Бөлім:
|
1-бөлім: Көне күндерден жеткен
жәдігерлер
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сөз басы. Көне
күндерден жеткен жәдігерлер
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
7.1.1.1;Әдеби шығарма
сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау
7.2.2.1
Эпикалық,поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін
анықтау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын
түсінеді. Лиро-эпостық жырлар-халық ауыз әдебиетінің бір саласы
екенін біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»
құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау
қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға,
еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке
деген дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Халық ауыз әдебиеті
дегеніміз не?
2.Қазақ ауыз
әдебиетінің қандай түрлері бар?
3.Лиро-эпостық жырлар дегеніміз не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№2-тапсырма:
Сұрақтарға жауап
беріңдер:
|
-
Лиро-эпостық жырлардың
мазмұны қандай оқиғаларды қамтиды?
-
Ғашықтық жырлардың
кейіпкерлері кімдер?
-
Лиро-эпостық жырлардың
негізгі тақырыбы қандай?
-
Қазақ халқының қандай
лиро-эпостық жырларын білесіңдер?
-
Қандай лиро-эпостық
жырларды оқыдыңдар?
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
- сұрақтарға жауап
береді
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері, құлаққап.
|
|
№3-тапсырма.
Лиро-эпостық жырларды өздерің білетін батырлар жырымен
салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы»
арқылы көрсетіңдер.
|
Жалпы – 4
балл.
- Ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы
көрсетеді.
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
|
Жеке
жұмыс
|
№4-тапсырма.
Жинақтау
|
Лиро-эпостық жырлар
туралы білгендеріңді жинақтап, тірек сызба түрінде
көрсетіңдер.
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
-
Берілген тапсырма тірек сызба түрінде
көрсетеді.
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|
Бөлім:
|
1-бөлім: Көне күндерден жеткен
жәдігерлер
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Қыз Жібек».
Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне
келіп, Қаршығамен кездесуі.
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
7.1.3;1 Көркем
шығармадағы кейіпкерлердің
типтерін жасалу
тәсілдері тұрғысынан анықтау.
7.3.1.1.Кейіпкерлердің
іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,
тарихи және көркемдік құндылығына баға
беру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын
түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-ғұрпын кең көлемде
суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек
таниды.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»
құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау
қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға,
еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке
деген дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. «Қыз Жібек» жыры
қандай жыр?
2.Жырдың қысқаша
мазмұны қандай?
3.Төлеген
мен Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№2-тапсырма:
Төлеген
мен Жібектің алғаш кездеске сәтін, Төлегеннің Бекежанның қолынан
қаза болған жерін бейнелейтін үзінділіер ұсынылады. Қыз Жібектің
сырт бейнесін жыршы қалай суреттегеніне назар
аударыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
- өлеңге талдау
жасайды
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері, құлаққап.
|
|
№3-тапсырма.
«Қыз
Жібек» жыры мен өздеріңе таныс «Қобыланды батыр» жырын
салыстырыңдар. Қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар
таптыңдар?
|
Дескриптор:
Жалпы – 4
балл.
-екі
жырды салыстырады.
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
|
Жеке
жұмыс
|
№4-тапсырма.
Талдау
|
-
Жырдың идеялық мазмұны
қандай?
-
Жырда Төлеген қандай
кейіпкер ретінде суреттелген?
-
Бекежанмен салыстыра
суреттеңдер.
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
-
Берілген тапсырма бойынша талдау жасайды.
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|