Материалдар / 7- сынып Ашық сабақ Қазақтың киелі домбырасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7- сынып Ашық сабақ Қазақтың киелі домбырасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8. Музыка. Қазақтың киелі домбырасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Маған классикалық музыка ұнайды

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу

Сабақтың мақсаты:

тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі, ақпараттың өзектілігін анықтай алады;

жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жаза алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта




Слайдтар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздікпен жұмыс

Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен мәлімет береді.


Айтылым

Дәстүрлі-традиционный

Халық әндері-народные песни

Халық күйлері-народные кюй

Сазгер-композитор

Өнер сайыстары-художественные конкурсы

Өнерсүйгіш-любиетль искуства

Ұлттық-национальный

Тұрмыс-салт-бытовые

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


4-тапсырма:

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Тыңдалым Оқылым

Топқа бөлініп, мұғалім берген тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «6 неліктен?» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап береді.

2-топ: «Ақылдының алты қалпағы» тәсілін қолданып, қазақ халқы музыкасын жан- жақты сипаттайды.

3-топ: «Балық қаңқасы» тәсілі арқылы музыка туралы мәтін жазып, сүйекке орналастырады.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

- Жоспар құрады

-Сипаттайды

-Мәтін жазады

-Ойын жеткізеді

-Пікірін білідерді



5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Суреттер топтамасы



Кестелер


1-тапсырма:

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Жеке жұмыс











1- тапсырма

Жұптық жұмыс







5- тапсырма

Оқылым

Мұғалім ұсынған мәтінді оқиды, түсінгенін «SWOT талдау» әдісі арқылы баяндап береді.

Жазылым

Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді. «Музыка» сөзіне бес жолды өлең құрастырады.

Айтылым

«Жалған ұйғарым» тәсілі арқылы жұптасып жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді.

Жазылым

«Қос жазба» күнделігін толтырады.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Баяндайды

-Сипаттайды

-Өз ойын айтады

Дескриптор

3 балл

-Мәтін құрайды.

-Бес жолды өлең жазады

Дескриптор

4 балл

-Сұхбат құрады

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Сызбалар




Ақ парақтар






Плакаттар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім оқушылардың рефлексиясын тыңдайды.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Үйге тапсырма:

3-тапсырма


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігін бағалайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!