Сабақтың
басы
12
минут
Ұйымдастыру
өткен сабақты еске
түсіру
|
Оқушыларға ыңғайлы орта
қалыптастыру. Өздерінің есімдерінің бірінші әріпінен басталатын
жақсы тілек айтқызу Сыныпты топқа бөлу
Бағалау парағын
түсіндіру.
1.Ерғабыл қарт ата-ананың
кіндік қаны тамған қарашаңырақты қимайды
(ақиқат)
2.Сапабек ауылын қимайды,
туған жеріне оралғысы келеді.( жалған)
3. Кемпір жалғыз ұлының қолына
барғысы келеді.(ақиқат)
4.Жастарды оқуға- білімге
шақырады (жалған)
5. Жеңісті тастап кетеді
(жалған)
6.Келінінің қылығы ұнамады
(ақиқат)
|
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер тілейді. Топқа бөлінеді.
« Домбыра » әдісі арқыны
өздерін бағалайды.
«ақиқат», «жалған» жауаптпары
арқылы тапсырмаларға жауап береді.
|
Қолдап қолпаштау
әдісі
|
«Рондон»
Әдісі
Бағалау
парағы
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
8
минут
|
Топтық
жұмыс.
Оқушыларға тапсырманың
шартын түсіндіру.
Қорғайды
|
1
топ Тапсырма
«Балық қанқасы» тәсілін
қолданып, әңгіменің гуманистік проблемасы бойынша қорытынды
жазады.
Көтерілген
проблема:
Проблема
себептері:
Себептерге
дәлелдер
Өзіндік
тұжырым:
2
топ Тапсырма
«Ойлаудың алты қалпағы »
тәсілін қолданып, кейіпкер әрекетіне эпизоттардан дәлелдер
келтіреді
салыстырмалы талдау
жасайды.
Кейіпкерлер:
Ерғабыл
қария
Сапабек
Тома
|
Дескриптор:
1.көтерілген проблеманы
анықтаңыз
2,Проблема себептерін
анықтаңыз.
3. Себептерге дәлелдер
келтіріңіз
4. Өзіндік тұжырым
жасаңыз
Дескриптор:
Ақ қалпақ- кейіпкерге қатысты
оқиғадан дерек келтіріңіз.
Сары
қалпақ- кейіпкердің жағымды
қырын саралаңыз.
Кара
қалпақ- кейіпкердің жағымсыз
қырын саралаңыз.
Көк
қалпақ – кейіпкер әрекетін
бүгінгі күнмен байланыстырып баға
беріңіз.
Жасыл
қалпақ –кейіпкердің оқиға
аяқталғаннан кейінгі өмірін
болжаңыз.
Қызыл
қалпақ-кейіпкерге қатысты
сезімдермен бөлісіңіз
|
7-сынып
оқулығы
Авторы: С.Ч,
Тұрсынғалиева,
Р.
Зайкенова
Ба
АКТ
Постер
Қалпақтар
Сызба
|
Сабақ
соңы
7
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Жұптық
жұмыс
Тапсырма
«Мақал – сөздің
мәйегі» оқушыларға мақал
таратылады
1.Ит тойған
жеріне,
Ер туған
жеріне.
2. Ананың көңілі балада,
Баланың көңілі далада,
3. Ата –ананың қарызы,
Ұрпақтың өміріне парыз.
4. Тірі адам тіршілігін
жасайды
«Web-сауалнама»
Арқылы кері байланыс алу
|
Мақалдарға сай әңгімеден
тұлғалық болмысты салыстыратын эпизодты
табады
Оқушылар сабақтан алған
әсерлеріне кері байланыс береді
|
Жарайсыздар!» «Сіздер ерекше
жұмыс жасадыңыздар!» ҚҚӘ
|
Мақал
мәтелдер
Оқулық
.
whatsAap
желісінде
«Web-сауалнама»
|