ат қояды 1 балл

Жатыс септігіндегі сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтайды 2 балл

оқулық







10 мин

60-тапсырма Жеке жұмыс

Сөздерді оқы.

Өзен, жайлау, қыс, көген.

Өзенде балықтардың түр-түрі бар. Жайлауда жылқылар жайылып жүр. Қыста қар қалың жауды. Қозы-лақтар көгенде байлаулы тұр.

1-деңгей:

Осы сөздерге жатыс септік жалғауын жалғап, әрқайсысымен сөйлем құрап жаз.

2-деңгей:

Жатыс септік жалғауының әртүрлі жалғану себебін түсіндір.

3-деңгей:

Сызбаны пайдаланып, бұл сөздердің жатыс септігіндегі сөз екенін дәлелде.



Деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Дескриптор:деңгейлік тапсырмаларды орындайды 2 балл


Сабақ

тың соңы

5 мин


-Рефлексия: «Термометр» әдісі бойынша өтеді.

-Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер.

Оқу тапсырмасы: 61-жаттығу

Сабаққа кері байланыс жасайды.

Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды.

Үй тапсырмасын жазып алады





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі