|
Бөлім: |
Электронды кесте арқылы есеп шығару |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.2.5 электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолдану. 7.2.2.6 электрондық кестеде есептеулер үшін формулаларды жасау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолданады электрондық кестеде есептеулер үшін формулаларды жасайды |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Әділдік пен жауапкершілік құндылығы |
Дәйек сөз - Әділдік пен жауапкершілік бір тұтас ұғым; - қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну; - құқықтық білімді өмірде қолдана білу; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастырушылық кезең: 1. Оқушыларды қарсы алу және белгілеу. 2. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. 3. Үй тапсырмасын тексеру. |
Балалар мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне тілектерін айтады |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін тапсырманы орындау: https://wordwall.net/resource/82501445
Жұппен жұмыс. Оқулықты пайдаланып, төмендегі кестені толтыру.
Сергіту сәті
Білімді бекіту:
|
Оқушылар тапсырманы орындайды
Сұлбаны толтырады
Көз жаттығуларын орындайды
Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды:
Дескриптор - сұлбаны толтырады; - сәйкестікті белгілейді; - дұрыс жауапты таңдайды; - сұраққа жауап жазады; - тәжірибелік жұмысты орындайды.
- тәжірибелік жұмысты орындайды. - интерактивті тапсырманы орындайды
|
«Мақтау» Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша бағалау: «Жарайсың!», «Жақсы!», «Талпын!» ҚБ /5 балл ҚБ /5 балл |
Презентация, Оқулық https://wordwall.net/resource/82501445 Жұмыс парағы: https://wordwall.net/resource/82499813
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Деректер типтері бойынша Венн диаграммасын құр. Мысалдар келтіріп, салыстыр. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылар өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып 12 сабақ Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану.ҚМЖ
7 сынып 12 сабақ Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану.ҚМЖ
|
Бөлім: |
Электронды кесте арқылы есеп шығару |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.2.5 электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолдану. 7.2.2.6 электрондық кестеде есептеулер үшін формулаларды жасау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолданады электрондық кестеде есептеулер үшін формулаларды жасайды |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Әділдік пен жауапкершілік құндылығы |
Дәйек сөз - Әділдік пен жауапкершілік бір тұтас ұғым; - қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну; - құқықтық білімді өмірде қолдана білу; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастырушылық кезең: 1. Оқушыларды қарсы алу және белгілеу. 2. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. 3. Үй тапсырмасын тексеру. |
Балалар мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-біріне тілектерін айтады |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін тапсырманы орындау: https://wordwall.net/resource/82501445
Жұппен жұмыс. Оқулықты пайдаланып, төмендегі кестені толтыру.
Сергіту сәті
Білімді бекіту:
|
Оқушылар тапсырманы орындайды
Сұлбаны толтырады
Көз жаттығуларын орындайды
Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды:
Дескриптор - сұлбаны толтырады; - сәйкестікті белгілейді; - дұрыс жауапты таңдайды; - сұраққа жауап жазады; - тәжірибелік жұмысты орындайды.
- тәжірибелік жұмысты орындайды. - интерактивті тапсырманы орындайды
|
«Мақтау» Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша бағалау: «Жарайсың!», «Жақсы!», «Талпын!» ҚБ /5 балл ҚБ /5 балл |
Презентация, Оқулық https://wordwall.net/resource/82501445 Жұмыс парағы: https://wordwall.net/resource/82499813
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Деректер типтері бойынша Венн диаграммасын құр. Мысалдар келтіріп, салыстыр. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылар өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз





















