Сабақтың
басы
5 минут
|
I.Ұйымдастыру.
Психологиялық
дайындық
«Сиқырлы суреттер»
ойыны
Балалар қораптан суретті
таңдап алады Сурет жекеше түрде берілсе оқушылар жеке тұрады көпше
түрде берілсе топтасады
|
1. «Сиқырлы
суреттер» ойыны
Балалар қораптан суретті
таңдап алады Сурет жекеше түрде берілсе оқушылар жеке тұрады көпше
түрде берілсе топтасады
|
Жарайсыңдар!
|
|
5
минут
|
II. Үй тапсырмасын
сұрау.
«Ойлан тап»
әдісі
41- жаттығу.
Жұмбақтың шешуін тап.
Екі желім
–
Күйдің көрігі,
Әннің көлігі.
(Домбыра)
Тәуелдік жалғау
жалғанғанда түбір сөздің соңындағы қатаң к дыбысы ұяңға
өзгереді.
Өткенді
пысықтау.
Зат есім дегеніміз
не?
- Зат есім
сұрақтарын айтамыз –
Етістік дегеніміз
не?
- Етістік сұрақтарын
айтамыз
- Сын есім дегеніміз
не?
- Сын есім
сұрақтарын айтамыз
- Сан есім дегеніміз
не? –
Сан есім сұрақтарын
айтамыз.
|
Жұмбақтың шешуін
табады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Ауызша
мадақтау
Дескриптор:
1.
Жұмбақтың шешуін
табады.1б
2. Сұрақтарға жауап
береді.1б
|
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсіну Оқулықпен
жұмыс.
«Еркін әңгіме» әдісі
Топтық
жұмыс
Бейнеролик
44- жаттығу.
Сурет бойынша әңгіме
құра.
Гауһар кішкентай
кезінен кесте, өрнек тоқуға құмар болды. Оған әжесі көмектесті. Өсе
келе ол кілем тоқи алатын дәрежеге
жетті.
Алмастың өзінің жеке
шеберханасы бар. Ол шеберханасында түрлі ою - өрнек салынған ағаш
ыдыстар жасайды.
Әлия мен Мадина
екеуі ою оюдан жақсы меңгерді. Олар оны апасынан үйренді. Екеуі
сырмаққа ою салып жатыр.
Сергіту
сәті
ЕБҚ
1. Зат есімнің
жекеше тәуелдік жалғауларын ата. Мысал
келтір.
2. Зат есімнің көпше тәуелдік
жалғауларын ата. Мысал
келтір.
45- жаттығу.
Мәтінді тиісті тыныс
белгілерін қойып көшіріп
жаз.
«Құпия хат»
әдісі
-Сүйкімді де
сүйікті «3»В сынып оқушылары,сау саламатсыздар ма?Сіздердің
сыныптарыңызда өте жақсы оқушылыр көп екендігіне мен қуаныштымын.
Оған сенімім мол. Маған үй тапсырмасына көмек берулеріңізді
сұраймын.
Сәлеммен
Айдос
Жеке
жұмыс
Ақши –
Әминаның ауылы. Ауылда ши өседі . Әмина бір
бума ши әкелді . Шешесі одан ши тоқыды. Ши тоқу
өнер.
Жұптық
жұмыс
Тиісті тәуелдік
жалғауды жалғап жаз
|
Сурет бойынша әңгіме
құрайды және әңгімеде тәуелдеулі және
туынды зат есімдерді
пайдаланады.
Сергіту сәтін
іс-қимылмен көрсетеді.
Мәтінді тиісті тыныс
белгілерін қойып көшіріп
жазады.
Тәуелдік жалғаулы
зат есімдердің астын сызады.
Сөйлемдерді оқиды және тәуелдік жалғауды
жалғап жазады
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1. Сурет бойынша әңгіме
құрайды.1б
2. Әңгімеде тәуелдеулі зат есімді
пайдаланады.1б
3.Туынды зат
есімдерді пайдаланады.1б
Дескриптор:
1. Мәтінді тиісті тыныс
белгілерін қойып көшіріп жазады.1б
2. Тәуелдік жалғаулы
зат есімдердің астын сызады.1б
Дескриптор:
1.
Сөйлемді
оқиды
.1б
2.
тәуелдік жалғауды жалғап
жазады.1б
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
|
Оқулық
Дәптер
дәптер
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
IV.Сабақты
қорытындылау
1. Зат есімнің
тәуелденуі дегеніміз не?
2. Зат есімнің
жекеше тәуелденуі дегеніміз не? Жалғауларын
ата.
3. "Бөлме" сөзін
жекеше түрде тәуелде.
4. Зат есімнің көпше
тәуелденуі дегеніміз не? Жалғауларын
ата.
5. "Көлік" сөзін
көпше түрде тәуелде.
-Бүгінгі оқу мақсаты
қандай болды?
-Жетістік
критерийлеріне жеттік пе?
Үй
тапсырма
46- жаттығу.
Сызбадағы ши түрлерін
дереккөздерден біліп ал.
Ақ ши-жүн орамаған,
құр шиден өзінен тоқылып жасалған төсеніш немесе киіз үйдің және
тұрмыста қолданылатын бұйым.
Ораулы ши - боялған
жүннен орап тоқыған мәнерлі, әшекейлі
ши.
Шым ши - шидің түрлі
-түсті жүн орау арқылы өрнектеп тоқылған
түрі.
Оқушылардың
білімін бағалау
Рефлексия
«Алма
ағаш»
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Үй тапсырмасын
жазады.
Өздері кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор
1.Тақырыпқа қатысты
ой түйеді.1б
Балдар жиынтығын
қою
|
|