Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсінік хат

    «Қазақ әдебиеті» (7-сынып, оқыту қазақ тілінде)

    Стандарт: Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

    Үлгілік оқу жоспары: Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары арқылы (өзгерістер мен толықтырулар өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы № 25 бұйрықпен бекітілген) жүзеге асырылады.

    Типтік оқу бағдарламасы:

    ҚР БҒМ 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2019 жы 26 шілдедегі №334 бұйрығымен бекітілген) бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ әдебиеті» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.

    Әдістемелік нұсқау хат: 2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты.

    2-тарау. «Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру



    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

    7 -сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;

    1. 7-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:

    2. 1) түсіну және жауап беру:

    3. әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау, кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау, көркем шығармадағы кейіпкер бейнесі, үзінділерді жатқа айту;

    4. өңірде шығатын газет-журналдарды білу, энциклопедия ұғымын түсіну;

    5. 2) анализ және интерпретация:

    6. шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру, эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесі, шығармадағы көркемдегіш құралдар: символ, синекдоха, эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ қолданысы, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

    7. туған өлке туралы, шындық көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктердің ақпараттылығы, мазмұнының тереңдігі, эмоционалдық әсері тұрғысынан талдау, энциклопедияға қажетті материалдарды іріктей білу, өлкетанудың бағыттарын анықтау, өлкетанудың бағыттары бойынша электрондық энциклопедия құрастырудың ұжымдық жұмысына қатысу;

    8. 3) бағалау және салыстыру:

    9. кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемесі, тарихи және көркемдік құндылығын, әдеби жанр түрлерінің даму барысы, жаңашылдығы, шығарманы ұлттық құндылығы, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.

    Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

    1) Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы»;

    2) Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры;

    3) «Қыз Жібек» жыры;

    4) Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»;

    5) Ш. Қанайұлы «Зар заман»;

    6) С. Аронұлы «Сүйінбай мен Қатағанның айтысы»;

    7) Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық»;

    8) М. Жұмабаев «Батыр Баян»;

    9) М. Әуезов «Көксерек»;

    10) Қ. Қайсенов «Жау тылындағы бала»;

    11) С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»;

    12) М. Шаханов «Нарынқұм зауалы»;

    13) Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңі;

    14) Т. Әбдіков «Қонақтар»;

    15) А.С. Пушкин «Ескерткіш».

    Оқулық:

    1 )Түсіну және жауап беру

    2) Анализ және интерпретация

    3) Бағалау және салыстыру







    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    7- сынып

    Барлығы - 68 сағат, аптасына - 2 сағат


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

    №

    Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаттары

    Cағат

    саны

    Мер-зімі


    Ескерту





    І тоқсан - 16 сағат




    1-бөлім

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер»


    1

    1. Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер.

    7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

    1



    2

    2 . «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы

    7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

    1



    3

    3. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі. Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі.

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1



    4

    4. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

    1



    5

    5. Базарбайдың теріс батасы. Төлеген мен Бекежан. Бекежан мен Қыз Жібек.

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру


    1



    6

    6. Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі. Сансызбай мен Хореннің айқасы

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

    1



    7

    8. Шығарманың тарихи көркемдік құндылығы.

    №1 БЖБ

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1



    8

    9. Әдеби эссе «Жырда көрініс тапқан тарихи оқиғалар мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр».

    7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.


    1




    9

    10. Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры. Ассонанс.

    7.1 2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

    1



    10

    11. Бірінші жыр

    (1-4)

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    1



    11

    12. Бірінші жыр

    (5-9)

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

    1



    12

    13. Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1



    13

    14. Жиембет жырау. Жыр. Жыршы. Жырау. Толғау Еңсегей бойлы Ер Есім.

    №2 БЖБ

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердіңтиптерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

    1




    14

    15. Қазтуған жырау. Монолог.

    7.1.4.1. Көркем шығармада

    ғы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

    1



    15

    16. 1-тоқсандық жиынтық бағалау


    1



    16

    17. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» (әдеби-теориялық талдау)

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1






    ІІ тоқсан - 16 сағат




    2 - бөлім.

    Толғауы тоқсан қызыл тіл.

    17

    1. Толғауы тоқсан қызыл тіл. Шортанбай Қанайұлы. Анафора. Эпифора

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердіңтиптерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

    1




    18

    2. «Зар заман» толғауы

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

    1




    19

    3. «Зар заман» толғауы (Мәтінмен жұмыс. Талдау)

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1



    <
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ермек Ермек
    11 Қырқүйек 2023
    1409
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7-сынып ктп қазақ әдебиеті арман пв

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7-сынып ктп қазақ әдебиеті арман пв

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсінік хат

    «Қазақ әдебиеті» (7-сынып, оқыту қазақ тілінде)

    Стандарт: Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

    Үлгілік оқу жоспары: Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары арқылы (өзгерістер мен толықтырулар өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы № 25 бұйрықпен бекітілген) жүзеге асырылады.

    Типтік оқу бағдарламасы:

    ҚР БҒМ 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2019 жы 26 шілдедегі №334 бұйрығымен бекітілген) бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ әдебиеті» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.

    Әдістемелік нұсқау хат: 2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты.

    2-тарау. «Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру



    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

    7 -сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;

    1. 7-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:

    2. 1) түсіну және жауап беру:

    3. әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау, кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау, көркем шығармадағы кейіпкер бейнесі, үзінділерді жатқа айту;

    4. өңірде шығатын газет-журналдарды білу, энциклопедия ұғымын түсіну;

    5. 2) анализ және интерпретация:

    6. шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру, эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесі, шығармадағы көркемдегіш құралдар: символ, синекдоха, эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ қолданысы, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

    7. туған өлке туралы, шындық көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктердің ақпараттылығы, мазмұнының тереңдігі, эмоционалдық әсері тұрғысынан талдау, энциклопедияға қажетті материалдарды іріктей білу, өлкетанудың бағыттарын анықтау, өлкетанудың бағыттары бойынша электрондық энциклопедия құрастырудың ұжымдық жұмысына қатысу;

    8. 3) бағалау және салыстыру:

    9. кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемесі, тарихи және көркемдік құндылығын, әдеби жанр түрлерінің даму барысы, жаңашылдығы, шығарманы ұлттық құндылығы, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.

    Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

    1) Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы»;

    2) Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры;

    3) «Қыз Жібек» жыры;

    4) Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»;

    5) Ш. Қанайұлы «Зар заман»;

    6) С. Аронұлы «Сүйінбай мен Қатағанның айтысы»;

    7) Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық»;

    8) М. Жұмабаев «Батыр Баян»;

    9) М. Әуезов «Көксерек»;

    10) Қ. Қайсенов «Жау тылындағы бала»;

    11) С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»;

    12) М. Шаханов «Нарынқұм зауалы»;

    13) Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңі;

    14) Т. Әбдіков «Қонақтар»;

    15) А.С. Пушкин «Ескерткіш».

    Оқулық:

    1 )Түсіну және жауап беру

    2) Анализ және интерпретация

    3) Бағалау және салыстыру







    «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

    7- сынып

    Барлығы - 68 сағат, аптасына - 2 сағат


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

    №

    Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаттары

    Cағат

    саны

    Мер-зімі


    Ескерту





    І тоқсан - 16 сағат




    1-бөлім

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер»


    1

    1. Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер.

    7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

    1



    2

    2 . «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы

    7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

    1



    3

    3. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі. Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі.

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1



    4

    4. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

    1



    5

    5. Базарбайдың теріс батасы. Төлеген мен Бекежан. Бекежан мен Қыз Жібек.

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру


    1



    6

    6. Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі. Сансызбай мен Хореннің айқасы

    7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

    1



    7

    8. Шығарманың тарихи көркемдік құндылығы.

    №1 БЖБ

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1



    8

    9. Әдеби эссе «Жырда көрініс тапқан тарихи оқиғалар мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр».

    7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.


    1




    9

    10. Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры. Ассонанс.

    7.1 2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

    1



    10

    11. Бірінші жыр

    (1-4)

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    1



    11

    12. Бірінші жыр

    (5-9)

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

    1



    12

    13. Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры

    7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

    1



    13

    14. Жиембет жырау. Жыр. Жыршы. Жырау. Толғау Еңсегей бойлы Ер Есім.

    №2 БЖБ

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердіңтиптерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

    1




    14

    15. Қазтуған жырау. Монолог.

    7.1.4.1. Көркем шығармада

    ғы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

    1



    15

    16. 1-тоқсандық жиынтық бағалау


    1



    16

    17. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» (әдеби-теориялық талдау)

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1






    ІІ тоқсан - 16 сағат




    2 - бөлім.

    Толғауы тоқсан қызыл тіл.

    17

    1. Толғауы тоқсан қызыл тіл. Шортанбай Қанайұлы. Анафора. Эпифора

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердіңтиптерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

    1




    18

    2. «Зар заман» толғауы

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

    1




    19

    3. «Зар заман» толғауы (Мәтінмен жұмыс. Талдау)

    7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    1



    <
    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
    11.00.2023
    1409
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ермек Ермек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации