Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7- мамыр Отан қорғаушылар күні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КГУ «Технологический колледж города Алтай» управления образования Восточно-Казахстанской области |
|||||
Наименование модуля/ Модульдің аты |
ООД №005 |
||||
Поурочный план по предмету/ Пән бойынша сабақ жоспары |
Казахский язык и литература |
||||
Дата урока/Күні |
"_14"__апреля / сәуір 2021_ года/ жылы |
||||
Урок №/ Сабақтың№ |
103-104 сабақ/ урок |
||||
Тема занятия/ Сабақтың тақырыбы: |
7- мамыр –Отан қорғаушылар күні. Ұлттық қауіпсіздік қызметкері болғым келеді/7 мая –День защитника Отечества. Хочу стать сотрудником национальной безопасности |
||||
Подготовил педагог/ Мұғалімнің аты-жөні: |
Дюсупова Еркежан Касымкановна |
||||
Общие сведения/ Жалпы мәліметтер |
|
||||
Курс, группы/ Курс, тобы: 1 курс 13 АС ПЗ |
|
||||
Цели обучения (в соответсвии УП) Оқу мақсаттары (БЖ сәйкес)) |
Т. 11.11 прогнозирование по фрагментам текста, умение определять соответствующую информацию Т. 11.11 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу |
||||
Цель урока/ Сабақтың мақсаты: |
Студенттер:тақырыпты таба алады, мысалдар келтіріп, сипаттай алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен жаңа сөздерді біледі Диалог құруға/ сөйлем құрауға дағдыланады: Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіруге машықтанады Студенты: могут определять тему по видеоролику, привести примеры и описать ее. Словарный запас, относящийся к предмету, увеличивается и узнает новые слова Учится строить Диалог/ составлять предложения: По вопросу выражать свои мысли, навыки |
||||
Языковые цели/ Тілдік мақсаты |
Тіл дамыту, сөздік қорды молайту. Шекарашы, Әскер, Парыз, Қазақстан |
||||
Критерии оценивания/ Бағалау критерийі |
1)Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтайды. 2)Оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіндіреді. 1) прогнозирование по фрагментам текста, определение соответствующей информации. 2) в рамках учебно-профессиональной, общественно-политической, социокультурной тематики и в специальных текстах узкой профильной области слова и термины объясняют значение слов.
|
||||
Привитие ценностей/ Құндылықтарды дарыту |
|
||||
Межпредметные связи/ Пәнаралық байланыс |
Руский язык, история Казахстана, НВП Орыс тілі, Қазақстан тарихы, ӘАД |
||||
Предварительные знания/ Алдыңғы білім |
Студенты освоили основные сведения об падежных оканчаний, оканчаний притижательной формы Студенттер септік жалғаулары туралы біледі |
||||
|
|
||||
Учебно-методическое оснащение, справочная ли-тература (учебник, справочник)/ Оқу-әдістемелік жабдықтар, анықтамалық құжаттама (оқулық, анықтамалық) |
Карточка1,2,3,4 словарь /сөздік Қазақша- орысша, Алматы 2016 Учебник (ЕМ) қазақ тілі мен әдебиеті Г Косымова; Ш Ерхожина; Г Каримова . Алматы: Мектеп для 11 класса |
||||
Техническое оснащение, материалы (ТСО, дидакттика) Техникалық жабдықтар, Материалдар (ТСО, дидактика) |
Проектор, ноутбук, интерактивная доска, презентация, видеоролик |
||||
|
|
Ход урока / Сабақтың барысы |
|||||||||||||||
Запланированные этапы урока/ Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Запланированная деятельность на уроке |
Ресурсы |
|||||||||||||
начало урока\ Сабақтың басы 5 минут |
Актуализация новой темы Бейнебаян\ видеоролик «Отан қорғаушылар» Беседа со студентами по видеоролику
Алдымызда 7- мамыр күні мемелекеттік отан қорғаушылар күні мерекесі болады. Бүгін сабақта біз осы мереке туралы айтамыз. (7 мая у нас будет государственный праздник-День защитника Отечества. Сегодня на уроке мы поговорим об этом празднике.) Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. - Студенттерді топқа бөлу/Деление студентов на группы:«Танкисты», «Парашютисты», «Пограничники». Каждый студент получает карточку с названием рода войск. Студенты получившие карточку «Танкист» садятся на 1 ряд, с карточкой «Парашютист» - 2 ряд, 3 ряд - с карточкой «Пограничник» Дата Сәуірдің он үші Тема : 103-104 сабақ/ урок 7- мамыр –Отан қорғаушылар күні. Ұлттық қауіпсіздік қызметкері болғым келеді/7 мая –День защитника Отечества. Хочу стать сотрудником национальной безопасности - сабақ мақсатымен таныстыру;\ знакомство с целью урока: Бүгінгі сабағымыздың мақсаты :
|
Студенттер сәлемдеседі Студенттер әнұран орындайды |
|||||||||||||
Середина урока\ Сабақтың ортасы 50 минут 10 миут
3 минут
10 минут
7 минут
7 минут
13 миут |
Изучение нового материала. Просмотр презентации. Тема\ Тақырыбы: «Ұлттық қауіпсіздік қызметкерлері» слайд көрсету. Негізгі сұрақтар/ Основные вопросы: 1. Қазақстан Республикасының Қарулы күштері құрамына әр түрлі әскери түрлері кіреді. Балалар қандай әскери түрлерін білесіңдер? -Жаяу әскер, танкистер, шекарашылар 2. Әскери сарбаздар қандай болу керек? -Әскери сарбаздар батыл, төзімді, күшті, қырағы, мерген болу керек. Балалар, әр мемлекетің өз әскері болады. Қарулы күштерді үш негізгі топқа бөлуге болады. Суреттерін көрсету. Олар – құрлықта қызмет жасайтын жаяу әскер, Отанымызды әуеде қорғайтын әскери әуе күштері, теңіздер мен мұхитта бақылау жасайтын әскери теңіз күштері. Барлық әскери қызметкерлер әскери киім киеді. Олар күнделікті және мейрам күндеріне киюге арналған болады.
Осы мақал-мәтелдердің ішінен отан туралы мақалды тауып жабыстырамыз Отан-отбасынан басталады Отан- оттан да ыстық. Туған жерге туыңды тік 1. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздер / новые слова Әскер - армия Шекарашылар- Пограничники Отан-Родина Кедендік — таможенный Қайталанбас — неповторимый дескриптор: 1).Оқушыларды жаңа сөздермен танысып, аударады. 2). Сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға дағдыланады. 3). Мәнерлеп оқиды.
Физминутка Задание для «Танкистов»: ровно встали, отступите на 3 шага назад, изобразите танк и покажите как двигается танк. Задание для «Парашютистов»: ровно встали, теперь покажите парашют и покрутитесь на месте 3 раза. Задание для «Пограничников»: ровно встали, приготовились к выполнению команды: направо, налево, кругом. Закрепление новой темы 1 Тапсырма «Мәтінмен жұмыс» берілген мәтінді мәнерлеп оқу, аудару. 1 топ
Қазақстан мемлекеттік тәуелсіздігін алған соң
- өзінің Қарулы Күштерін құру
еді. Отанды қорғау әрбір азаматтың парызы. Біздің ортақ үйіміз -Қазақстан 2 топ мәтін \ текст Әр мемлекетің өз әскері болады. Қарулы күштерді үш негізгі топқа бөлуге болады. Олар – құрлықта қызмет жасайтын жаяу әскер, Отанымызды әуеде қорғайтын әскери әуе күштері, теңіздер мен мұхитта бақылау жасайтын әскери теңіз күштері. Барлық әскери қызметкерлер әскери киім киеді. Олар күнделікті және мейрам күндеріне киюге арналған болады. 3 топ мәтін \ текст Конституцияға сәйкес, Қазақстан Республикасының Президенті Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Жоғарғы Бас Қолбасшысы болып табылады. Қазақстанның қарулы күштеріне құрлық әскері, әуе әскері, әскери теңіз әскері, Ұлан әскері жатады. Мемлекеттің тірегі –ол біздің әскер. Әскеріміз айбынды жастарға толы. Отанға қызмет ету біздің міндетіміз
2 тапсырма «Сөздер бұлты» ойыны. Берілген сөздермен
сөйлем құраңыз /Игра "облако слов"
составьте < Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |