Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу. ҚМЖ. Ашық сабақ
Оқу жұмыс орынбасары:
Қысқа мерзімді жоспар
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
Бөлім |
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|
Күні : |
|
|
Сынып: 7 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Құндылықтарға баулу |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Бірлік және ынтымақ ,Еңбекқорлық » құндылығы Сұрақ жауап https://wordwall.net/resource/8277483
|
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор: Атмосфералық қысым, атмосфералық қысымға берілген сұрақтарға дұрыс жауап бере алады; 2 балл |
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер |
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ
Тапсырма "Атмосфералық қысым – ғылым мен табиғаттың байланысы" 1. Атмосфералық қысымның табиғаты - Атмосфералық қысым дегеніміз не? - Атмосфералық қысымның жер бетінде қандай әсері бар? - Атмосфералық қысымның өзгеруіне ауа температурасы, биіктік, ауа ылғалдылығы сияқты факторлар қалай әсер етеді? 2. Атмосфералық қысымды өлшеудің әдістері Атмосфералық қысымды өлшеудің негізгі әдістерін зерттеп, әрбір әдістің ерекшеліктерін түсіндіріңіз. Барометрлердің түрлерін және олардың жұмыс принциптерін қарастырыңыз. - Атмосфералық қысымды өлшейтін құралды сипаттаңыз. Барометрдің екі түрін қарастырып, олардың айырмашылығын түсіндіріңіз. - Құйынды барометр (торрельді барометр) - Су бағанасы барометрі (манометр) - Барометрдің жұмысының принципін және ауа қысымының өзгерісін қалай көрсететінін түсіндіріңіз. 3. Практикалық эксперимент **Мазмұны:Сіздерге атмосфералық қысымды өлшеу үшін қарапайым барометр жасауды ұсынамыз. Жасалған барометрмен ауа қысымын өлшеп, оның өзгерістерін бақылап, нәтижелерді жазып, түсіндіріңіз.
Нұсқаулар: - Барометр жасау үшін қажет құралдар: - Шыны ыдыс (мысалы, банка немесе құмыра) - Соломинка немесе трубка - Су немесе сиқырлы сұйықтық (көк түсті су немесе спирт) - Пластикалық түтік немесе шланг - Жазбалар мен өлшем құралдары - Барометрді жинап, ауа қысымының өзгеруін бақылаңыз (мысалы, ауа райының өзгеруіне байланысты). - Өлшем нәтижелерін күнделікті жазып, қысымның өзгерісін түсіндіріңіз. 4. Қорытынды талдау жасап,дәптерге жазыңыз. Жердегі атмоссфералық қысымды есептеу
Есеп: Берілгендер:
Қажет
нәрсе: |
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды. Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Атмосфералық қысым, атмосфералық қысымды есептеу формулаларын біледі; Атмосфералық қысымның табиғатын түсінеді және оны өлшеудің әдістерін ұсына алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды; З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад; З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар |
Сабақтың соңы 8 минут Рефексия Бағалау Үй тапсырмасы |
Сабақты бекіту тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/29351006
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: Атмосфералық қысым6 атмосфералық қысымды өлшеуге берілген тест тапсырмасын дұрыс орындай алады; 2 балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар |
Рефексия «Аквариум » әдісі бойынша
Өзін -өзі бағалау «Білім клас» әдісі бойынша Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады. Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды. |
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері Бағалау парағы |
Физика « Білімдіге дүние жарық» |
Оқыту мақсаттары: 7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну |
Жаңа сабақ Жаңа сабақ
Тапсырма "Атмосфералық қысым – ғылым мен табиғаттың байланысы" 1. Атмосфералық қысымның табиғаты - Атмосфералық қысым дегеніміз не? - Атмосфералық қысымның жер бетінде қандай әсері бар? - Атмосфералық қысымның өзгеруіне ауа температурасы, биіктік, ауа ылғалдылығы сияқты факторлар қалай әсер етеді? 2. Атмосфералық қысымды өлшеудің әдістері Атмосфералық қысымды өлшеудің негізгі әдістерін зерттеп, әрбір әдістің ерекшеліктерін түсіндіріңіз. Барометрлердің түрлерін және олардың жұмыс принциптерін қарастырыңыз. - Атмосфералық қысымды өлшейтін құралды сипаттаңыз. Барометрдің екі түрін қарастырып, олардың айырмашылығын түсіндіріңіз. - Құйынды барометр (торрельді барометр) - Су бағанасы барометрі (манометр) - Барометрдің жұмысының принципін және ауа қысымының өзгерісін қалай көрсететінін түсіндіріңіз. 3. Практикалық эксперимент **Мазмұны:Сіздерге атмосфералық қысымды өлшеу үшін қарапайым барометр жасауды ұсынамыз. Жасалған барометрмен ауа қысымын өлшеп, оның өзгерістерін бақылап, нәтижелерді жазып, түсіндіріңіз.
Нұсқаулар: - Барометр жасау үшін қажет құралдар: - Шыны ыдыс (мысалы, банка немесе құмыра) - Соломинка немесе трубка - Су немесе сиқырлы сұйықтық (көк түсті су немесе спирт) - Пластикалық түтік немесе шланг - Жазбалар мен өлшем құралдары - Барометрді жинап, ауа қысымының өзгеруін бақылаңыз (мысалы, ауа райының өзгеруіне байланысты). - Өлшем нәтижелерін күнделікті жазып, қысымның өзгерісін түсіндіріңіз. 4. Қорытынды талдау жасап,дәптерге жазыңыз. Жердегі атмоссфералық қысымды есептеу
Есеп: Берілгендер:
Қажет
нәрсе: Сабақты бекіту тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/29351006
|
Рефексия Бағалау
Сабаққа кері байланыс :___________________ Менің алған балым:_____________________ |

