Түсінік хат
«Қазақ әдебиеті» (7-сынып, оқыту қазақ тілінде)
Стандарт: Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Үлгілік оқу жоспары: Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары арқылы (өзгерістер мен толықтырулар өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы № 25 бұйрықпен бекітілген) жүзеге асырылады.
Типтік оқу бағдарламасы:
ҚР БҒМ 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2019 жы 26 шілдедегі №334 бұйрығымен бекітілген) бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ әдебиеті» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
Әдістемелік нұсқау хат: 2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты.
2-тарау. «Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
7 -сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;
-
7-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» пәнінің базалық білім мазмұны:
-
1) түсіну және жауап беру:
-
әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау, кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау, көркем шығармадағы кейіпкер бейнесі, үзінділерді жатқа айту;
-
өңірде шығатын газет-журналдарды білу, энциклопедия ұғымын түсіну;
-
2) анализ және интерпретация:
-
шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру, эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесі, шығармадағы көркемдегіш құралдар: символ, синекдоха, эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ қолданысы, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;
-
туған өлке туралы, шындық көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктердің ақпараттылығы, мазмұнының тереңдігі, эмоционалдық әсері тұрғысынан талдау, энциклопедияға қажетті материалдарды іріктей білу, өлкетанудың бағыттарын анықтау, өлкетанудың бағыттары бойынша электрондық энциклопедия құрастырудың ұжымдық жұмысына қатысу;
-
3) бағалау және салыстыру:
-
кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемесі, тарихи және көркемдік құндылығын, әдеби жанр түрлерінің даму барысы, жаңашылдығы, шығарманы ұлттық құндылығы, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.
Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:
1) Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы»;
2) Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры;
3) «Қыз Жібек» жыры;
4) Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»;
5) Ш. Қанайұлы «Зар заман»;
6) С. Аронұлы «Сүйінбай мен Қатағанның айтысы»;
7) Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық»;
8) М. Жұмабаев «Батыр Баян»;
9) М. Әуезов «Көксерек»;
10) Қ. Қайсенов «Жау тылындағы бала»;
11) С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»;
12) М. Шаханов «Нарынқұм зауалы»;
13) Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңі;
14) Т. Әбдіков «Қонақтар»;
15) А.С. Пушкин «Ескерткіш».
Оқулық:
1 )Түсіну және жауап беру
2) Анализ және интерпретация
3) Бағалау және салыстыру
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7- сынып
Барлығы - 68 сағат, аптасына - 2 сағат
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
№ |
Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
Cағат саны |
Мер-зімі
|
Ескерту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
І тоқсан - 16 сағат |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-бөлім «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» |
1 |
1. Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер. |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
2 . «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы |
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
3. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі. Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. |
7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
4. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
5. Базарбайдың теріс батасы. Төлеген мен Бекежан. Бекежан мен Қыз Жібек. |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
6. Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі. Сансызбай мен Хореннің айқасы |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
8. Шығарманың тарихи көркемдік құндылығы. №1 БЖБ |
7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
9. Әдеби эссе «Жырда көрініс тапқан тарихи оқиғалар мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр». |
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.
|
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
9 |
10. Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры. Ассонанс. |
7.1 2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
11. Бірінші жыр (1-4) |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
12. Бірінші жыр (5-9) |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
13. Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры |
7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
14. Жиембет жырау. Жыр. Жыршы. Жырау. Толғау Еңсегей бойлы Ер Есім. №2 БЖБ |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердіңтиптерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
14 |
15. Қазтуған жырау. Монолог. |
7.1.4.1. Көркем шығармада ғы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
16. 1-тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
17. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» (әдеби-теориялық талдау) |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
ІІ тоқсан - 16 сағат |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 - бөлім. Толғауы тоқсан қызыл тіл. |
17 |
1. Толғауы тоқсан қызыл тіл. Шортанбай Қанайұлы. Анафора. Эпифора |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердіңтиптерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
18 |
2. «Зар заман» толғауы |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
19 |
3. «Зар заман» толғауы (Мәтінмен жұмыс. Талдау) |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
<
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ермек ЕрмекШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 7-сынып ктп қазақ әдебиеті арман пв
Тақырып бойынша 11 материал табылды
7-сынып ктп қазақ әдебиеті арман пвМатериал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы Түсінік хат «Қазақ әдебиеті» (7-сынып, оқыту қазақ тілінде) Стандарт: Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Үлгілік оқу жоспары: Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары арқылы (өзгерістер мен толықтырулар өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы № 25 бұйрықпен бекітілген) жүзеге асырылады. Типтік оқу бағдарламасы: ҚР БҒМ 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2019 жы 26 шілдедегі №334 бұйрығымен бекітілген) бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ әдебиеті» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады. Әдістемелік нұсқау хат: 2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты. 2-тарау. «Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 7 -сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат;
Оқытылатын көркем шығармалар тізімі: 1) Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы»; 2) Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры; 3) «Қыз Жібек» жыры; 4) Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»; 5) Ш. Қанайұлы «Зар заман»; 6) С. Аронұлы «Сүйінбай мен Қатағанның айтысы»; 7) Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық»; 8) М. Жұмабаев «Батыр Баян»; 9) М. Әуезов «Көксерек»; 10) Қ. Қайсенов «Жау тылындағы бала»; 11) С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»; 12) М. Шаханов «Нарынқұм зауалы»; 13) Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңі; 14) Т. Әбдіков «Қонақтар»; 15) А.С. Пушкин «Ескерткіш». Оқулық: 1 )Түсіну және жауап беру 2) Анализ және интерпретация 3) Бағалау және салыстыру «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7- сынып Барлығы - 68 сағат, аптасына - 2 сағат
|













