Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 76-сабақ
|
Мектеп |
«№25 жалпы білім беретін мектебі» |
||||
|
Бөлім |
Табиғат құбылыстары |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Искакова У |
||||
|
Күні: |
29.01.2025ж |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№76Жатыссептік 56-61 жаттығулар |
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу 4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын қазақ тілінің пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау |
||||
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі |
Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату. Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым! Үй тапсырмасын сұрау. 55-жаттығу. Мақал- мәтелді оқып, табыс септігіндегі сөздерді жаз. 1. Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды. 2. Шеге тағаны сақтайды, Таға тұлпарды сақтайды. Табыс септігіндегі сөз сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтап, бір-біріне түсіндіріңдер. Аққуды, тағаны, тұлпарды. Табыс септігіндегі сөз сөйлемнің толықтауыш мүшесі болып тұр. |
Мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
Бағалау: Термометр
|
компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 56,57– тапсырма Жұптық жұмыс «Шешуін тап » әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; НұсқауЖұмбақты оқып, шешуін тап. Қыста ғана болады, Ұстасаң, қолың тоңады. (қар) Қарамен жазылған сөзге сұрақ қой. Оның жалғауын тап. Бұл сөз қай септікте тұр? Жатыс септікте тұр. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаМақал-мәтелді оқып, жатқа жаз. 1. Балапан ұяданеде? не көрсе, ұшқандақашан? соны іледі. 2.Ерлік білектенеде? емес, жүректенеде?. Жатыс септігіндегі сөздердің астын сыз. Оларға сұрақ қой.
|
Жұмбақты оқып, шешуін табады Мақал-мәтелді оқып, жатқа жазады. |
Бағалау критерийіМәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайдыДескриптор: .Жұмбақты оқып, шешуін табады 1 баллМақал-мәтелді оқып, жатқа жазады.1 балл |
Оқулық, дәптер |
|
|
5мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
|
|
10 мин |
ҚБ 58,59-тапсырма Жұптық жұмыс ОДД:білу.түсіну Нұсқау:Мәтінді көшіріп жаз. Арша тасты жерлерде, таулы аймақтарда өседі. Дәрі жасау үшін оның жемісін пайдаланады. Құрамында эфир майы, қант, алма қышқылы, минералды тұз бар. Мәтінге ат қой. Арша Жатыс септігіндегі сөздер сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықта. Жерлерде, аймақтарда (қайда?)-пысықтауыш Құрамында(несінде?)-толықтауыш. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма Берілген септіктердің сұрақтары мен жалғауларын салыстыр. Бұларды бір -бірінен қалай айыруға болатыны жөнінде қорытынды жаса.
|
Мәтінді көшіріп жазады Мәтінге ат қояды Жатыс септігіндегі сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтайды |
Бағалау критерийіЗат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледіДескриптор:Мәтінді көшіріп жазады2 балл. Мәтінге ат қояды 1 балл Жатыс септігіндегі сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтайды 2 балл |
оқулық
|
|
|
10 мин |
60-тапсырма Жеке жұмыс Сөздерді оқы. Өзен, жайлау, қыс, көген. Өзенде балықтардың түр-түрі бар. Жайлауда жылқылар жайылып жүр. Қыста қар қалың жауды. Қозы-лақтар көгенде байлаулы тұр. 1-деңгей: Осы сөздерге жатыс септік жалғауын жалғап, әрқайсысымен сөйлем құрап жаз. 2-деңгей: Жатыс септік жалғауының әртүрлі жалғану себебін түсіндір. 3-деңгей: Сызбаны пайдаланып, бұл сөздердің жатыс септігіндегі сөз екенін дәлелде.
|
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор:деңгейлік тапсырмаларды орындайды 2 балл |
|
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
-Рефлексия:
«Термометр» әдісі бойынша өтеді. -Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер. Оқу тапсырмасы: 61-жаттығу |
Сабаққа кері байланыс жасайды. Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын жазып алады
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№76 Жатыс септік
№76 Жатыс септік
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 76-сабақ
|
Мектеп |
«№25 жалпы білім беретін мектебі» |
||||
|
Бөлім |
Табиғат құбылыстары |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Искакова У |
||||
|
Күні: |
29.01.2025ж |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№76Жатыссептік 56-61 жаттығулар |
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу 4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын қазақ тілінің пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау |
||||
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі |
Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату. Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым! Үй тапсырмасын сұрау. 55-жаттығу. Мақал- мәтелді оқып, табыс септігіндегі сөздерді жаз. 1. Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды. 2. Шеге тағаны сақтайды, Таға тұлпарды сақтайды. Табыс септігіндегі сөз сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтап, бір-біріне түсіндіріңдер. Аққуды, тағаны, тұлпарды. Табыс септігіндегі сөз сөйлемнің толықтауыш мүшесі болып тұр. |
Мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
Бағалау: Термометр
|
компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 56,57– тапсырма Жұптық жұмыс «Шешуін тап » әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; НұсқауЖұмбақты оқып, шешуін тап. Қыста ғана болады, Ұстасаң, қолың тоңады. (қар) Қарамен жазылған сөзге сұрақ қой. Оның жалғауын тап. Бұл сөз қай септікте тұр? Жатыс септікте тұр. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаМақал-мәтелді оқып, жатқа жаз. 1. Балапан ұяданеде? не көрсе, ұшқандақашан? соны іледі. 2.Ерлік білектенеде? емес, жүректенеде?. Жатыс септігіндегі сөздердің астын сыз. Оларға сұрақ қой.
|
Жұмбақты оқып, шешуін табады Мақал-мәтелді оқып, жатқа жазады. |
Бағалау критерийіМәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайдыДескриптор: .Жұмбақты оқып, шешуін табады 1 баллМақал-мәтелді оқып, жатқа жазады.1 балл |
Оқулық, дәптер |
|
|
5мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
|
|
10 мин |
ҚБ 58,59-тапсырма Жұптық жұмыс ОДД:білу.түсіну Нұсқау:Мәтінді көшіріп жаз. Арша тасты жерлерде, таулы аймақтарда өседі. Дәрі жасау үшін оның жемісін пайдаланады. Құрамында эфир майы, қант, алма қышқылы, минералды тұз бар. Мәтінге ат қой. Арша Жатыс септігіндегі сөздер сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықта. Жерлерде, аймақтарда (қайда?)-пысықтауыш Құрамында(несінде?)-толықтауыш. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма Берілген септіктердің сұрақтары мен жалғауларын салыстыр. Бұларды бір -бірінен қалай айыруға болатыны жөнінде қорытынды жаса.
|
Мәтінді көшіріп жазады Мәтінге ат қояды Жатыс септігіндегі сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтайды |
Бағалау критерийіЗат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледіДескриптор:Мәтінді көшіріп жазады2 балл. Мәтінге ат қояды 1 балл Жатыс септігіндегі сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтайды 2 балл |
оқулық
|
|
|
10 мин |
60-тапсырма Жеке жұмыс Сөздерді оқы. Өзен, жайлау, қыс, көген. Өзенде балықтардың түр-түрі бар. Жайлауда жылқылар жайылып жүр. Қыста қар қалың жауды. Қозы-лақтар көгенде байлаулы тұр. 1-деңгей: Осы сөздерге жатыс септік жалғауын жалғап, әрқайсысымен сөйлем құрап жаз. 2-деңгей: Жатыс септік жалғауының әртүрлі жалғану себебін түсіндір. 3-деңгей: Сызбаны пайдаланып, бұл сөздердің жатыс септігіндегі сөз екенін дәлелде.
|
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор:деңгейлік тапсырмаларды орындайды 2 балл |
|
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
-Рефлексия:
«Термометр» әдісі бойынша өтеді. -Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер. Оқу тапсырмасы: 61-жаттығу |
Сабаққа кері байланыс жасайды. Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын жазып алады
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
Дескриптор:Тапсырманы орындайды 1
балл















