Сабақтың басы
7
минут
|
Сәлемдесу
Оқушыларды түгелдеу.
«Біртұтас тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды
процесіне
ұйымдастыру
кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін»
«Бірлік және ынтымақ
,Еңбекқорлық »
құндылығы
Сұрақ -жауап

|
Оқушылар сәлемдеседі .
Атмосфералық ахуал
арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген
тапсырманы орындайды .
|
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор:
2 балл
|
Презентация
Жұмыс парағы
Көрнекіліктер
|
Сабақтың ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақ

Зертханалық жұмыс
№ 6
Архимед заңын
тексеру.
Жұмыстың мақсаты: суға батырылған
пішіндері әртүрлі
денелерге әрекет ететін архимед күшін
өлшеу.
Құрал – жабдықтар: жіп байланған цилиндр,
куб
және бұрыс пішінді денелер, өлшеуіш
цилиндр
(мензурка), динамометр, суы
бар стақан, сызғыш.
Жұмыстың орындалу
реті:
-
Суы бар мензурканы пайдаланып,
цилиндр
-
пішінді дененің көлемін
өлшеңдер (суретке қараңдар).
-
Денеге әрекет ететін
FА архимед күшінің
мәнін
-
есептеңдер (судың тығыздығы
1000 кг/м3).
-
Өлшеулер мен есептеулер
нәтижелерін кестеге жазыңдар.
-
Динамометрге жіп байлаған
денені іліңдер.
-
Оған әрекет ететін ауырлық
күшін өлшеңдер (дененің ауадағы салмағы).
-
Денені суы бар стақанға
салыңдарда, серіппенің
серпімділік күшін өлшеңдер
(дененің судағы салмағы).
-
Архимед күшінің мәнін
есептеңдер: F'А
= Fа - Fсерп.
-
Нәтижелерді жоғарыдағы кестеге
жазыңдар.
-
Куб және бұрыс пішінді денеге
әрекет ететін
архимед күшін анықтаңдар.
Нәтижелерін кестеге жазыңдар.
-
Әр дене үшін екі тәсілмен
алынған архимед
күшінің мәндерін
салыстырыңдар.
-
Қорытынды
жасаңдар.

№
|
Дене
|
Дененің көлемі,
V,
м3
|
Архимед күші,
FА, Н
|
Ауырлық күші,
Fа, Н
|
Серпімділік күші,
Fсерп, Н
|
Архимед
күші,
FА, Н
|
1
|
Цилиндр
|
|
|
|
|
|
2
|
Куб
|
|
|
|
|
|
3
|
Бұрыс пішінді
|
|
|
|
|
|
Қорытынды______________
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке
орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда
көмектеседі.
|
Дескриптор:
Архимед заңын
біледі;
Кері итеруші күшті анықтау
және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттей
алады;
Физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін сақтай
алады;
Жаңа сабақтың теориясын
меңгереді;
Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл
Дескриптор:
Есептің шартын түзе алады;
ХБЖ ға келтіре алады;
Негізгі
формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба
алад;
З балл
|
Жұмыс парағы
Тапсырмалар
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Сабақты бекіту
https://wordwall.net/resource/52640204

|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі
сабақтан алған білімдерін бекітеді.
|
Дескриптор:
№
6 зертханалық жұмыс.
«Архимед заңын зерделеу»
тақырыбына берілген тест сұрақтарына дұрыс жауап бере
алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы
Тапсырмалар
|
Рефексия
«Ақыл шамы » әдісі
бойынша

Өзін -өзі бағалау
«Білім клас» әдісі
бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін
аяқтау
|
Сабаққа кері байланыс
қалдырады.

Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында
хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау
парағы
|
Кері байланыс
стиккерлері
Бағалау парағы
|