-
Өткен тақырыпты
қайталау
-
Анықтама бойынша
ауызша сұрақтар:
Жауабы: Бір қабырғасы ортақ ал
қалған екі қабырғасы бір-бірін толықтырып тұратын екі бұрыш
сыбайлас бұрыштар деп
аталады.
Жауабы: Егер бір бұрыштың
қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болса, онда
екі бұрыш вертикаль бұрыштар деп
аталады.
Жауабы: Ия. Сыбайлас бұрыштардың
қасиеті бойынша.
Жауабы: доғал
1
2
3
4
;
болса, 1,2,3,4 бұрыштарын
табыңыз.
Жауабы: а) 700, 1100, 700,
1100.
Критерий бойынша
өзін-өзі бағалау:
- Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың анықтамаларын
тұжырымдайды;
- Сыбайлас бұрыштардың қасиетін
пайдаланып бұрыштың түрін (тік, доғал,
сүйір) анықтайды?
- Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың қасиетін пайдаланып есепті ауызша
шығарады.
2) Оқушылар
«Smart Notebook» бағдарламасы мен
суреттерді (жол жүру ережесінің
белгілері,
Алматы қаласындағы метроның картасы
және үйдің суреті) пайдаланып сыбайлас және вертикаль
бұрыштарды табады және оларды салады.
(Қосымша
1)
Алдымен жұмыс жұпта
орындалады, кейін оқушы шығып «Smart Notebook» бағдарламасында
нәтижелерін көрсетеді.
Критерийлер бойынша
өзін-өзі бағалау:
- Суретте сыбайлас
бұрыштарды таниды;
- Суретте сыбайлас
бұрыштарды салады;
- Суретте вертикаль бұрыштарды
таниды;
- Суретте вертикаль бұрыштарды
салады.
-
Топпен
жұмыс
Топтар білім деңгейі
бойынша ұйымдасқан: А – қарапайым деңгей, В –
орташа деңгей, С – жоғары
деңгей.
Тапсырмалар оқушылардың қабілеттеріне байланысты
таратылады. Оқушылар өз деңгейіндегі тапсырмаларды орындап болған
соң ары қарай жүре алады. Топпен жұмыс материалды жақсы есте
сақтауға, есепті шешу дағдысын қалыптастыруға, қабілеті жоғары
оқушылардан көмек алуға ықпал етеді. Мұғалім қиналатын оқушыларға
қолдау көрсетеді, бақылайды, түсіндіреді, кеңес
береді.
Бағалау
криетрийлері:
- сызба бойынша
тапсырмаларға шарт пен сұрақ
құрастырады;
- есепті шешу әдісін
анықтайды;
- сыбайлас бұрыштың қасиетін
қолданады;
- вертикаль бұрыштың қасиетін
қолданады;
- әрбір бұрыштың градустық
шамасын табады.
|