7-сынып Ақ Орда

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7-сынып Ақ Орда

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3 А XIII – XV ғасырдың І жартысындағы Қазақстан

Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?

Мектеп: Егіндібұлақ ЖОББМБК

Күні: 16.01.2019

Мұғалімнің аты-жөні: Егіндібұлақ ЖОББМБК

Сынып: 7

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ақ Орда

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды

Бағалау критерийлері


Білу және түсіну: Моңғолдар мемлекеттік деңгейге қалайша жеткендігін біледі.

Сыни ойлау мен талдау: Моңғол империясының әскери өнер жетістіктерін талдай алады.

Бағалау: Моңғол империясынан кейінгі Қазақстан территориясында орын алған өзгерістерге баға бере алады.

Тілдік мақсаттары

Тарихи дерекпен жұмыс(оқылым, жазылым және айтылым дағдылары).

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Яса (Жасақ), кешіктен, құрылтай, әскери жүйе, біріктіру оң қанат, сол қанат, орталық қанат.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…

Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….

Құндылықтарды

дарыту


Құндылықтар:

- патриотизм

- ұлттық сана-сезім

- тәуелсіздік

- өз елі үшін мақтаныш

Пәнаралық байланыстар

«Дүние жүзі тарихы», «География», «Әдебиет» пәндері

Бастапқы білім

Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде суреттер мен тірек сөздерді сәйкестендіруді ұсыныңыз. Бұл іс әрекеттен кейін қай мәселемен таныс емес екенін сұраңыз.

Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз.

Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

Презентация

Сабақтың ортасы





























Зерттеу және талдау

1-тапсырма

М. Оқушыларға моңғол империясының құрылуы туралы келесі сұрақтарға жауап алыңыз.

  • Моңғолия жерінде өмір сүрген тайпаларды атаңыз?

  • Шыңғысхан қай жылы моңғол мемлекетін құрды?

  • Шыңғысхан империясының әскери құрылымдық жүйесі қалай аталды?

  • Зерттеушілер Шыңғысханның саяси тұлға ретінде қандай сипаттама береді?

2-тапсырма

«Моңғол империясының құрылуын» зерттеу (Қосымша 1)

Деректі талдауға нұсқаулық:

  • Шыңғысхан империясының құрылу себептері қандай?

  • Шыңғыс ханның билікке келу жолдарын сипаттаңыздар;

  • Шыңғыс хан бытыраңқы көшпелі тайпаларды біріктірудегі мақсатын анықтаңыздар

  • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын көрсетіңіздер

  • Мемлекеттің құрылуындағы негізгі даталардан хронология құрастырыңыздар


2 «Жасақ заңдарын» талдау. (Қосымша 2)

Деректі талдауға нұсқаулық:

  • Мемлекеттің басқару жүйесі оның әлеуметтік құрылымына қаншалықты септігін тигізгендігін дәлелдеп, кем дегенде 2-3 дәлел келтіріңіздер;

  • Мемлекеттік дәрежеге жетудегі «Яса» заңдар жинағының маңызын ашып, көрсетіңіздер;

  • Заңдар жинағының ережелерін маңыздылық дәрежесі бойынша орналастырыңыздар

3-дерек. «Әскери құрылым ерекшелігі» (Қосымша 3)

Деректі талдауға нұсқаулықтар:

  • Мемлекеттегі әскери тәртіптерді көрсетіңіздер;

  • Аз уақыттың ішінде монғол әскерінің көптеген жерге баса–көктеп енуіне ықпал еткен жағдайды дәлелдеңіздер;

  • Шыңғыс ханның жорықтар ұйымдастыруының кем дегенде 3-5 дәлел келтіріңіздер;

  • Шыңғыс хан әскерлерінің жорықтарының нәтижесін 5 сөйлем арқылы қорытындылаңыздар





Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері


Сабақтың соңы



Рефлексия:

«Үлкен шеңбер» тәсілі

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяғындағы көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
713
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі