Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына
көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және
қолдану
3.5.1.2 есептерді
шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа
жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені,
ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін
пайдалану
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Есепті шығар. Қандай
формулаларды қолданар едің?
3кәстөм-6м,?м-ден
12метрден-?к
Ш: 1)Ш=Ж
ш:с
6:3=2м
2)с=Ж
ш:ш
12:2=6к
Өрнек:12:(6:3)=6к
Ж: 12м матадан 6 кәстөм тігуге
болады.
Қызығушылығын
ояту
Қалт етпей қағып ал,
жауабын тауып ал?
Ойының
ойнайық
1дм
неше см
бар? 1
сағатта неше минут бар? Барлық
қабырғалары тең фигура? Бір жылда неше мезгіл бар? Қазір жылдың қай
мезгілі? Бір аптада неше күн бар? Киелі, тақ сан және қасиетті сан
деп қай санды атаймыз?
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Біздің сынып бүгін дәлізде
кезекшілік атқарды. Олар бір-бірінен аралары 7 қадам болатындай
қатарға тұрды. 7-ден сана.
7-ге көбейту және бөлу
кестесін құрастырып, 4 бағанға
жаз.
7 · 7 =
49
49 : 7 =
7
7 · 8 =
56
8 · 7 =
56
56 : 7
=8
56 : 8 =
7
7 · 9 =
63
9 · 7 =
63
63 : 7 =
9
63 : 9 =
7
Неге 7 · 7 жағдайынан бастап
жазылады?
Шығармашылық
жұмыс
Жұппен
жұмыс
2-тапсырма
Қай жағдайда есептемей
салыстыруға болатынын достарыңмен
талда.
3 · 7 = 7 ·
3
3 · 7 + 24 < 7 · 3 +
73
7 · (3 + 6) > 7 · 3 +
6
7 · 7 < 8 ·
7
7 · 7 + 20 <7 · 8 +
20
(7 + 2) · 3 > 7 + 2 ·
3
Топтық
жұмыс
3-тапсырма
Кесте бойынша есептер
құрастырып, оларды шығар.
1-топ
1ж.масса-9кг
Жалпы
м.-54кг
Саны-?
Дана
Ш:с=ж.м/м
С=54кг/9кг
Ж:жәшіктің саны 6
дана
Саны-6дана
Ж.м-42кг
Массасы-?
Ш:м=ж.м/с
М=42/6=7кг
Ж: шәшіктің массасы
-7кг
2-топ
Ә)алмұрт:
Массасы-
6кг
Саны
-7дана
Ж.М-?
Алма:
Массасы-8кг
Саны
-6дана
Ш:ж.м=м*с
Ж.м=6*7=42-алмұрт
Ж.м=8*6=48-алма
42+48=90кг-жалпы
Сергіту
сәті
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
4-тапсырма
Сурет пен кесте бойынша есеп
құрастырып, оны шығар.
5дәптер
-40тг
56тг
дәптер-?
Бағасы бірдей
-?
Ш:
б=қ/с
Б=40тг /5=8тг-
бағасы
с =
қ/б
с=56тг /
8=7тг
Ж: бағасы8тг ден 7 дәптер
56тг
5-тапсырма
5 дәптер үшін 35 теңге
төленді. Осындай 8 дәптер қанша тұрады? Кестедегі есепке қара. Есеп
сұрақтарына жауап беру үшін нені білу керектігін түсіндір. Бір
дәптердің бағасын қалай білеміз? Бір дәптердің бағасын біле отырып,
сондай 8 дәптердің құнын
тап.
5дәптер
-35тг
8
дәптер-?
Бағасы
-?
Ш:
б=қ/с
Б=35тг /5=7тг-
бағасы
Қ =
б*с
Қ=7тг
*8=56тг
Ж: бағасы7тг ден 8 дәптер
56тг
ФС
тапсырмасы
6-тапсырма
7дана-56тг
6 дана
?
Бағасы
-?
Ш:б=қ/с
Б=56/7=8тг
Қ=б*с
Қ=8тг*6=48тг
Ә)7дана-56кг
6
дана-?
Массасы
-?
Ш:м
=ж.м/с
м=56/78кг
ж.м=м*с
ж.м=8кг
*6=48кг
Топтық
жұмыс
Зерттеушілік
тапсырма
7-тапсырма.
Өрнектер құрастырып, олардың
мәнін тап.
7*7+5*3=49+15=64
7*7-5*3=49-15=34
8*7+6*4=56+24=80
8*7-6*4=56-24=32
7*9+7*0=63+0=63
7*9-7*0=63-0=63
Зерттеушілік
тапсырма
9-тапсырма.
Жарқын Ғалиядан: «Біздің
сыныпта неше қыз бар?» – деп сұрады. Ғалия біраз ойланып: «Ең үлкен
екі таңбалы саннан сегіз екі рет жазылған санды азайттым. Шыққан
санға ең кіші екі таңбалы санды қосқанда, біздің сыныптағы
қыздардың саны шығады», – деді. Сыныпта неше қыз бар?
Алматыкiта
Ең үлкен екі таңбалы сан
-99
Ең кіші екі таңбалы
сан-10
99-88=11
11+10=21
Ж:Сыныпта 21 қыз
бар.
Үй
тапсырмасы
8-
тапсырма
Өрнектердің мәнін есептеп,
жауабын сандықтан тап.
63 – 21 : 7
=63-3=60
48 – 8 : 2
48-4=44
(90 – 34) : 7
=56/7=8
(2 + 5) · 7
=7*7=49
2 + 5 ·
7
8 : 4 ·
7
3 · 3 ·
3
(18 + 3) :
7
Кері
байланыс
«Керуен»
әдісі
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Формуланы
түсіндіреді
Сұрақтарға жауап
береді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жұпта талқылау
жасайды
Есептер
құрастырады
Топта есеп
шығарады
Топтық жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Есепті
шығарады
Топтық жұмыс
жасайды
Зерттеушілік тапсырма
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«Бәйге »
әдісі
Дескриптор:
Есепті шығарып, қандай
формулаларды қолданғанын
түсіндіреді-1б
Тамаша!
Тамаша!
Жарайсың
Дескриптор:
7-ден
санайды-1б
7-ге көбейту және бөлу
кестесін құрастырып, 4 бағанға
жазады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Қай жағдайда есептемей
салыстыруға болатынын достарымен талдау
жасайды-1б
Керемет!
Дескриптор:
Кесте бойынша есептер
құрастырып, оларды
шығарады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Сурет пен кесте бойынша есеп
құрастырып, оны
шығарады-1б
Дескриптор:
Есепті
шығарады-1б
Бір дәптердің бағасын біле
отырып, сондай 8 дәптердің құнын
табады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Кесте бойынша есеп
құрастырады-1б
Оны шығарады
-1б
Дескриптор:
Өрнектер құрастырып, олардың
мәнін табады-1б
Дескриптор:
Ең үлкен екі таңбалы санды
табады -1б
Ең кіші екі таңбалы санды
табады-1б
Тамаша!
«Керуен»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Қимылдар
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қимылдар
Кесте
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқу
құралдары
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Сандар
қималары
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|