Материалдар / 7 сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2018-2019 оқу жылы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2018-2019 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
1921
20 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

7-сынып

Авторы:Ф.Ш. Оразбаева, Ж.Т. Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Б.Қ. Мукеева

Көкжиек-Горизонт 2017

Аптасына 5 сағат, барлығы 170 сағат



Сабақтың тақырыптары

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

І – тоқсан 40 сағат


1-бөлім. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі- қазақ тілін оқып үйренеміз.Үш тілді білу- үлкен өнер


1-2

Көп тіл білгім келеді


7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7.Т5. Тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7.О1. Кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу

7.О6. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу

7.Ж2.Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.ТБ2. Жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

7.А1. Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту

7.А3. Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

7.ТБ1.1.Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

2



3-4

Талаптыға нұр жауар!


2



5-6

«Қазақ тілі» өлеңі


2



7-8

Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде

сөйлейміз


2



9-10

Бүгіннен бастаймын...


2



11-12

Тіл табысу-өнер


2



13-14

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі- қазақ тілін оқып үйренеміз.

Жиынтық бағалау №1

2



2-бөлім. Уақыт- ұлы күш. Абай Құнанбайұлы «Сағаттың шықылдағы емес ермек»

15-16

Уақыт- сый

7.Т1.Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау

7.Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

7.А3. Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

7.А4. Шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау

7.О2. Ресми -іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

7.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

7.Ж2.Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.ТБ1.2.Салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

2





17-18

Уақыттың бос өткені...


2



19-20

Уақытты бағалайсың ба?


2



21-22

«Өмір», «дүние» дегенің- ағып жатқан су екен...


2



23-24

Бір минут бір кісінің өмірі


2



25

Уақыт- өмір


1



26-27

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Уақыт- ұлы күш

Жиынтық бағалау №2


2




3-бөлім. Жердегі климаттық өзгерістер





28-29

Ғаламдық экологиялық мәселелер

7.Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау

7.Т6.Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру

7.О2. Ресми іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

7.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

7.Ж1.Мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, өтініш, түйіндеме, ресми құттықтаулар жазу

7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.А2. Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7.А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

7.ТБ1.3.Топтау сан есімдерін жазба,ауызша жұмыстарда орынды қолдану

2





30-31

Экологиялық сауатылық


2



32-33

Қазақстандағы мұздардың еруі


2



34-35

Ауызсу қорының азаю себебін білесің бе?


2



36

Тоқсандық жиынтық бағалау

1



37-38

Әлем климатының өзгеруі

Д. Дефо. «Робинзон Крузо» (үзінді)


2



39-40

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Жердегі климаттық өзгерістер


2



ІІ – тоқсан 40 сағат


4-бөлім. Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы»


1-2

Ұлы дала өркениеті

7.Т1 Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау

7.Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру

7.А2 Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7.А4 Шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау

7.О2 Ресми-іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

7.О4 Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау

7.Ж2 Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7.Ж3 Жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу

7.ТБ1.4. Одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

2





3-4

Отырар- өркениет ордасы


2



5-6

Ұлы Жібек жолы


2



7-8

Тараздың бойтұмары


2



9-10

Б.Ұзақов «Жантаза»


2



11-12

Нәтиже сабақ. Қазақстанның ежелгі қалалары

Жиынтық бағалау №1

2



5-бөлім.Спорт және денсаулық күтімі Т.Нұрмағамбетов «Он төрт жасар жігіт»

13-14

Футбол ойнаймыз

7.Т1 Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау

7.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың өзектілігін анықтау

7.А2 Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7.А3 Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

7.О1 Кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу

7.О2 Ресми -іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

7.Ж2 Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7.Ж4 Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.ТБ1.5 Етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды елер шақ) мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

2






15-16

Жеңіл атлетикаға қатысамын


2



17-18

Еңбек- денсаулық кепілі


2



19-20

Еңбек етсең ерінбей...


2



21-22

Еңбекпен келген жеңіс


2



23-24

Ұлттық команда


2



25-26

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Спорт және денсаулық күтімі

Жиынтық бағалау №2

2



6- бөлім. Ұқсатым. Сән. Талғам.





27-28

Киім кию мәдениеті

7.Т1 Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау

7.Т3 Әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну

7.А1 Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту

7.А2 Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7.О2 Ресми-іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

7.О3 Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау

7.Ж2 Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7.Ж5 Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

7.ТБ1.5 Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

2





29-30

Еркін киінемін


2



31-32

Сән әлемі


2



33-34-35

Жігіт сипаты

Ақан Сері Қорамсаұлы

Тоқсандық жиынтық бағалау


3



36-37

Қыз сипаты

2



38-39-40

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Ұқсатым. Сән. Талғам.


3



ІІІ – тоқсан 50 сағат


7-бөлім. Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау- мәдениет


1-2

Ғаламторды пайдаланамын

Т3.Әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну

Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

О4. Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау

О6. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу

Ж1.Мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, өтініш, түйіндеме, ресми құттықтаулар жазу

Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

А3. Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

А6. Кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау

7.ТБ1.5. Етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды

келер шақ) мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

2





3-4

Онлайн сөздігін қарадың ба?


2



5-6

Электронды кітапханадан Жюль Верн шығармасын оқыдым


2



7-8

«Әлемді шарлау» туралы әлемдік әңгіме


2



9-10

Балаларға арналған сайттар


2



11-12

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау- мәдениет

Жиынтық бағалау №1

2



8-бөлім. Музыка. Қазақтың киелі домбырасы І. Жансүгіров «Күйші» поэмасы (үзінді)


13-14

Маған классикалық музыка ұнайды

7. Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7. Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

7. А2. Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7. А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

7. О4. Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау

7. О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

7. Ж2.Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7. Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу

ТБ1.6.Мақсат және себеп-салдар үстеулерді

ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

2





15

Шығарма


1



16-17

Қазақтың әншілік өнері


2



18-19

Күй- қазақтың жан серігі, сырласы


2



20-21

Әлемге танымал «Ұлытау»


2



22-23

Опера театрына барамын


2



24-25

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Музыка. Қазақтың киелі домбырасы. Жиынтық бағалау №2

2



9-бөлім. Төрт түлік мал мен егіншілік- елдің берекесі

26-27

Ақ бидай

Т2. Тыңдалған мәтіннің негзгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

А3. Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

О4. Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау

О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

Ж2.Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.ТБ1.7. Септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

2






28-29

Егіннің бастары


2



30-31

Жылқы- ер қанаты


2



32-33

Төрт түліктің пайдасы


2



34-35

Шығанақ Берсиев- атақты диқан


2



36-37

Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» (романнан үзінді)


2



38

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Төрт түлік мал мен егіншілік- елдің берекесі

1



9-бөлім. Наурыз мейрамы. Ақ мол болсын! Ұлыс оң болсын!

39-40

Наурыз - ұлыстың ұлы күні

Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

А2. Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

А6. Кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау

О2. Ресми -іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

О6. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу

Ж1.Мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, өтініш, түйіндеме, ресми құттықтаулар жазу

Ж5. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

ТБ2. Жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

2





41-42

Наурыз көже ішеміз


2



43-44

Наурыз –думан


2



45-46

Наурыз бен ақпан


2



47-48

Наурыздың сәні- зергерлік бұйымдар


2



49-50

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Наурыз мейрамы

Тоқсандық жиынтық бағалау

2



4-тоқсан 40сағат


11-бөлім. Жастықтың оты қайдасың? М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»өлеңі


1-2

Мен Қазақстанның болашағымын

7.Т1.Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау

7.Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық

шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

7.А2. Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7.А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

7.О3.Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау

7.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну

7.Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу

7.Ж5. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

7.ТБ1.3.Топтау сан есімдерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

7.ТБ1.1.Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

7.ТБ1.2.Салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

2





3-4

Ел ертеңі- білімді жастар


2



5-6

Мағжан- ұлы ақын


2



7-8-9

«Мен жастарға сенемін»


3



10-11

Еліміздің келешегі жастардың қолында


2



12-13

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім. Жастықтың оты қайдасың? Жиынтық бағалау №1


2











12-бөлім. Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары

14-15

Жаңа технология жетістіктері

7.Т1. Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау

7.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7.А3. Ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту

7.А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру

7.О3. Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау

7.О4. Мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау

7.Ж2. Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу

7.Ж5. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

7.ТБ1.4.Одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

7.ТБ1.5. Етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

7.ТБ1.6. Мақсат және себеп-салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынд

2





16-17-18

Ең жас ғалымдар

3



19-20

ЕХРО: өнертапқыштар бәсекесі


2



21-22

Жас өнертапқыштар


2



23-24

Академиктің стипендиясы


2



25-26

Майкл Х.Харт.

Альберт Эйнштейн


2



27-28

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Ғылым мен техниканың соғы жаңалықтары.

Жиынтық бағалау №2

2



13-бөлім. Батыр туса- ел ырысы

29-30



7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

7.Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

7.А2. Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу

7.А4. Шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау

7.О2. Ресми -іскерлік (өтініш, нұсқаулық, ресми құттықтаулар, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау

7.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты

белгілер түрінде ұсыну

7.Ж4.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

7.Ж5. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау

сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

7.ТБ1.7.Септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

7.ТБ2.Жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру




31-32






33-34






35-36






37-38






39-40






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!